lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
doorgaande trein Arnhem - Den Haag
Gepost door: Mirjam (IP Gelogd)
Datum: December 17, 2008 09:18AM

Ik reis wekelijks van Ede -Wageningen naar Den Haag. Sinds ma 14 dec is de doorgaande verbinding uit het dienstrooster gehaald. Het is regelrecht een ramp. Op Utrecht heb je een paar minuten om over te stappen. Je moet dan van perron 5 naar 19. Zodra de deuren opengaan is het een regelrechte sprint naar de andere kant. Daar aangekomen kan je vervolgens, als je de trein al haalt, de verdere weg naar Den Haag staan!
Beste NS zorg dat de doorgaande verbinding weer terug komt!!!!!! Er zijn héél veel mensen die van deze lijn gebruik maken. Of zorg anders dat je makkelijk kan overstappen op het tegenoverliggende perron!

Re: doorgaande trein Arnhem - Den Haag
Gepost door: Harrie (IP Gelogd)
Datum: December 17, 2008 09:27AM

Ga een kwartier eerder of later, dan heb je 9 minuten en hoef je minder ver te lopen. En minder te zeuren.

Re: doorgaande trein Arnhem - Den Haag
Gepost door: KK (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2008 09:54PM

Ik denk niet dat de klager (Mirjam, 17 december 2008) zit te wachten op een antwoord zoals geformuleerd door Harrie. Alsof het gezeur van haar is. Ik vind het nogal wat dat je je de tering moet rennen naar een perron dat zo loeiver weg ligt en dan alsnog je aansluiting mist. Mocht je hem al halen, kan je de hele weg staan! En dan durft de NS middels (poetelige) bordjes in de treinen nog te verkondigen dat ze hun passagiers graag zo comfortabel en veilig mogelijk van A naar B vervoeren. Laat me toch niet lachen! De NS rukt, dat weten we allemaal! En je betaalt je er blauw voor!

Re: doorgaande trein Arnhem - Den Haag
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2009 02:21PM

Pak de auto, dan hofe je niet over te stappen en gaat het vast veel sneller met die 10-tallen kilometers file.

Re: doorgaande trein Arnhem - Den Haag
Gepost door: Yvette Tolk (IP Gelogd)
Datum: September 17, 2011 09:50AM

Geachte NS,

Ik ben vrouw van 72 jaar en moet nogal eens in Arnhem zijn, Ik woon in Den Haag.
Het is inderdaad schandalig, dat je van spoor moet veranderen en nog moet hollen om de trein te halen. Vroeger ging het goed, regelrecht!
Graag verbetering.....

Re: doorgaande trein Arnhem - Den Haag
Gepost door: Krijn Vermeer (IP Gelogd)
Datum: September 20, 2011 07:48PM

Een vrouw van 72 die moet hollen om de trein te halen?
Hoezo? Moet U naar uw werk? Of rijdt daar maar 1 trein per dag?
Mensen, get alife! Er rijden hier zoveel treinen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
En zeker op die route kun je om de 15 min. vertrekken! Neem je toch rustig de volgende?
In Polen kun je 2,5 uur wachten op de volgende, dan zou ik het nog begrijpen, maar hier...............
Lijkt wel of we hier helemaal van lotje getikt zijn geworden!
Denk aan je hart!

Gr. Krijn Vermeer



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: