lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
HoofdConducteur(TD) sex in de trein
Gepost door: bimba (IP Gelogd)
Datum: December 3, 2008 06:45PM

Reizigers let op, dat u of uw dierbaren geen slacht offer wordt van deze vieze, vuile hoofdconducteur. Hij is een echte vrouwen hater, die er plezier in heeft om het leven van vrouwen en vooral jonge vrouwen te vernietigen. Hij komt met mooie en zielige verhalen naar je toe, waardoor men medelijden met hem krijgt, bij hem gaat het om een winsituatie, het lijkt of hij een registratie bijhoudt van de aantal vrouwen levens die hij tot een hel maakt. Dit heeft hij ook met zijn collega's uitgeflikt en ook met het personeel van andere afdelingen met name de klantenservice, schoonmaak personeel, onderhoud en reizigers.
De reden van mijn schrijven is dat mijn enige lieve zorgzame zus ook slachtoffer is geworden van deze persoon en ik wil niet dat u of uw dierbaren het zelfde overkomen. Deze HC is vaker te vinden op de route denhaag centraal, Alpen aan de Rijn,Gouda, Goverwelle, groningen, utrecht, leeuwaarden, en venlo. Ik heb van anderen begrepen dat er een zaak tegen hem was aangespannen, maar helaas zonderrrrrr resultaatttttttt. Ik hoop dat uw reactie nog enige verandering kan brengen in deze situatie, dit was mijn frustratie omtrent de ns

FOEI TOCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT HEEFT DE NS EN DE REIZIGERS AAN ZO EEN HC DIE DE BOEL ONVEILIG MAAKT, DAAR WAAR EEN HC JUIST EEN VEILGE REIS GEVOEL MOET GEVEN????????????????????????
VOOR VERDERE REACTIE ZIE IK TEGEMOET, U KUNT OOK BELLEN NAAR HET CENTRAAL STA



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: