lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
omroepen in de trein
Gepost door: neltop (IP Gelogd)
Datum: October 5, 2008 12:10PM

tijdens de trein reis word er wel eens wat omgeroepen in de trein maar ook op het perron.
gisteren zaterdag 4 okt was dat ook in nijmegen, maar niet te verstaan, en ook in de trein sprak de conducteur zo zacht ik kon het niet verstaan, (en ik ben niet slecht horend.)
kan het wat duidelijker op de perrons ??
en wat harder in de trein ??
het is niet altijd zo onduidelijk, dus het ligt er net aan wie het omroept.
maar er kan wel op gelet worden dat het altijd duidelijk te horen en verstaan is.

N.Top

Re: omroepen in de trein
Gepost door: KK (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2008 11:10PM

Hier erger ik me ook helemaal groen en geel aan.
Er zijn een aantal opties in het comfortabele en luxueuze vervoermiddel van de NS, die allemaal helaas aan de lopende band voorkomen:
1. de intercom is (voor de zoveelste keer) tebarsten; u hoort niets;
2. er wordt te zacht omgeroepen door de intercom; u hoort niets of in ieder geval niet iets waar u iets aan hebt;
3. de stem door de intercom valt regelmatig weg. In plaats daarvan hoor je gekraak en andere vage, irritante geluiden waardoor je niet verstaat wat men probeert duidelijk te maken;
4. men probeert leuk te doen door de intercom maar dit wekt alleen de woede en ergernis van de reizigers. Komieken hebben we al genoeg;
5. er wordt zo loeihard gebruld door de intercom dat je doofgetetterd nog helemaal zit na te shaken op je armetierige klapstoeltje danwel je staande probeert te houden aan een paal of ander object, omdat je je reis weer eens staande moet afleggen;
6. de intercomstem vindt het nodig om een minuut uit te trekken voor het geven van informatie die ook binnen 3 seconden duidelijk gemaakt kan worden.
FIJN, DE TREIN!!!

Re: omroepen in de trein
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: January 11, 2009 11:51PM

Ga op de fiets, ben je er vanaf. Zeikerd!

Re: omroepen in de trein
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2009 02:20PM

Is er niks ergers in de wereld...
Get a life!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: