lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
trein weer te laat
Gepost door: guda van veldhoven (IP Gelogd)
Datum: April 7, 2008 11:09AM

ik werk 1 weekend in de 14 dagen in zaandan in de nachtdienst en woon 2 jaar in apeldoorn.
ik heb nu al voor de tweede keer dat ik in amersfoort kom en de trein naar enschede of een kwartier te laat is of hij is opeens kapot en moet ik een half uur wachten.
vanmorgen was hij een kwartier te laat zodat ik de bus in apeldoorn mis.
en zaterdag moest ik in sloterdijk eruit om met een bus naar zaandam te rijden, u had het mee moeten maken het was daar een rommeltje de mensen die daar namens de ns stonden wisten niet meer wat ze vertelde aan de reizigers want het ging allemaal verkeerd.
het was ook heel druk want er was een feest in zaandam.
kunnen jullie dat nu eerst eens goed regelen voor jullie zo een besluit nemen of ga zelf eens kijken hoe dat in zijn werking gaat als jullie werkzaamheden hebben en doe dat niet vanaf een bureau maar kom in de praktijk kijken.
ik ben er ook 3 maanden uit geweest en ging met mijn dochter voor het eerst weer eind februari reizen en ik ging per ongeluk om half 9 met de trein van apeldoorn naar zaandam met de kortingskaart.
komt de conducteur voor de kaartjes en zegt dat ik geen vervoerbewijs hebt ik was helemaal vergeten dat ik na 9 uur kon vertrekken, krijg ik een boete daarvoor terwijl ik wel kaartjes had gekocht voor mezelf en mijn dochter van 7 jaar.
ik heb de boete betaald later met de acceptgirokaart maar een week later is dit gebeurt met een andere passagier in de trein en daar werd het alleeen tegen verteld en die kreeg geen boete.
spelen jullie soms een spelletje wie de meeste boetes levert krijgt opslag.
en ik wil toch wel mijn geld terug van die boete maar ik kan niemand hiervoor aan de lijn krijgen en schriftelijk gaat erg moeilijk omdat mijn hand nog niet zo goed gaat, wel nu met typen maar dat kost ook moeite.
ik hoop dat ik antwoord krijg van iemand van jullie n.s medewerkers achter jullie bureau.

Re: trein weer te laat
Gepost door: mcn (IP Gelogd)
Datum: April 7, 2008 03:33PM

Mijn bureau is voorin de trein.....
Dus als ik het goed begrijp heeft u in twee jaar tijd twee keer meegemaakt dat een trein uitviel/te laat was.
Wow.
Was je met de auto gegaan dat had je natuurlijk overal vol gas door kunnen rijden, zonder ook maar een enkele belemmering. Lees nog maar eens een keer terug wat je zegt en ga dan nadenken,,,,,
Wat de boete betreft, u kunt mijn collega niet kwalijk nemen dat hij zijn werk doet. Worden de kaartjes niet gecontroleerd dan klagen jullie, doen de Hc's dat wel is het ook niet goed. En nee wie meer schrijft krijgt niet extra, daar moet in Belgie voor zijn, die ontvangen voor elke kaartje in de trein uitgeschreven een premie..... Wat hebben we het hier slecht he.
Dat de andere persoon geen boete kreeg is gewoon geluk. Een agent slingert ook niet iedereen op de bon, enige eigen inzicht is ook toegestaan.



Re: trein weer te laat
Gepost door: hgxfsd (IP Gelogd)
Datum: April 14, 2008 02:52PM

vccjngjngh

Re: trein weer te laat
Gepost door: treintje (IP Gelogd)
Datum: November 13, 2008 09:58PM

Wat is hier nu eigenlijk het probleem??
Ik vind het heel normaal dat je, als je voor 9 uur met een kortingkaart reist, hier een nieuw kaartje voor moet kopen bij de conducteur. Trouwens, die 35 euro boete is niet voor NS of van NS maar van en voor Justitie omdat dat door onze regering zo is opgelegd aan het openbaar vervoer. NS verdiend er dus geen stuiver aan.
Het is gewoon zo dat veel reizigers het er op aan laten komen en denken dat ze voor 9 uur toch niet worden gecontroleerd. Jammer dan.

Oh ja, als je met de bus moet omdat er werkzaamheden zijn, vooruit, dat is toch niet zo erg?
PRORAIL regelt de werkzaamheden en NS zorgt er toch maar mooi voor dat je toch nog met de bus van A naar B kunt reizen.

Re: trein weer te laat
Gepost door: Harrie (IP Gelogd)
Datum: December 17, 2008 09:26AM

Wat erg allemaal zeg



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: