lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Actie reizen van A naar B
Gepost door: els scheres (IP Gelogd)
Datum: April 7, 2008 08:45AM


MH.
Zondag 6April togen mijn vriendin en ik naar Maastricht voor de Lentebeurs. Niet wetende dat er die dag een actie van de Ns was, kocht ik gewoon tickets. In de trein hoorden we van reizigers dat we gebruik hadden kunnen maken van de actie voor een retour-ticket van ? 2 die dag.
Onderweg van Maastricht naar randwyk. werden we door een zeer onvriendelijke conductrice er attent op gemaakt dat we geen kaartje hadden voor tot Randwyk te reizen. We hebben haar toen gezegd dat we dat niet wisten( Randwyk is ook Maastricht dacht ik) en ook dat er die dag een actie was van a naar B. en dat je dan mocht reizen voor ? 2. wij hebben dus eigenlijk teveel betaald. na uitstappen hebben we mede doordat zij ons volgde alsnog een retourkaarje gekocht Maastricht -Randwyk.
We betaalden dus voor die hele reis per p, met korting voor twee personen ?12.40 Terwijl het die dag veel minder kostte.
Het maakt me niet uit omdat te betalen. we wisten het niet. Maar Uw medewekster had ons wat vriendelijker te woord kunnen staan. we hadden onwetend teveel betaald maar zij stond heel onvriendelijk op haar strepen. Het leuke uitje kreeg aan het begin van die dag al een afknapper!
gefeliciteerd met Uw vriendelijke medewerkster op zondag 6 April.
Met vriendelijke groet wacht ik nieuwsgierig op Uw antwoord.
Els Scheres.



Re: Actie reizen van A naar B
Gepost door: Medie (IP Gelogd)
Datum: April 7, 2008 09:49AM

FF wakker worden! Dit is G??N offici?le NS-site!

Re: Actie reizen van A naar B
Gepost door: Karin (IP Gelogd)
Datum: April 8, 2008 09:53PM

Kun je lang, h??l lang wachten ;-). Waarom o waarom zou deze site NS STRESS heten en niet NS Klantenservice?



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: