lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
klagen???
Gepost door: godding (IP Gelogd)
Datum: March 14, 2008 09:54PM

Heb ik te klagen als...mijn eerste vrij reizen dag ( ja zestig plus nu)uitmondt in een stevige verkoudheid en zware hoofdpijn en een dag beroerd op de bank, afspraken af moeten zeggen, nadat ik jongstleden woensdag op het station in Utrecht informatie heb gevraagd aan een conducteur , of de trein waar ik in ging stappen, naar 's Hertogenbosch zou gaan. De man antwoordde met een glimlach die ik niet helemaal kon plaatsten: Waarschijnijk wel.( en na mij vroegen dat nog honderden andere mensen, ik zat bij het raam waar hij voor stond) Het bord vermeldde wel ook zoiets, maar er werd van alles omgeroepen, dus helemaal duidelijk was het mij niet ( en al die andere vragers ook niet) Heeft die meneer geweten dat de trein met vele honderden mensen erin zou stoppen op het station(netje) van Geldermalsen, waar ik met alle medereizigers uit moest stappen EN TWEE UUR MOEST WACHTEN omdat ergens een bovenlijn gerepareerd moest worden? Hopelijk niet, want dat doet de NS-medewerkers in een kwaad daglicht staan. Hopelijk niet !dan kan hij het afschuiven op een inferieure manier van communiceren, wat de NS organisatiein deze communicatieve tijd dan hoogst persoonlijk kwalijk genomen moet worden.Ik vraag me altijd af, of de "hoge bazen" zich ook maar enigzins bezig houden met "futiliteiten" als: Honderden mensen gestrand in Geldermalsen! ( het haalde zels het journaal niet, dus>>winking smiley
Heb ik teklagen als ik ziek wordt van het feit dat we in de klapperende koude wind alleen beschutting konden vinden in het overvolle koffiewinkeltje, waar ik met mijn 1meter 60 claustrofobisch werd, zoveel volk om me heen.? ( Dat ze daar buitengewoon goede zaken hebben gedaan lijdt geen twijfel. Misschien is het de moeite waard om uit te zoeken of de conducteur op dat perron familie is van de koffie winkel , of iemand van de communicatiedienst)
Heb ik te klagen als ik dan, moe en hongerig en weer staand naar den Bosch ben gereden , in de 1e klas coupe (want we konden niet anders,) om 7 uur in den Bosch aankom en dan weer te horen krijg dat de bovenleidingen kapot zin en niemand kan vertellen wanneer een trein naar Boxtel gaat?
Heb ik te klagen als ik dan allerlei mensen moet vragen om me effe op te halen en naar Boxtel te brengen?
Heb ik te klagen als ik dan ZOJUIST ZIE OP DE KLACHTENSITE, dat ik NIET in aanmerking kom met mijn kortingskaart op een nieuw vrij reizenkaartje, of het geld voor de extra koffie en een laf broodje en de rit van kennissen van 28 kilometer en al die telefoontjes die ik gepleegd heb?
Vrij reizen.... zoveel stress, zoveel ellende dat ik die andere kaartjes erg arwanend bekijk!!!! en mijn kortings kaart helemaal! En achteraf nog hardstikke duur ook voor een pre-pensionada als ik.
Ik zou graag inzage hebben in de vergaderagenda's van het bestuur, dan kan ik eens zien waar ze het over hebben. Ik durf er een vrij reizen kaartje onder verwedden dat het NIET over MENSEN gaat, of..zou er op de agenda staan dat er Bijv. korting komt op het salaris als er zoveel honderden mensen als klapvee op een station geloosd worden ( we hadden en ook mee terug kunnen reizen naar Utrecht, als ze GEZEGD hadden dat we uren moesten wachten, maar DAT zeiden ze niet...
Jawel, het stormde die dag.
Maar alle mensen die voor hun werk afhankelijk zijn van de trein VERDIENEN het om op tijd thuis gebracht te worden door een NS die hopelijk ook de stormwaarschuwingen leest, of hoort en 's ochtends al een grote ploeg werkers paraat heeft op de klus te klaten als een bovenleiding knapt ( en geen 4 uur, om 2 uur wisten ze het al, hoorde ik...)
Of: misschien wil de NS nog eens in zijn papieren snuffelen om te kijken of ze de allerbeste materialen voor bovenleidingen hebben en daar neit op bezuinigd hebben....
Toosje



Re: klagen???
Gepost door: Kees (IP Gelogd)
Datum: March 15, 2008 11:59AM

Die bovenleiding is niet van de NS, maar van Prorail. Dus ga daar ff klagen!

Re: klagen???
Gepost door: mcn (IP Gelogd)
Datum: March 15, 2008 04:45PM

Inderdaad, de GEHELE infrastructuur waar de trein op rijdt, dus rails, seinen, bovenleiding enz. is van PRORAIL. PRORAIL is een bedriijf die in handen is van de overheid. Dus maandag de telefoon pakken em meneer Eurlings bellen waarom hij het slecht heeft geregeld.
Oh ja als de tram of bus waar u in rijdt defect raakt, alvast een wetenwaardigheid.... is ook niet van de NS.
We hebben ook geen tover staf om een storm te luwen, iik ben nog aan het oefenen met over het water te lopen...
PS de opslpitsing van Prorail en NS is pas sinds 1995 goed opgelet.

Re: klagen???
Gepost door: Pascal (IP Gelogd)
Datum: March 22, 2008 07:53PM

Iedereen maakt wel is wat mee, en als het stormd en ja gaat met de auto dan kan er ookat gebeuren. Trouwens ik snap niet wat je met die hele lange verhaal allemaal wil bereiken. Bel gewoon de klantenservice en vraag een nieuw kaartje!

Mazzel.

Re: klagen???
Gepost door: mij (IP Gelogd)
Datum: March 22, 2008 08:06PM

Geduld is een schone zaak.

Re: klagen???
Gepost door: Roy (IP Gelogd)
Datum: March 27, 2008 08:59PM

Elke ochtend hetzelfde, de trein tussen Maastricht en heerlen propvol.. Eersteklas zitten is geen uitzondering, zo ook de kalgende conducteurs niet dat dit niet mag. Kan er nou niet eens nagedacht worden en een achtra treintje aan vast geplakt worden?! Ook in de avondspits is het steeds weer hetzelfde liedje.. ??n zielig miezerig treintje voor honderden reizigers...
Triest!! Maak de kaartjes anders nog wat duurder!

Re: klagen???
Gepost door: Jo (IP Gelogd)
Datum: April 15, 2008 05:42PM

Zaterdag trein AmsterdamCS naar Wormerveer.Vertrek 19.16 8 A
Vertrek 19.46 8A

Wachten tot vertrektijd op de borden perrons zou verschijnen,gebeurde niet.Plotseling bericht dat de
trein 19.16 niet van 8A maar van 7 B vertrok.Als je dan over de 80 bent is dat niet te doen,dus trein vertrok zonder ons.
Intussen stond er ook een trein op 7A,ook daar geen teken van vertrek,tot ongeveer 8 minuten voor vertrektijd 19.46 versheen aankondiging op bord,trein die dasr dus al enige tijd stond vertrok dus van 7A 19.46 Al met al geen pretje om op een koud perron met veel wind te bivakkeren.
Het vervelende is dan dat niemand iets weet.

Re: klagen???
Gepost door: CrazyTulip (IP Gelogd)
Datum: April 29, 2008 10:25PM

Het maakt geen donder uit van wie de bovenleiding is; hij reisde met NS dus die moeten het oplossen. NS kan zelf verhaal gaan halen bij ProRail.

Heeft U een brief geschreven naar Klantenservice van NS? Ik heb 12 jaar bij NS gewerkt en ze maken echt wel uitzonderingen, maar ze bekijken dat wel per situatie. Ze houden namelijk bij wie schrijft en hoe vaak etc. Dus stel dat iemand continue het vervoersbewijs niet afstempeld en klaagt, ik geloof dat 1 maal een vergoeding wordt gegeven (of zo was het in ieder geval). Dat gaat in de computer. Stel het gebeurd dezelfde persoon weer en die schrijft weer, dan kunnen ze zien dat het niet de eerste keer was en dus geen vergoeding.

In Uw situatie lijkt het me stug dat ze niet wat doen; dat deden ze wel altijd. Maar goed, tijden veranderen dus ik kan er helemaal naast zitten, maar als ik U was zou ik het toch proberen.

Wat betreft die conducteur: ik was er zelf een voor 9 jaar en als er een hoop chaos was door storingen en ik wist niet zeker of de desbetreffende trein ergens heenging, dan belde ik snel de treindienstleider om uit te vinden waar die desbetreffende trein heen zou gaan. Het klinkt meer alsof die hc geen zin had om extra moeite voor U en die honderd andere reizigers te doen en dat is schandalig!

Re: klagen???
Gepost door: mcn (IP Gelogd)
Datum: May 3, 2008 05:36PM

Blij dat je weg ben.........

Re: klagen???
Gepost door: Marc (IP Gelogd)
Datum: March 14, 2009 01:14PM

De trein, zo kom je nog eens nergens!

overvolle trein
Gepost door: Mevr. Roozen (IP Gelogd)
Datum: April 26, 2009 02:59PM

25April 2009 in de volle trein van Zwolle naar Groningen Het volgende beeld in de 1'klas coupe'.Wij ouderen 90 en 70 jaar stappen in .Er is geen plaats meer.De merendeel jongeren hebben een zitplaats en velen staan of zitten in het gangpad.Een jong meisje staat op en biedt haar plaats aan.Aan een jongeman wordt gevraagd ook opte staan.Neen was zijn antwoord laten ze maar een andere trein nemen.Er was geen kaartjes controle en geen doorgang naar dew.c.
De beschaving v.e.land is af te lezen hoe jongeren met senioren omgaan.
Waarom schept de N.S. geen betere voorzieningen als er acties zijn?
Hoe gaat de N.S hiermee om?

Re: klagen???
Gepost door: defne (IP Gelogd)
Datum: August 5, 2009 10:21PM

Koning Marokko verleent 25.000 mensen gratie

RABAT - Koning Mohammed VI van Marokko heeft woensdag 24.865 gevangenen gratie verleend. ....
Mohammed heeft zich laten leiden door „humanitaire overwegingen”, aldus de regering ..Het ultieme doel is toch anders: volgens onze bronnen wilt hij dat deze moslims tijdens zomervakantie zoveel mogelijk naar Dar-al HARB landen gesmokkeld kunnen worden. Jonge meisjes uit Europa zijn nu met zoveel aantalen beland, interesse voor een verse bloed "mohammedaan " bij deze moslima's is enorm !!! Deze Mohammed weet het goed..Dit is het beste moment: net als vroeger, krijgsheer Mohammed die ook 1400 jaar gelden met dit soort demografie speelde en succesvolle resultaten boekte.., krijgsheer Mohammed kon onder andere met zijn demografische tactieken in 30 jaar 23 landen veroveren.. Moslima's moeten massaal uitgehuwelijkt worden, Mohammed wilt Europa, deze criminelen en rare moslima' ' s die "vijanden taal" spreken moeten aan het werk.. Nu worden al deze criminelen die op elkaar lijken ( Douane controle zeer moeilijk) !massaal naar EU landen gestuurd... "
Stop nu met die verblijfsvergunningen, importhuwelijken en gezinsherenigingen. Gezien al die Marokkanen exact op elkaar lijken, is er een grote risico, net als vroeger, dat er 10 000 den moslims onterecht toch hier vaste voet kunnen krijgen...

Hoeveel Mohammed' s moeten er nog komen om mensen onschuldig van het leven te beroven!
 
De taxichauffeur die Rob Sitek in Amsterdam bij een standplaats doodsloeg, is een kickboxer. Dit zal geen toeval zijn. Moslimjongeren zijn gek op het geweld, vreselijke slachtingen! Geweld tegen de niet-moslims onder moslimjongeren komt natuurlijk door het Islamitisch geloof en door de constante anti- westerse opvoeding. Niet agressieve kickboksers bestaan niet. Een kickbokser weet wat hij kan met zijn vuisten en kent de risico's.
Stop nu verblijfsvergunningen, importhuwelijken en gezinsherenigingen.
Chauffeur Mohammed heeft ook weer 2 paspoorten en dus 2 nationaliteiten. Het blijkt dat hij zich crimineel gedraagt in Nederland. Hij is onze nationaliteit niet waardig. En daarmee dient zijn Nederlanderschap en zijn NL paspoort te worden afgenomen. Straf uitzitten en enkele reis Marokko. Dat komt dan goed uit, want Marokkaanse nationaliteit en paspoort heb je voor je leven en kan niet worden afgenomen. Maak juist nu een deal met Marokko
 
STOP NU KICKBOKSCURSUSSEN MET DE BELASTINGGELD.

De vechtsubsidies zouden onmiddellijk moeten stoppen. Waanzinnige "Moslimjongeren integratie" via dit soort gewelddadige methoden is totaal barbaars.! Minister Van der Laan voor Wonen, Wijken en Integratie moet deze jongeren via naturelle weg opvoeden en opleiden:kickboksen of andere soort gewelddadige activiteiten maken deze moslims nog erger!. "In alle wijken van Amsterdam een moskee" betekent complete ondergang voor Amsterdam... Stop nu met dit valse vijandelijke beleid, stop met de chantage van Moslims...
Het is nu duidelijk geworden dat veel overheden allerlei vechtsporten subsidiëren, met het doel meer maatschappelijke "binding" te bereiken tussen Nederlandse en snel groeiende Moslim jongeren die nu in veel steden meerderheid vormen.. Het lijkt erop dat met name de Turkse en Marokkaanse jongeren de geleerde vechttechnieken toepassen tegen hun arts vijanden, tegen politie en Nederlandse jongeren; ze slachten als ze ergens in een wijk of straat overmacht hebben! De vechtsubsidies zouden onmiddellijk moeten stoppen. Nu creëer jij zelf je eigen moordenaars.

De Islamitische taxichauffeur die Rob Sitek in Amsterdam bij een standplaats doodsloeg, is een kickboxer. Dit zal geen toeval zijn. Moslimjongeren zijn gek op het geweld, ze hebben een grote feest, genaamd "offer feest", vreselijke slachtfeest! Elke kind moet altijd meedoen aan deze feest..Geweld tegen de niet-moslims onder moslimjongeren komt natuurlijk door het Islamitisch geloof en constante opvoeding. Niet agressieve kickboksers bestaan niet. Een kickbokser weet wat hij kan met zijn vuisten en kent de risico's.

DURE MOSKEE BOUWEN IN CRISISTIJD  

In veel steden van Nederland zijn er veel moslim bezig met de bouw van nog meer grote moskeen met hoge minaretten. Vraag is; hoe ze in deze tijd aan zoveel miljoenen Euro's komen? Moskeeactivisten zijn grotendeels werkloos en zitten meestal in uitkering_handel.! Deze moskeen moeten in omvang heel groter zijn dan men aanvankelijk bedacht had maar ook nog hogere minaretten moeten krijgen. Waarom? Met zoveel werkloosheid en ellende, gaan ze nu nog meer luxe moskeen bouwen! Welke mentale catastrofe staat achter deze waanzin? Voor een moslim hoge minaret betekent simpelweg VEROVERING!
De haatzaaiers in deze moskeen (imams en geestelijken) smoren de ware integratie pogingen in bezetting trainingen die geïnstrueerd wordt vanuit de koran, en tegenwoordig wordt bekrachtigd door haatzaaiers uit verre landen.
 De waarheid is echter dat de overheid juist het probleem vormt: torenhoge belastingen, bonussen, nog meer investeren in non_productieve, destructieve moslimmaatschappij, ontmantelen van huidige beschaving via zeer achterlijke uitstoot van Turkije en Marokko is nog steeds een vaste job voor huidige beleidsmakkers. Sterker nog.. ze denken dat ze alles veel beter zien dan die miljoenen Nederlanders die nergens verstand van hebben. Ze lezen geen kranten en hebben ook geen Internet, net als Moslims die door hen hierheen verplaatst zijn.!. Moslims lezen inderdaad nooit Nederlandse kranten, kijken nooit naar NL TV's. Ze hebben nu eenmaal hun eigen commando, het is inderdaad zo dat deze moslims alleen een gesloten frequentie volgen. Het lijkt op een situatie van 2 aparte fronten in een oorlog. Meerderheid van moslims weet niet wat er gezegd wordt vanuit Nederlandse kant!!, directe boef commando is: «pak je hoofddoek en ga gewoon naar je "kafir, die kafir slaap nog steeds!!!´´´»» ... (denk aan 2 de wereldoorlog, maar nu doen ze bewust, ze willen gewoon niks weten wat Nederlands is !!!.) deze geslotenheid is juist het grootste gevaar voor Nederland! Dit is een ultieme strijdmethode voor de externe mogendheden die miljoenen op deze manier opsluiten in een andere land en vervolgens sturen via hun eigen frequenties: Dit is het beste militaire werkwijze om een vreemde land van binnenuit ten val te brengen.
 
Luister alleen naar eigen commando: je hebt hier een moskee en een schotel!

 De waarden en normen die ze hebben bestaan niet meer in Europa, ze passen niet hier. Er wordt nooit een andere cultuur (multicultuur) met deze barbaarse praktijken.! Verminkte tribus_leven kunnen niet meer overleven in Europa, Europa gaat niet meer terug, Germaanse stammen zijn er ook niet meer. Je kan ook dit achterlijkheid niet meer mixen met huidige Europese cultuur. Trouwens echte Tribus leven wat ze daar hadden, hebben ze hier niet meer: nu een Sahara slang in het noordpool??. Maar het gevaar groeit: De volledige steun die de overheid hebben gegeven aan bijvoorbeeld moskeen, islamitische omroepen, imams, islamscholen is hier een treurig voorbeeld van. Het feit dat deze objecten zich niet zo hard verzetten tegen het westerse cultuur maakt ze nog niet in essentie matig. Sterker nog, bijvoorbeeld Islamitische landen ambiëren dezelfde machtspositie en in het verlengde daarvan steunen ze deze Turkse en Arabische islamitische organisaties. In Islamitische landen elke vorm van verzet tegen hun onmenselijk heerschappij wordt direct in de kiem gesmoord. En het is algemeen bekend dat hetzelfde Islamitische landen de onmisbare steun (politiek, financieel en militair) hebben voor hun uitstoot in EU landen. Stuur je meest onderontwikkelde bevolkingsgroepen naar een land waar ze totaal hun herkomstland verbonden en gesloten koloniën creëren en als contra maatschappij gaan functioneren, hiermee creëer jij het beste segregatie en een onvermijdelijke islamitische enclave binnen je doel. Een vroom islamitisch leven is onverenigbaar met de eisen die een Westerse maatschappij aan arbeidsparticipatie stelt. Zelfuitsluiting is het gevolg. Deze leidt tot werkloosheid waarmee de vicieuze cirkel -werkloosheid > fundamentalisering > criminaliteit > uitsluiting- gesloten wordt; De Nederlandershaat van Turken en Arabieren komt niet (alleen) uit de onderontwikkelde uitstoot die hierheen verplaatst is, maar vooral uit het door velen letterlijk genomen handboek van de moslim: de koran. Als u dat boek nou eens op essenties gaat lezen,kent u de inspiratiebron voor 'kafir, gavur, gazha, hoeren etc..'. Moslims die hier onterecht door onze WRR en politieke partijen "immigrant" (moslim zelf noemt zich nooit immigrant!) genoemd zijn, bouwen nog grotere koloniën binnen hun gastland:dit werkwijze van de Turken en Arabieren was historisch al bekend, het is dus niet nieuw! Deze fenomeen, die ongekende krachten in een zeer onderontwikkelde en ongepaste bevolkingsgroep vindt, is niet makkelijk te bestrijden! Deze mensen hebben wel een soort stam cultuur (massale familietrouw, trouwen met de nicht en neef etc..) maar ze zijn geen echte stam meer!! Hun ideologie lijkt op een soort godsdienst, maar dit is absoluut geen godsdienst. Zeer misleidend: als ze elke keer, "allah" , "ali" , "Mohammed" roepen of Imam's agitatie volgen, denken ze meteen aan hun grote overwinning, eeuwige strijd, vernietigen van Europeanen: dit is absoluut geen godsdienst!
Men heeft ten onrechte de berg of woestijn gewoontes van de geïsoleerde, verminkte Turkse en Marokkaanse stammen "immigranten cultuur" genoemd, wat men hier agressief opdringt is niet anders dan een soort tribusachtige overblijfsel, agressiviteit van de analfabeten! Onwetendheid is geen cultuur, analfabetisme is geen cultuur, dit moet je juist bestrijden.! Trouwen met de neef en nichtjes (in Rotterdam bijna 76%), polygamie, (tribus Trouw), dierenachtige voorplanting, door de tribus leden buitengewoon slecht verwekte massa kinderen die hun vaders niet meer weten, besnijdenis, erewraak, slachtenfeest (offerfeest genoemd!!) etc.. etc.. Dit achterlijkheid bestaat omdat deze mensen in Turkije en Marokko op de bergen en in de woestijnen duizenden jaren geïsoleerd geleefd hebben. Maar als jij zelf dit soort ongepaste niet_naturelle gewoontes cultuur noemt en je beleid baseert op deze waanzin dan is er een grote gevaar voor je medemens.
[members7.boardhost.com]
Sociaal democratie en zijn bronnen.
Het tijdperk is verandert. Zware industrie continue aan het verhuizen, straks wordt Nederland niet meer een industrie land. Hiermee wordt ook 40 jaar islamisme beëindigd. Moslim instroom was altijd gerelateerd aan de grote fabrieken en nu zijn ze er niet meer. Grote industrie is aan het verhuizen naar Oost Europa, China of India. Moslims die nu nog steeds hier binnenkomen worden niet meegenomen naar China of India. Daar zijn ze ongewenst. Geen enkele land wilt deze mensen hebben. Hun kosten zijn enorm. Ze werken niet; om 1 Marokkaan aan het werk te zetten moet je minimaal 3 instanties inschakelen, dit is een kapitaal vernietiging. De bestaande politieke partijen, met name de PvdA, stammen nog duidelijk uit de tijd van de zware industrie. De textielfabrieken, scheepswerven, kolenmijnen en havenbedrijven van vroeger zijn grotendeels failliet gegaan of verplaatst naar de lage-lonen-landen. Nu zijn de Hoogovens vrijwel failliet, omdat staal elders in de wereld veel goedkoper gemaakt kan worden. Het is juist voor dit soort industrieën dat de gastarbeiders hierheen zijn gehaald. Amsterdam-West is waarschijnlijk vooral gebouwd voor de havenarbeiders; nu zit het vol werkloze Marokkanen. De harde basis van PVDA, SP en Groen links verdwijnt langzamerhand! Grote arbeiders toestand is er niet meer. Nederland, met zijn opgeleide dienstverleners is niet meer een industrieland, het wordt een kennisland, en islam is per definitie grootste vijand van deze "kennisland". Deze partijen kunnen niet meer groot worden met hun oude ideologie, ze moeten veranderen of vallen ze ook in handen van de achterlijke moslim_bendes die niks mee te maken met een progressieve normale politiek of ideologie!! Sociaal democraten die nu geen echte arbeiders meer hebben zijn met de islamitische achterlijkheid besmet. PVDA en Groenlinks houden nog steeds vast aan hun oude beleid en als gevolg, steeds meer afdelingen van deze partijen worden door de Moslims bendes veroverd.
Leiders van tribus zijn vervangen door de gestuurde staatsambtenaren
Duizenden jaren stam leven: altijd met een hoofd, een stamleider. Meeste stamleiders van deze moslims zijn niet naar Europa verplaatst. Ze zitten goed in Turkije en Marokko. Die stamleiders zijn juist vervangen door een gevaarlijke massa infiltranten, goed opgeleide invasiemacht, imams en andere soort staatsambtenaren van Turkije en Marokko. sinds jaren tachtig heeft Turkije een soort staatspolitiek ontwikkeld die alle Turken praktisch tot een aparte front bij elkaar brengt en integratie voor altijd onmogelijk maakt. Hier worden de imams, Turkse staatsambtenaren die de religieuze diensten in de moskee verzorgen, opgeleid. De rol van de staat hierbij centraal. Later werden de nieuwe verkorte imamopleidingen radicaal en doelgericht veranderd overeenkomstig de wensen van de alle machthebbers. Daarna werden zij met duizenden naar het buitenland gestuurd om het doel van de islamisering van Europa te bereiken. Zij mogen ook niet teveel verwestersen en moeten telkens na 4 jaar weer terug naar Turkije voor islamitische heersindoctrinatie. Imams zijn dus een belangrijk middel om Europa te islamiseren.
We hebben het nu over een vijandige buitenlandse invasie onder leiding van een buitenlandse mogendheid en buitenlandse staatsambtenaren, (imams, nep_politicus die overal infiltreren, agenten van geheime dienst) die gevaarlijke processen besturen, met een religie die predikt dat niet moslims zich moeten onderwerpen of verdreven moeten worden, hun ware doel willen bereiken.. Turkije zegt de leider te zijn van 270 miljoen Turkstalige moslims waarvan de helft Turks staatsburger is. Als Turkije wordt toegelaten tot de Europese Unie krijgen we dus onvermijdelijk migratiestromen uit dat enorme reservoir. Bovendien eisen dan andere islamitische volkeren en staten eveneens toegang. De politiek commentator van de Turkiye Gazetesi pocht nu al dat binnen tien jaar een op de twee Europeanen moslim zal zijn door migratie, hoge islamitische en lage Europese vruchtbaarheid en (gedwongen) bekeringen.
HET BELEID

UITHUWELIJKEN. Uithuwelijken in hun eigen land van herkomst is prima. Maar dan niet meer toestaan om als bruidspaar terug te komen naar Nederland. Er moet echt een einde komen met deze handel in verblijfsvergunningen via importhuwelijken. Uithuwelijking is een islamitisch verschijnsel, heel normaal in moslimlanden. Zij kiezen ervoor om tot deze moslimcultuur te behoren, ook in NL. Het zou beter zijn als moslima's dit geloof de rug zouden toekeren maar hierin hebben zij geen echt vrije keus binnen hun cultuur, want zo dwingend is de Islam. Eigen keuze en schuld dus. Waarom moet Nederland dit stamcultuur van de moslim oplossen?! Naast de kosten van inburgering en onze frustratie dat zij in het geheel niet willen inburgeren, kost de moslim ons al meer dan ons lief is. Gewoon import bruiden/ bruidegommen hier verbieden, nep huwelijken van moslims in de ban doen en terugverplaatsen naar hun eigen land. Dat is het enige wat effectief is. Als ze herhaaldelijk met een nep "partner" uit het thuisland willen "trouwen" dan ook in het thuisland wonen en NL paspoort innemen. In sommige Nederlandse steden is "echtscheiding" percentage van de Turken en Marokkanen veel hoger dan de Nederlanders. Dit is blijkbaar een tactiek, ze willen via allerlei middelen proberen hun etnische barbarisme promotieren tot de dominantie..
Een tank bestuur je ook anders dan een kameel.
Het infiltreren van bestaande partijen is heel makkelijk, daar wordt nauwelijks op gelet, Turkse islamitische Maffia Milli Gorus kon 30 jaar veel veel gemeentes uitbuiten, ze hebben miljarden doorgesluisd. Turkse en Marokkaanse infiltranten zitten in allerlei politieke partijen en beschouwen Nederlandse autoriteiten, ministers, kamerleden, burgemeesters en wethouders, deze mensen en hun nep organisaties als de juiste informatiebron, als basis voor hun beleid. Hier gaat het alles fout!
Deze mensen zijn geen vertegenwoordigers van dit achtergestelde groep. Het zijn juist deze mensen die via Herkomstlanden nog meer willen uitbuiten, In Turkije en Marokko hebben ze het meest gruwelijke praktijken toegepast op deze mensen en nu zijn ze weer ...Goed opgeleide infiltranten, harde verlenging van de Turkse en Marokkaanse overheden nomen zich nog steeds echte vertegenwoordigers van dit opgesloten massa die totaal niks mee te maken heeft met deze "leiders". Gefaalde beleid die oorspronkelijk en nu nog steeds via deze infiltranten tot stand gehouden wordt is 40 jaar lang getest, resultaten zijn overduidelijk: steeds groter wordende koloniën van moslims, oncontroleerbare verloren land stukken en niet alleen herkomstland verbonden maar ook door de meer islamitische netwerken gesteunde apart georganiseerde Moslims die straks via VN hun Duivelse doelen willen bereiken!! Zal Obama of Obama achtige leiders van VS op dat moment achter Nederland staan??
Turken en Marokkanen weten goed dat de vrijheid van godsdienst en meningsuiting in het Westen de islam alle ruimte tot verdere expansie biedt ; Moslims zijn demografisch in het voordeel. Hier mogen imams in moskeeën vrijelijk extremistische propaganda verkondigen. Door hun hoge geboortecijfer hebben zij de zekerheid op termijn een meerderheid te vormen in Europa; VN zal ook anders gaan reageren! Het gezegde gaat immers: ‘alles is geoorloofd in liefde en oorlog’. Bovendien, niet-moslim denkers en filosofen, zoals Sun Tzu, Machiavelli en Hobbes, rechtvaardigden allen misleiding in oorlogstijd. Het cruciale verschil echter is dat volgens alle vier de erkende scholen van soennitische rechtsgeleerdheid, de oorlog tegen de ongelovige verder gaat tot de eeuwigheid: totdat “alle chaos eindigt en alle religie tot Allah behoort” (Koran 8:39).
Nederland, zal ondermijnd worden door deze groepen die zich steeds verder uitbreiden tot de grote gebieden en loyaal blijven tegenover hun herkomstland.  Stop nu verblijfsvergunningen. Doorgaan met de substituering van het moslimgroei is een misdaad. Waarom beschermen onze politici ons niet tegen islamitische tuig ? Mensen die zo onderontwikkeld zijn dat ze hier absoluut niet horen..zet ze AUB uit, ontneem hun het Nederlandse paspoort. HET IS EEN SCHANDE..WANNEER STOPT DEZE ISLAMITISCHE TERREUR. Wij Nederlanders zijn de Islamisering zat!
Het wordt tijd dat er andere mensen aan het bewind komen om het probleem vreedzaam op te lossen en anders gaat er vandaag of morgen de beuk in!
Nederland wordt wakker en laten we onze stem laten horen en ons land nog proberen te redden van dit tuig!! 30 jaar uitbuiting, 30 jaar islamisering moet nu beëindigd worden.
MOSLIMS TERUG, NEERLAND VRIJ.

[members7.boardhost.com]

Re: klagen???
Gepost door: Hûh (IP Gelogd)
Datum: August 7, 2009 11:31AM

Wat wil je nou zeggen over de NS, ik kan niet direct de link niet leggen tussen Moslims en de NS.

Islamisten
Gepost door: ilona (IP Gelogd)
Datum: July 9, 2010 03:34PM

Molsim noemen zich geen immigrant! In de Koran staat: ‘Ik zal angst in de harten van de ongelovigen slaan, en hun harten en hun vingertoppen zal ik vernietigen’. Als je je volgelingen vraagt om hoofden af te kappen, hoe kun je dat aan je kinderen op een vredelievende manier uitleggen? De koran wil geen integratie. Aanwezigheid in een kaffers land wordt verklaard met een soort Allah' s wil. Huidige immigratie en integratie beleid die puur op een echte immigratie gebaseerd was, zal nooit een succes worden zolang de grote meerderheid van de Moslims zich geen immigrant maar Allah's soldaat beschouwd....Het gaat om een soort nieuwe type "hicret", wat mohammedanen periodiek moesten doen. Zich verplaatsen naar de nieuwe gebieden en daar groeien tot de meerderheid...Naast elkaar leven met de oorspronkelijke volkeren, mag alleen om tactische redenen, maar dat mag niet langer... Islamitische meerderheid vorming en de bezetting van het land via bekende strijdmiddelen, zoals het zwaard van de demografie moet constant blijven slingeren. Door de enorme groei van Moslims wordt er straat voor straat, wijk voor wijk, stadsdeel voor stadsdeel een harde demografische strijd uitgevoerd. Mensen uit de steden moeten verhuizen of worden weggejaagd door moslims. Heeft u ook meer dan genoeg van de steekpartijen op scholen, van de aanvallen op agenten en ambulance-personeel, van het tuig dat onze steden, wijken en dorpen onveilig maakt? De werkwijze van de moslims komt in alle Europese landen voor. Met andere woorden: het gedrag is niet willekeurig, het wordt gestuurd!. Gemeenten moeten de mogelijkheid hebben de families van deze straatterroristen uit de gemeente te verbannen en elke vorm van uitkering te stoppen. De politiek moet besluit nemen dat deze families de NL Nationaliteit of verblijfsvergunning zullen verliezen dat ze zo gauw het land zouden verlaten. Buurten met overwegend autochtone bevolking moeten geen Moslim bewoners of Afrikanen als nieuwe bewoners toe te laten. Somaliërs moeten per direct terug naar het land van herkomst. Antillianen die aan een gemeente niet economisch gebonden zijn, moeten ook in de desbetreffende gemeente worden geweigerd.
Nederland is in gevaar!. Op een dag als de politiek het vertrouwen van de bevolking zal verliezen, kan de situatie zelfs tot een burgeroorlog leiden. De moslimse demografie tactiek moet nu harder worden aangepakt. Nederland moet worden terugveroverd, straat voor straat, wijk voor wijk, stad voor stad. Met agenten die keihard optreden tegen de bezetters.

Re: klagen???
Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:26PM

Interesant hoor. Nu snap ik waarom Wilders steeds meer stemmen krijgt.

Re: klagen???
Gepost door: ilona (IP Gelogd)
Datum: November 26, 2010 04:18PM

Maatregelen

Het probleem van de Moslimmigranten en hun nakomelingen is dat zij nooit geëmigreerd zijn. De emigratie is de gezinnen overkomen, zonder motivatie. Het was op den duur handiger om hier te wonen, met het gezin, dan om het jaar zes weken op vakantie te gaan naar het herkomstland van de gastarbeider. Van het gebrek aan motivatie bij de immigratie is Nederland het slachtoffer geworden. Circa 35 jaar geleden besloten grote groepen Turken en Marokkanen om met de rug naar onze samenleving te gaan staan, hun vrouwen en dochters te verbieden omgang te hebben met niet-moslims, zich op te sluiten in hun eigen enclaves en hun kinderen niet de normen en waarden van onze open, vrije samenleving bij te brengen. De komende jaren zullen nog vele, voornamelijk Turkse, Marokkaanse en Somalische tijdbomen, onder de naam "immigranten, bruiden en bruidegoms, allochtonen, gelovigen" naar Nederland gehaald worden. De huwelijksmigratie gecombineerd met de uitkeringen bezorgen is nog steeds een aantrekkelijke mechanisme voor de miljoenen Moslims. Hoe Nederland om zeep wordt geholpen is al lang geen geheime operatie meer...Via het eigen snelgroeiende parallelle maatschappij binnen de Nederlandse staat zullen ze om het risico van terugkeer voor altijd te kunnen uitbannen. In Nederland worden de nieuwkomers volledig geïntegreerd met de afgesloten maatschappij van Moslims, niet met de Nederlandse. Elke Turk of Marokkaan nu binnenkomt wordt automatisch een onderdeel van deze tegenmaatschappij! Veel bewoners van deze land voelen zich nu al niet meer thuis in hun eigen geboortestad. Als je met je ogen open door de grote steden loopt, zie je nu al dat veel van de stad van vreemdelingen is. Met de bekende geboortecijfers van de partijen zul je als Nederlander echt snel tot een steeds kleiner wordende minderheid gaan behoren. Nederland staat een ware invasie van dit soort Islamitische tijdboom te wachten.
De westerse immigratie (m.n. vanuit Polen) vormt niet direct een elementair probleem voor de Nederlandse samenleving. Er is natuurlijk een duidelijk verschil tussen de westerse immigratie intern en de Islamitische extern. Die van interne is vergelijkbaar met de Nederlandse voor wat betreft cultuur, normen en waarden. EU burgers kunnen overal in EU landen verblijven zolang ze willen. Ze gaan ook niet een nieuwe maatschappij bouwen die tegen Nederland is. De islamitische druiven zijn zuur. Moslims gedragen zich niet als nieuwkomers, maar als nieuwe bezetters...Ze veranderen hun omgeving in een nieuwe derde land gebied, lanceren torenhoge minaretten, demonstreren zich met de walgelijke hoofddoek -burka, organiseren ze altijd eigen scholen. Hun inspanningen zijn er sterk op gericht de moslims in het Westen zich van westerse waarden en normen te doen afwenden. Daarbij prediken zij een extreme afzijdigheid van de westerse samenleving, propageren vaak onverdraagzaamheid ten aanzien van andere groepen en de omringende samenleving en zetten aan tot het (heimelijk) uitbouwen van parallelle samenlevingsstructuren en eigenrichting. In de afgelopen jaren heeft er een toename plaatsgevonden van hun destructieve activiteiten. Grote steden krijgen nog meer moskeen, islamscholen, moslim internaten, Turkse en Marokkaanse TV schotels etc.. etc.. Voor de grote steden, meerderheid van dit soort moslims betekent, dat iedereen daar achterblijft onderworpen zal worden aan hun macht, hun regels die de vrijheid van de mens totaal uitsluit.

Wijkverbod?
Wijkverbod heet nu gewoon het probleem ergens anders verplaatsen tot daar weer problemen ontstaat. Problemen van het één wordt naar een andere gestuurd tot die andere ook begint te klagen in de media of bij de politie. Dit is het probleem verplaatsen! Kunnen zij ellende in een andere wijk beginnen. Dit is weer zo'n schijnmaatregel. Het zal niets uithalen,het schrikt niet af en het is niet te handhaven afgezien van het feit dat de rechters hieraan mee zullen moeten werken. Straks worden nog meer wijken onleefbaar. Regering begrijp niet dat deze lui lachen om hun maatregelen en de enige aanpak is streng optreden en de porte-monnaie. Geen uitkering, ouders financiële aansprakelijke stellen voor de schade(zonodig collectief i.v.m. groep Schade).
Deze gevaarlijke Moslimjeugd heeft overal het maling aan en te verwachten is, dat ze een verbod ook negeren. Bovendien werken ze in grote groepen; dan zijn het helden; alleen zijn ze pathetische lafaards. Gewoon zwaar korten op kinderbijslag, huurtoeslag etc.etc. en bij herhaling: enkeltje land van herkomst! En laat de ouders voor alle schade opdraaien. Criminele jongeren met een tweede paspoort het Nederlandse paspoort afnemen en wegsturen naar het land van het tweede paspoort. Het regeerakkoord spreekt toch over het land uitzetten, waarbij een dubbel paspoort een voordeel is. Problemen van de Moslims verplaatsen naar een andere wijk helpt niet.
Het gaat hier niet over de gelovigen, maar over hun politieke doel, over een godsdienstige ideologie die de mens zijn leven op een allesomvattende, totalitaire wijze wil regeren in al zijn doen en laten. Uitzetten deze bendes. Gewoon de Nederlandse Nationaliteit afnemen en naar hun landen sturen. Laat ze in Marokko of in Turkije herrie schoppen.

Dubbele Nationaliteit

Turkse en Arabische gevoelens zijn dubbel. De Marokkaanse en Turkse staten menen iets anders met de dubbele nationaliteiten. Europa is niet alleen een prooi, maar ook vijand...Moslim leiders hebben meerdere malen uitgesproken dat hen een islamitisch rijk voor ogen staat tot de Noordzee, en bij een overname hoef je immers niet te integreren. De enige juiste oplossing is de grens voor Moslims dicht... Het is op zich al volslagen krankzinnig dat Nederland accepteert dat Turken met een Nederlands paspoort het Turkse leger in moeten, in ons optiek dienen de Nederlandse paspoorten afgenomen te worden. Aangezien Marokko en Turkije landen zijn die zich hevig bemoeien met landgenoten die zich in het buitenland gevestigd hebben (namenlijsten, dienstplicht, 'zoveelste provincie', etc.) Laten die landen eerst maar eens normaal doen en ex-inwoners met rust laten. Kortom, primitieve landen moet je primitief behandelen. Moslimlanden willen invloed uit te oefenen op de Turken, Arabieren hier. Verder moeten ze zorgen dat er veel Moslims bij komen om zijn rijk uit te breiden.

Christenen probleem

Weer zelfde zwakheid: lege kerken worden veranderd in moskee om islamitische verbreiding te versterken. Het is nog altijd een lachertje dat er 2 700 moskeen in Nederland zijn, moet jij eens een christelijke kerk in Turkije of Marokko willen bouwen, hakken ze je kop eraf!
 HBO-raad, WRR, CNF, FNV en al die Christelijke partijen sympathiseren islamitische "geloof" die in handen van Moslims een grote wapen is. Kerkelijke leiding met zéro moreel helpt nog meer instroom en verbreiding van de islamitische_veroveraars die straks een burgeroorlog zullen ontketenen . Dankzij verraderlijke kerk en politiek kwamen er nog 120 000 anti westerse Somaliërs binnen. Dit versterking met de Bulgaarse islamitische minderheid heeft nu nog meer ellende veroorzaakt. Moslims doen alsof ze geen "misbruik" probleem hebben. (door de geslotenheid van islam en onderdrukking, blijft alles "geheim", maar islamitische misbruik is erger dan de Christelijke kerk. Imams dicteren dat het een "huwelijk" -meestal 6. á 7. vrouw van een moslimman- tussen 60 jarige Moslimman met een 12 jarige meisje HALLAL is. Moslims zien hier een extra mogelijkheid voor hun doel. Want deze meisjes produceren nog meer strijders). Christelijke kerken zijn gewikkeld met een grote cultureel en moréle probleem, ze zinken overal en gelijktijdig veroorzaken ze een grote vacuüm in hele westerse continent: via ontstane vacuüm, dringen er nog meer islamitische rovers binnen, namens "geloof-religie" veroveren ze meer terreinen. Veel analfabete achterlijke westerlingen beginnen ook met de burka-hoofdoek, gaan ze ook naar moskeen en geven hun kinderen Islamitische namen...Hele middenoosten, Turkije, Pakistan, centrale Azië, Noord Afrika was op deze manier veroverd. Moslims hebben dankzij dit soort Christenen 48 landen veroverd maar bezetting van Europa is tot nu toe 2 keer mislukt: de slag bij Poitiers(732) en In de lente van dat jaar 1683 bij de Wenen. Beide verdedigingen zijn niet van Christelijk aard.  Verdediging van een Frankische koning was spontaan, los van de katholiek kerk die al met zijn heilige moslims flikkerde: Karel Martel, Europa heeft zeer veel aan hem te danken. Het was immers Karel Martel die de moslimopmars in Europa een halt toe riep en daarmee de tot dan toe de onoverwonnen legers van de Islam een eerste beslissende nederlaag toebracht.
Tweede keer bij de poorten van Wenen hadden we de kracht van de nieuwe generaties, van renaissance tot Verlichting gezien.
 Europeanen zijn dit keer vanuit hun achtertuin aangevallen:dit wordt laatste en beslissende aanval...

STOP NU ISLAMITISCHE MASSA IMMIGRATIE

De segregatie gaat onverminderd door en de verhouding moslim/niet-moslim wordt steeds groter. Een softe aanpak van immigratie – door niet strenger te selecteren – en van integratie – door het tot een sociaal-economisch probleem te reduceren en de echte factoren te negeren – leidt dus tot de instandhouding en uitbreiding van een Moslim meerderheid en tot voortgaande radicalisering onder moslimjongeren. De Nederlandse bevolking is de overmatige moslim-immigratie meer dan zat, instroom van nieuwe Moslims, geboortecijfers, polygamie zorgen voor een heel ander beeld...Steeds meer wijken en gebieden worden van Nederlanders gezuiverd. Moslim jongeren dat in Marokko en Turkije een zekere, beheerste vorm van agressie aangeleerd krijgen tijdens hun opvoeding: een Marokkaanse man moet desnoods met beheerst geweld zijn wil kenbaar kunnen maken (zo kan men in Marokko het voor ons westerlingen bizarre ritueel waarnemen van Marokkaanse mannen die elkaar beheerst in het gezicht slaan wanneer hen iets bij de ander niet aanstaat) en dat voor moderne westerlingen een weerzinwekkend hoogtepunt krijgt in de nog altijd levende traditie van de eerwraak, waarbij een broer of ander familielid verplicht is zijn eigen zuster of ander bloedverwant te doden wanneer zij de eer van de familie heeft of zou hebben geschonden. Bij elkaar genomen geeft dit aan de typische islamitische cultuur zijn fascistoïde en militaristisch aandoende trekken van autoriteit, onderwerping, discipline en (beheerst) geweld.
 Heel dit gedoe was te verwachten nadat in onze grotere steden de Turken, Marokkanen, Somaliërs en Antillianen de dienst uitmaken en van onze steden een hel gemaakt hebben. Het vrije verkeer van de Moslims naar Europa kan er immers voor zorgen dat overbevolkte regio's compleet gedestabiliseerd raken met de meerderheid van Moslims. De toevloed aan moslims zorgt er bv. voor dat wonen in en rond grote steden van Nederland onleefbaar wordt en als gevolg veel gebieden praktisch in handen van de Moslims zullen vallen. Het is al ziek om te bedenken de vrijheid van meningsuiting te vervolgen en de miljoenen haat-Moslims ongedeerd te laten in Nederland en Europa. Dit is wat Libische Dictatuur Kadaffi met zijn kleine 190 miljoen dollar wilde bereiken). Stop islamitische immigratie naar europa. Ze hebben het hier veels te goed; gratis uitkering op uitkering, ouders die anti-NL zijn- ouders begrijpen sowieso geen moer van dit land, hetgeen logisch is als je alleen maar Arabisch of turks spreekt, Turkse en Arabische tv lijken en alleen maar met andere Moslim optrekt- allemaal geld en niets ervoor terug doen, logisch dat je dan asociaal wordt. De gestaag groeiende Moslims populatie vormt dus een grote probleem. Nu zeg 7.6%, straks 15%, over zeg 15 jaar 28% - over 4o tot 70 jaar 50%? Daar zit het probleem. Dat gaat de hele maatschappij veranderen. Dat begint al met kleine dingen in het dagelijks leven: zwembaden reserveren tijden alleen voor islamitische vrouwen. Islamitische omroepen. Werkgevers houden rekening met de islamitische ramadan. Scholen krijgen nu al islamitische gebedsruimte, Hallal kantines (zie: UVA,VU en allerlei Hogescholen met de mescit - moskeen- in hun gebouwen!!!), veel docenten zijn bang voor de Moslim jongeren die meerderheid vormen in hun scholen. HBO-Raad die burka-hoofdoek moest verdedigen is een gevaarlijke voorbeeld. Gemeenten die kickboxen organiseren zijn gevaarlijker dan de gewelddadige Islamitische jeugd zelf. Gedwongen huwelijken, eermoorden, demonstratieve hoofdoek-burka-moskee minaretten, veel kinderen, integratieonwillig, gewelddadig en werkloos – de kenmerken van de politieke islam en die waait steeds harder. Er is geen sprake van de integratie, het is een strijd en die wordt tegen de Nederlanders op alle fronten uitgevoerd. Het kenmerk van de Islamitische organiseren heeft geen enkele samenhang met de Nederlandse cultuur. De traditionele partijen hebben altijd hun ogen gesloten voor wat er onder het volk leeft. Steeds meer burgers hebben hun buik vol van het bedrog.  Westerse regeringen hebben een prioriteit gemaakt van het integreren van de moslims in hun samenlevingen. De Turken en Arabieren echter trachten deze integratie te voorkomen omdat ze deze moslims willen inzetten ten bate van hun eigen politieke agenda. Zij staan parallelle samenlevingen voor, waarin moslims feitelijk in een status aparte leven. Dit politiek islamisme vormt dus een grote bedreiging. Geen enkel moslims in staat is zijn ‘wortels’ los te laten of te ontkennen is nu ook in Nederland bewezen. Deze is namelijk onverbrekelijk verbonden met de identiteit van een Turk of Arabier die de integratie met een andere cultuur uitsluit. Stop waanzinnige kapitaalvernietiging. Alle historische voorbeelden wijzen er uit dat ze met de Islamitische ideologie nooit geïntegreerd kunnen worden, sinds 1400 jaar zijn ze nergens met een andere cultuur of volk geïntegreerd. Segregatie en val is voor altijd enige feit, je krijgt zo een snelgroeiende staat binnen de staat en dat kan niet altijd zo blijven gaan. Huidige immigratie en integratie beleid zal nooit een succes worden zolang de grote meerderheid van de Moslims zich vastbindt aan die collectieve waanzin.


Noodzakelijke stappen:

a-  TV schotels, Moslim omroepen, speciale Moslim scholen en internaten zo snel mogelijk belasten. Moslim_ scholen en TV zenders zaaien haat en zetten aan tot het plegen van ernstige misdrijven. Er is slechts een oplossing: sluiten.
b- Arabieren en Turken zijn zodanig georganiseerd dat het hier alleen nog erger wordt. Er moet nu anti-sektewetgeving komen om islamitische organisaties te kunnen verbieden. Moslims die moskeen bouwen, islamscholen oprichten moeten zo vlug mogelijk het land uitgezet worden en nooit meer toestemming krijgen terug te komen.
c - HBO-raad en WRR moeten gereorganiseerd worden. Meer religieuze invloed in een samenleving waar zoveel agressieve Moslims in een klein land komen wonen, zal leiden tot een verregaande polarisering van de maatschappij. De schade voor de politieke stabiliteit van het land en de kennis economie zal enorm zijn. Universiteiten moeten nu islamvrij worden. Islam binnen de hogescholen en academische instellingen betekent dat Nederland haar toekomst definitief verliest!
d- Iedere crimineel met dubbele nationaliteit het Nederlands paspoort moet worden ingenomen en daarna straf uitzitten in land van herkomst. Waarom moet de Nederlandse staat deze uitstoot van Turkije en Marokko onderhouden?
e-   Stop moskeebouw in Nederland: De islam is schat en schat rijk door alle olie inkomsten.
Het enige wat zij doen is het steunen van fanatieke organisaties en het bouwen van moskeen, islam instellingen om het volk te kunnen blijven indoctrineren met haatdragende preken van achterlijke imams. Intussen is geconstateerd dat deze moskeeën worden gebruikt om de bevolking op te hitsen tegen de Nederlandse bevolking. Hoe kunnen we straks ooit nog bezwaar maken tegen moslims die hier via de minaretten "Allah-u akbar" gaan zingen!? Één ding is inmiddels wel meer dan duidelijk geworden, Turken en Arabieren beschouwen deze moskeen harde bewijzen van bezetting.
f- Malafide huwelijksmigratie:in Moslim landen bestaat meer dan 70% van de huwelijken uit neef-nicht huwelijken. Islamitische huwelijken zorgen inderdaad voor een populatie met meer erfelijke aandoeningen zoals buitengewone agressie, diabetes, schizofrenie, adrenal hyperplasia: Nu zijn al deze ziektes naar Nederland verplaatst. Nederland wordt op deze manier een grote ziekenhuis of gevangenis! Uit een studie (2009) door het in Dubai gevestigde Centre for Arab Genomic Studies (CAGS) bleek dat Arabieren een van de hoogste graden van erfelijke aandoeningen hebben, waarvan bijna twee derde gerelateerd zijn aan neef-nicht huwelijken. Islamitische sekte organisaties die achter de "huwelijkmigratie staan moeten nu verboden worden. Geen besnijdenissen en andere middeleeuwse verminkingen bij jonge kinderen, en er gaat geen overheidsgeld naar Islamitische organisaties. De vrijheid van meningsuiting wordt actiever beschermd door de overheid en de Grondwet zou moeten worden aangepast op die plaatsen waar Moslims extra rechten krijgen.
g- Dierenmishandeling onder de naam "offerfeest" is een grote slachting: exponentiële toename van moslims gaat gepaard met de natuur vernietiging; ze bedreigen hele ecosysteem. Binnen enkele dagen zijn er weer honderden miljoenen dieren gedood. In naam van stamleider Abdallah (allah) (biologische vader van Mohammed) worden de dieren met een mes onverdoofd de keel overgesneden. Het dier bloedt dood en tijdens de doodstrijd willen Moslims massaal lekker toekijken hoe het dier pijn lijdt. Dit "offerfeest= slachtfeest" is werkelijk verschrikkelijk en moet verboden worden.
h-  Een Moslimman ziet in een andere Moslimland een jong meisje, een te jong meisje...Na een gesprek met de vader word het volgende besproken,een oudere zusje,nichtje vraagt de papieren aan en doet de "nep cursus" en zo krijgt die man zijn 14 jarig vrouwtje hier...Ze heeft van identiteit geruild met een zusje of nichtje...In Ghana kost zo een kindvrouwtje met alle papieren 3000 euro. In Bulgarije en roemenie haal je nu al een kind van 14/15 jaar ook met de papieren van een 18 jarige voor 1000 euro. Broedplaats worden van primitieve moslimbevolking zal op termijn leiden tot een zekere ondergang. Eerwraak? Uitgehuwelijkt in land van herkomst? Er lopen hier teveel van die figuren rond weg ermee. Terug naar land van herkomst daar is hij de held in die familie misschien hier niet hier is het gewoon moord door discriminatie van een cultuur die goed fout zit naar vrouwen toe. En kinderen trouwens. Mannenculturen zijn slecht en decadent.
i- Tegen de immigrant moet duidelijk en direct gezegd worden; "Als u naar Nederland migreert, kiest u ervoor om zich met Nederlandse gemeenschaap te verbinden. Als u dat niet wilt of wenst dan bent u niet geschikt om te migreren, verdient u niet het Nederlandse paspoort. Nederland is niet het uitstootland van Turkse en Arabische Moslims.
Als u uw Turkse of Arabische identiteit niet los wenst te laten, dan is er geen sprake van migratie maar van kolonisatie, en dat is nu verboden."
 k- Nu wordt het hoog tijd dat het immigratie van Moslims naar Europa compleet gestopt wordt. Het systeem van uitkeringen bezorgen die gebaseerd was op een enorme parasitaire ambtenaren stelsel trekt steeds nog meer Moslims, dit gevaarlijke mechanisme moet nu gereorganiseerd worden.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: