lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Nochmaals een bedankje
Gepost door: Theo (IP Gelogd)
Datum: February 1, 2008 09:42PM

Onlangs heb ik een bedankje gepost voor de goede zorgen waarmee uw medewerkers mijn moeder hebben opgevangen na een ongelukkige val in de trein op het station in Rozendaal.
Gisteren werd ze heel blij verrast toen er namens de ns een hele mooie bos bloemen bij haar werd afgegeven. Ze wil de ns hier heel hartelijk voor danken.

Tevens wil ik ook even van de gelegenheid gebruik maken om tegen een zekere achterlijke naomi te zeggen dat ze op moet houden met het reageren op berichtjes en dat dit geen datingsite is.
Dat mens probeert je naar de een of andere site te lokken denk ik waar je dan zweaar voor kunt gaan betalen.
Dus raar mens doe niet zo achterlijk en flikker op uit dit forum ga naar die site's die ervoor bedoeld zijn.

Tipje voor de ns......verwijder haar!!!

Re: Nochmaals een bedankje
Gepost door: G,G.Schmidt (IP Gelogd)
Datum: February 8, 2008 11:45PM

Daar ik zeventig jaar ben en regelmatig met de trein reis was ik bang om in Arnhem wegens de werkzaamheden uit te stappen daar ik wad moeilijker ter been ben vind hierbij een groot compliment op zijn plaats geweldig met de lift naar boven en toen naar de uitgang wat schets mijn verbazing buiten staat een electro karretje met een vriendelijke mijnheer die mij uitnodigd plaats te nemen zag er tegen op om naar de bushalte te lopen hij bracht me keurig er naar toe moe maar voldaan wilde ik de terug reis beginnen maar ja weer omhoog daar had ik het idee om iemand die richting station ging te vragen of die het karretje wilde waarschuwen en ja hoor binnen enkele minuten kwam hij er aan grote pluim ik zal met plezier weer naar Arnhem gaan met vriendelijke groet en zeker aan het personeel G.G.Schmidt. Hengelo.ov.

Re: Nochmaals een bedankje
Gepost door: Moderator (IP Gelogd)
Datum: February 20, 2008 02:54PM

Dit is geen site van de NS!



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: