lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2
Re: Sex in de trein
Gepost door: brasil (IP Gelogd)
Datum: April 25, 2010 04:30PM

Ik heb vorig jaar een blow-job gehad van een mooie conductrice SUPER.

Ik mijn kwakkie gedropt in haar zwarte mondje. Ze slikte het ook nog door (gulzig typje).

DE NS mag zo doorgaan!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Wat had ik moeten doen? (IP Gelogd)
Datum: July 1, 2010 10:21AM

Discriminatie tussen man en vrouw weliswaar!

Ik sta dus vanochtend in een behoorlijk volle trein 'derde klas' zoals dat heet(halletje tussen 2 coupés) en op een halve pas afstand achter mij staat een ongelooflijk leuk meisje dat er ook nog eens lekker uit ziet voor zover ik dat kan zien als ik niet al te lomp omkijk.
Vooral een mooie welgevormde voorgevel valt me op, alleen om haar gezicht staat een bitse en ietwat arrogante, hautaine doch smetteloze uitdrukking, en zoals wel meer vinden, kan dit ook wel zijn charmes hebben.
Bij het uitstappen komen mensen uit de coupés in de 'derde klas' staan en begint het wat voller te worden zodat, naar wat ik voel, die vrouwelijke schoonheid achter mij steeds meer tegen me wordt aangedrukt en wel op zo een wijze dat ik haar 2 ronde vrouwelijke vormen duidelijk kon voelen in mijn rug!

Nu zullen jullie wel denken, wat voor Harry zet nou zo een ervaring in de Klaagbaak!
Deze dus en wel om deze reden, toen de deuren open gingen liet ik iemand een vrouwtje die slecht ter been was voor gaan, maar het ging het meisje in mijn kielzog niet snel genoeg dus die begon met voorgevel en onderlijf stevig tegen mij aan te persen.
Hoewel ik dit natuurlijk fantastisch en heerlijk vond wilde ik me er toch van vergewissen of dit ook voor haar gold, dus ik keek weer om en wat zie ik: een zeer kattig geërgerd gezicht dat mij aankijkt als of het wil zeggen 'wat sta je nou te kijken man! loop door!'
Na nog een klein achterwaards stootje deed ik dat dan ook.

Maar ik bedacht mezelf het volgende (en dat is ook tevens mijn klacht), als ik nu achter haar had gestaan en met mijn Lange Harry tegen haar aars had staan aanrijden waren de poppen waarschijnlijk aan het dansen geweest.....

Re: Sex in de trein
Gepost door: Mag ik met je treinbaan spelen? (IP Gelogd)
Datum: August 31, 2010 11:28PM


Re: Sex in de trein
Gepost door: Intercity Venlo-Den Haag (IP Gelogd)
Datum: November 12, 2010 05:47PM

Ja, je leest het goed: Batsen in de trein! Al kan ik er nooit helemaal zekerheid over hebben, ik schrijf het toch voor jullie op want het is echt bizar, maar vooral ranzig te noemen. Gisterenavond werd er geneukt op het toilet van de Intercity Venlo – Den Haag (vertrek Tilburg: 18.55 uur)!!!

Soms is het niet leuk als je vermoedens worden bevestigd en zeker niet als het om dergelijke dingen gaat. In Tilburg zag ik een koppeltje al heel intiem met elkaar bezig zijn, helemaal aan de andere kant van het rijtuig maar toch duidelijk zichtbaar over alle stoelen heen. Die meid dook er steeds weer bovenop, maar ik kon langs de stoelen het gezicht van die jongen zien. Wat daar gebeurde weet ik nog altijd niet, maar mekaar aflebberen lijkt uitgesloten.

Toilet

Toen we Breda verlieten en richting Dordrecht reden ging het meisje naar het toilet in het volgende rijtuig. Een minuut of twee later, toen we de Moerdijk op reden, ging die jongen ook naar het toilet. En ja, vanuit het gangpad, door de deuren tussen de rijtuigen kon ik de toiletdeur zien! Dan denk je al vrij snel “die zitten daar toch niet te batsen hea?!” Maar het tegengstelde bleek waar…

Dordrecht

Van de Moerdijk tot Dordrecht is het zo’n vijf tot tien minuutjes dus ik moest al vrij snel de trein verlaten. Dus ik loop die kant op, nieuwsgierig als ik toch ben, om eens te kijken of mijn vermoedens klopten. Stiekem hoop je dan toch dat je fout zit… Toen ik bij dat toilet kwam was het stil, maar de deur zat wel in het slot. Ik hoorde iets ritselen, maar nuchter als ik ben dacht ik dat het vast een riem zal zijn die door de beweging wat heen en weer schommelt.

Batsen

De trein komt tot stilstand in station Dordrecht en het balkon begint vol te lopen. Ik bleef mijn vermoedens van toiletseks behouden maar wist nog altijd niks zeker totdat de trein bijna stilstond. Geheig en gekreun kwam er uit het kleine hokje waar het toilet zich in bevind. OMG, daar word geneukt en ik sta er nog geen meter naast!

Ranzig

Het duurde even totdat ik het echt durfde te geloven… Neuken op het toilet in de trein!!! Iets ranzigers kun je je toch echt niet bedenken…

…want zo schoon zijn die wc’s niet!


Rode en gele ballonnen in de trein
Gepost door: Dolf de Wit (IP Gelogd)
Datum: May 13, 2011 03:00PM

Gelezen bij doyou40.nl

Ze lijkt politiek gezien een dame met een enigszins rechts van het midden liggende politieke voorkeur, maar nu twijfel ik daaraan. Soit, In ieder geval is ze een degelijke, laten we zeggen, rechtsgetinte dame van ronde de vijftig. Twee volwassen kinderen, , gescheiden, hertrouwd, weduwe en een rijk verleden. Veel in het buitenland gewerkt enz.
Kernwoorden? Ik concludeer: zelfstandig, krachtige uitstraling, weet wat ze wil en vooral wat ze niet wil.
We vinden elkaar via een schoolvrienden site, mailen wat met elkaar. Koetjes en kalfjes.
Dan Amsterdam! Studies, woonplekken! En zie daar, onze paden hebben elkaar veelvuldig gekruist. Over de van Baerle, waar naast de Twentse Bank (Later de ABN) op de hoek van de van Eeghenstraat een Vana kruidenierswinkel zat, een apotheek op de andere hoek met een banketbakker daar weer naast en One hour cleaning service aan de overkant naast de steeg.
De PC Hooft met nog gewone buurtwinkels, zoals drie slagerijen, twee groenteboeren, Albert Heijn, een drogist en bakker van Muijden, de Volvo en Cadillac dealer op de hoek van de Honthorststraat met daarnaast in de PC een visboer. Verder de Jan Luykenstraat met naast hotel Aalders de Mulo van Instituut Schreuder.
Oger Lusink werkte nog als junior verkoper in de winkel van de Society shop tegenover het vroegere bolwerk van Schoevers in dat stille deel van de van Baerle richting de Vondelbrug. Onze ouders wisten nog dat voor de Tweede Wereldoorlog de van Baerle daar met een grote entree in het Vondelpark eindigde.

Je was, zoals zo velen, een wilde dame. Veel vriendjes en een hoop stoute dingen gedaan. Daarna plotseling getrouwd. Zielsgelukkig. Wat een apotheose van die mooie voorafgaande periode in een nog kort leven. Geen benul van wat het leven over dertig jaar zou kunnen inhouden. Zich daar vast ook niet mee bezighouden. Of toch wel? Ja, bij nader inzien misschien wel. Strikte regels voor zichzelf makend van wat wel en niet kan in een huwelijk.
Je liefhebberijen zijn inmiddels gerijpt. Geen mens weet het wellicht, dan alleen je wederhelft. Maar die is voor het leven en een ander? Nee zeg, Kom nou! Het is ongepast voor een getrouwde vrouw om daaraan zelfs te denken en de blikken van de heren die naar je borsten keken, ontweek je. Natuurlijk je was een vrouw en die blikken deden je wel wat. Maar een reactie geven door alleen maar de blik van iemand te vangen was je te uitdagend. Tegelijkertijd word je onrustig. Het leven is toch niet alleen maar pret. Je huwelijk strandt, maar je houdt het nog jaren vol. Dan de scheiding. Even alleen en dan ineens de man, die de rest van je leven bepaalt.
Echter, ieder huisje heeft zijn kruisje. Die uitdrukking kende je. Maar het was inmiddels al in je leven gekomen, terwijl je soms nog dacht dat jij in een andere situatie zat en die uitdrukking alleen voor anderen gold.
Je hebt eigenlijk altijd gewerkt. Op allerlei niveaus. Hebt altijd de handen uit de mouwen gestoken en bleef daardoor zelfstandig. Lang niet altijd makkelijk, maar zo nu en dan neem je de vrijheid jezelf te verwennen en je was die dag met de trein naar Utrecht gegaan om daar lekker te gaan shoppen.
Een heerlijke dag was het. Lekker geluncht bij de Utrechtse vestiging van Luden, die heel wat leuker blijkt te zijn dan de vestiging in de Amsterdamse Spuistraat. In de trein terug geniet je nog even na van die welverdiende dag. Je gaat nog even verzitten en voelt dat de trein zich net weer in beweging zet.
Mag ik uw kaartje alstublieft?. Ongemerkt door je eigen mijmeringen is de conducteur binnengekomen in de verder lege eerste klas coupé. “God, ik had u niet gezien”, zeg je nog, terwijl je koortsachtig je aan een haakje tegen het raam hangende tas doorzoekt. Hij valt vanzelf van het haakje op je schoot. Je zoekt en zoekt, maar vindt niets in die richting. Hij blijkt uiteindelijk in je jaszak te zitten, die door je gezoek is open gevallen. Je voelt de blik van de conducteur langs je glijden, terwijl je net je benen van elkaar haalt. Als zijn ogen van je benen omhoog gaan, geeft hij het kaartje aan je terug en stopt net lang genoeg bij je open blouse om je onrustig te laten worden.
Een paar mooie donkere ogen en een glimlach kijken je aan. Je glimlacht terug en wil het kaartje aanpakken, maar je pakt per ongeluk zijn vinger erbij. Met zijn andere vingers pakt hij de jouwe en een fractie van een seconde houden jullie elkaar vast.
Sorry, zeg je, terwijl je je greep vermindert. “Ik ben met mijn gedachten heel ergens anders.” In je nerveusiteit probeer je je tas weer op te hangen en je draait je lichaam richting het raam. Je hoort slechts dat hij zegt dat hij het niet vervelend vindt om te zien wat hij ziet en terwijl je je terugdraait voel je dat je tas weer van het haakje op je schoot valt.
“Zal ik het even voor u doen?”
Zonder je antwoord af te wachten, heeft hij het hengsel van je tas al gepakt en buigt zich over je heen naar het haakje toe,
Om hem wat ruimte te geven leun je automatisch naar achteren en je ziet dat jouw hand eerst zijn kruis en dan zijn balzak omvat. Je denkt nog: Wat doe ik, maar je drift is volstrekt onverwacht vele malen sterker dan je wil.
Alsof het afgesproken is, blijft hij staan je voelt een snel groeiende erectie bij hem opkomen. Om het proces te versnellen masseer je zachtjes zijn zak door zijn broek heen. Je andere hand maakt automatisch vaardig een riem, knoopjes en een ritssluiting los. Je hand gaat naar binnen en zoekt zijn weg. Via de bovenkant blijkt het het gemakkelijkste.
Als je het elastiek van zijn boxershort van zijn buik aftrekt springt een stevige jongen je al tegemoet. Je ziet dat hij besneden is. Arabisch? Joods? Amerikaans?
Een opwindende geur maakt zich van je meester en je aarzelt heel even, voordat je hoofd in zijn richting gaat en je hem plagend met je tong beroert.
Je plaagt jezelf echter meer en doet het steviger over. En nog eens en dan sluiten je lippen om zijn koningshuis, terwijl je tong de onderkant ervan onderzoekt.

Als de trein vaart mindert voor de stop in het Amsterdamse Amstelstation voel je een paar handen je blouse inglijden. Vingers gaan zachtjes over je rechterborst en hard geworden tepels. Je spieren in je onderbuik trekken zich samen en ontspannen. Je merkt dat dit in hetzelfde ritme gaat als je hand, die zijn kruis masseert en je mond die over zijn eredoctoraat glijdt. Je vind die stevige zak heerlijk.
Heel wat anders dan die van een vroeger vriendje. Die had meer een langwerpig netje paaseitjes, waarin helemaal onderin de laatste twee nog een verwoede poging deden om niet te smelten.
Dan dit.
Je verhoogt automatisch het ritme van samenknijpende en loslatende spieren van je handen en onderbuik. De snelheid waarmee je lippen over zijn erectie glijden, versnelt gelijktijdig met het remmen van de trein, die net het station binnenrijdt.
Zijn samentrekkende strakke scrotum verraadt dat zijn lozing niet lang meer op zich zal laten wachten. Je handen nemen het werk over en je bent in één beweging achter hem gaan staan. Je masseert zachtjes tussen zijn benen door in je linker hand zijn ballen en met je andere om hem heen trek je hem steeds sneller af.
Zijn hevige gekreun gaat over in een ontladende spanning en je hoort hem er tussen door iets schreeuwen.
“Ik zie overal rode en gele ballonnen” Ooooo, groene en paarse ……
Je spitst je oren.
Ballonnen?
Jaaaaa, er zitten ook oranje bij.
Als hij tot rust is gekomen, vertelt hij dat hij altijd gekleurde ballonnen ziet bij een orgasme.
IN alle kleuren van de regenboog!

Lang nadat de trein het station alweer verlaten heeft, vult je geschater nog steeds de stationshal.

Dan hoor je iemand zeggen:

Zullen we volgende week woensdag wat met elkaar wat gaan eten?
“Dan is het toch 12 april?” antwoord je, met de tranen van het lachen nog in je ogen.


Dat klopt. Mail of stuur je me een SMS'je als je er zin in hebt?

Re: Sex in de trein
Gepost door: Rik (IP Gelogd)
Datum: October 20, 2011 01:35AM

Mijn vrouw is/heeft heel vaak in de trein geneukt met ex-vrienden. In de trein naar Lelystad was het 20 jaar geleden 's avonds vaak rustig. Snel pik uit de broek, slip uit of opzij en dan haar kut vol laten spuiten en slip aan. Nu is ze daar niet meer dol op, toen had ze vaker een slip en kut gevuld met zaad.

Re: Sex in de trein
Gepost door: Dinie (IP Gelogd)
Datum: October 20, 2011 09:34PM

Dus eigenlijk was ze gewoon een goedkope treinhoer met na afloop een stinkende kut. bah!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Dhr. T. Eeltbal (IP Gelogd)
Datum: January 31, 2012 05:07PM

Lekker hoor.

Re: Sex in de trein
Gepost door: Kringspier (IP Gelogd)
Datum: May 10, 2012 11:54PM

Ik woonde en studeerde in die tijd in Groningen. Het was een zaterdag en koninginnedag. Het moet dus in 1988 gebeurd zijn. Ik stapte die ochtend in de trein voor een bezoek aan mijn ouders in Enschede. Het was zeer druk, waarschijnlijk gingen de meeste treinreizigers naar Amsterdam om daar koninginnedag te vieren. Ik stapte pas vlak voor het vertrek de trein in, met als gevolg dat er bijna geen plaatsen meer vrij waren. Maar gelukkig vond ik nog een vrije plaats. Deel uitmakend van een groepje van vier, je kent ze wel die treinen.

Links naast mij zat een oudere man en schuin links tegenover mij een oudere vrouw. Waarschijnlijk een echtpaar. Recht tegenover mij zat een jong meisje van ongeveer 20 jaar, misschien 22 maar dan houdt het wel op. Bruin haar, sproeten. Gekleed in een spijkerrokje welke tot halverwege haar bovenbenen reikte. Haar benen waren gehuld in een lichtblauwe panty, iets lichter blauw dan haar rokje. Het meisje hield haar benen stijf over elkaar.

In Assen stapten de oudere mensen uit en kwam er niemand voor hen in de plaats. Ik vroeg aan het meisje:
“Ga jij ook naar Amsterdam?�
“Nee, ik ga naar een vriendin van mij in Enschede. Zij doet daar net haar coschappen. Wij gaan een dagje winkelen en plezier maken.�
“Ah, zij studeert geneeskunde. Jij toevallig ook?�
“Ja, ik sta vlak voor mijn coschappen.�

Wij bleven doorpraten. Ik kwam er achter dat zij Kirsten heette en dat zij 22 jaar was. Zo bleven wij gezellig doorpraten. Af en toe bewoog zij haar benen, verruilde zij de posities van de benen met elkaar, die verder stijf over elkaar bleven. Op die momenten kon ik zo een blik werpen onder haar rok in haar kruis. Normaal gesproken stop ik hier met beschrijven, maar ik ga nu door omdat zich in haar kruis even later een groot drama zou afspelen. Ik zag de rest van haar been gehuld in de lichtblauwe panty, hetgeen bijna bij haar kruis overging in donkerblauw. Tussen haar benen zag ik ook niks anders dan donkerblauw maar net daar boven onderscheidde ik onder haar panty duidelijk de kleur wit, waarschijnlijk haar onderbroek.

Vlak voor Zwolle stond zij op en zei:
“Ik moet nog even naar de wc�
Kirsten kwam even later terug en zei:
“Helaas was de wc bezet en ik vind het nog te weinig tijd om verder te zoeken naar een volgende wc. Ik ga wel in de volgende trein.�

In Zwolle stapten we uit en liepen door de tunnel onder de sporen door naar het juiste perron. Hier stond de trein naar Deventer al klaar. We kregen hier samen een dubbele stoel, naast elkaar dus. Kirsten mocht pas naar de wc toen de trein reed en zei:
“Ik ga nu snel, want ik voel de drang opkomen.�
Het duurde nu aanmerkelijk langer voor Kirsten terugkwam. Intussen werd in de trein omgeroepen dat in Rijssen, aan de spoorlijn Deventer-Enschede zich een zwaar ongeluk op het spoor had voorgedaan. Ik wist dat Rijssen een zwaar gereformeerd dorp is, net zoals Staphorst en dacht meteen: dat is voor sommigen in Rijssen weer een gelegenheid om de trein als een werktuig van de duivel te zien. Maar er volgde meteen een minder mooi bericht: er was geen treinverkeer op het betreffende traject en er werden bussen ingezet. Maar gelukkig, reizigers voor Twenthe mochten ook met de trein door naar Zutphen en daar de boemel naar Enschede nemen.
Dus besloten wij dat te doen.
Intussen kwam Kirsten terug met haar spijkerrokje in haar hand en haar trui of blouse zo ver naar beneden getrokken dat die net nog het allerbovenste stukje van haar benen bedekte. Zij ging weer naast mij zitten en ik zag nog net het donkerblauwe deel van haar panty onder haar trui weg komen. Er was duidelijk een natte plek op haar panty te zien bovenop beide benen. Ik vroeg:
“Wat is er gebeurd?�
“Ik trof weer een aantal bezette wc’s, maar uiteindelijk kon ik wel in een wc terecht. Ik kon daar nog net op tijd mijn rok naar beneden doen, maar mijn panty en mijn broekje zijn compleet ondergeplast en kletsnat.�
“Loop je niet het gevaar dat je trui of blouse straks ook nog nat worden zo?�
“Ik draag daar nog een t-shirt onder en het wordt vandaag dusdanig warm dat ik in mijn t-shirt kan blijven lopen. Maar ik kan niet in mijn panty blijven lopen waardoorheen je duidelijk mijn broekje blijft zien.�
“Wat wil je nu doen dan?�
“Ik heb een idee en ik hoop dat jij er mee instemt.�
“Nou, laat maar horen.�
“We laten zometeen in Zutphen de volgende trein lopen, vertraging hebben we toch al, dan kan een uur er nog bij. Jij gaat de stad in en koopt een nieuw broekje voor mij, terwijl ik in de stationsrestauratie blijf. Daarna doe ik mijn nieuwe broekje weer aan, en ga in t-shirt en spijkerrokje verder. De blouse en panty laat ik uit.�

Ik moest er wel drie keer over nadenken, als jongen een meisjesonderbroek gaan kopen en dat ook nog voor een wild vreemd meisje. Maar ik besefte dat dat het beste was en dat ik daar Kirsten enorm mee hielp. Ik zei:
“Accoord, maar ik wil wel weten wat ik moet kopen.�
Wij passeerden Deventer, waar we dus bleven zitten en Kirsten antwoordde:
“Gewoon een katoenen tailleslip, hoeft niet van een bepaald merk en mag bij de Hema, Wibra of Zeeman gekocht.�
“En welke maat en kleur?�
“Goede vraag, de maat staat in het wasvoorschrift achterin. Kun je even kijken?�
Zij trok haar trui, blouse en inderdaad ook nog een roze t-shirt naar boven en ik kon haar lichaam onder haar navel nu in vol ornaat zien en vooral het effect van het plassen. Ik zag het donkerblauwe deel van haar panty, welke nog net haar navel niet bedekte en in de buurt van haar geslachtsdelen kletsnat was. Ik zag de naad van haar panty van haar kruis naar bovenlopen en in haar kruis kon je niet door haar panty heen kijken. De rest echter wel, waardoor onder haar panty duidelijk een grote hagelwitte tailleslip te zien was, welke ongetwijfeld nat was in de kruisstreek. Het was de tijd dat de string nog was voorbehouden aan prostituees, de boxershort voor meisjes en andere moderne modellen nog niet bestonden en meisjes dus standaard een slip droegen.

Kisten keerde haar rug naar mij toe en ik trok haar panty iets opzij om in haar onderbroek te kijken naar het wasvoorschrift. Het was een Sloggi, maatje 42 geloof ik. Het bood mij ook houvast straks in de winkel, Sloggi. Ik zei:
“Dan weet ik nog niet wat voor kleur je wilt.�
“Maakt mij niks uit, doe maar gewoon weer een witte. Volgens mij heb ik thuis alleen maar witte broekjes in de kast liggen.�

Wij gingen in Zutphen de trein uit en zij ging naar de restauratie. Ik liep de stad in en kwam het eerst een Zeeman tegen. Ik besloot meteen een verkoopster aan te schieten:
“Ik zoek Sloggi slips voor een vriendin. Zij heeft in haar broek geplast.�
“Wat vervelend, maar goed dat jij er nu op uit bent gestuurd. Sloggi verkopen wij niet, maar ik heb wel iets dat er op lijkt�. En zij liet mij een aantal tailleslips zien in allerlei kleuren en maten en zei:
“Dezen zijn in de aanbieding, maar je moet er wel drie kopen.�
“Prima, doe er maar drie.�
“Welke maat?�
“Maat 42�
Zij zocht drie stuks maatje 42 uit en zei:
“Ik pak nu wel keurig drie kleuren, maar is er nog voorkeur?�
“Nee, zij draagt nu een witte.�
“Dan pak ik drie witte broekjes voor je. Lijkt mij het meest vanzelfsprekend.�

Zo gezegd zo gedaan. Op het station zei ik:
“Ze hadden een aanbieding. Ik heb er meteen drie gekocht.�
“Prima, ik ga mij omkleden en we kunnen de trein in.

Kirsten kleedde zich om op de wc en kwam in roze t-shirt, blauw spijkerrokje en blote benen terug. We stapten de boemel naar Enschede in en kwamen nu weer naast tegenover elkaar te zitten. Toen de trein reed, zagen we dat er geen andere mensen in ons deel van de trein zaten. Kirsten zei toen:
"Kun je over mijn been strelen?"
Ik deed het, ging met mijn linkerhand over haar blote bovenbeen. Zij genoot zichtbaar. Zij vervolgde:
"Kun je verder naar boven?"
Zo deed ik. Zij pakte mijn hand vast en schoof die nog verder naar boven en zei:
"Over mijn broekje strelen graag."
Mijn handen gingen onder haar rok en er werd een glimp van haar witte onderbroekje zichtbaar. Ik streelde in haar kruis en kon door het witte katoen haar geslachtsorganen voelen.
"Lekker, lekker." kreunde ze. Zij vervolgde:
"En nu in mijn broekje."
Kirsten deed haar spijkerrokje uit, schoof vervolgens haar roze t-shirt omhoog waardoor haar hagelwitte broekje, die bijna tot haar navel reikte volop zichtbaar werd. Ik ging met mijn hand naar haar navel, ging naar beneden en bij haar broekje in naar beneden. Ik voelde haar schaamhaar toen ik haar kruis bereikte en ging tussen haar benen en voelde aan haar clitoris.
"Doorgaan, doorgaan." riep Kirsten. Uiteindelijk bereikte zij haar hoogtepunt.

Wij waren ook bijna in Enschede en gelukkig had niemand ons gezien. Niemand? Toen we de trein uitstapten zei de conducteur tegen Kirsten:
"Nou meisje, ik vind dat je een prachtige onderbroek aanhebt."


Re: Sex in de trein
Gepost door: blowjob (IP Gelogd)
Datum: July 6, 2012 12:41PM

ik heb in Italië mijn vriendin heerlijk een beurt gegeven iedereen kijk en zegt niets hahahahaha

DIK+BORSTEN=HÉÉRLIJUK.
Gepost door: Jeroen v.d. V. (IP Gelogd)
Datum: July 14, 2012 12:01PM

Ben Jeroen v.d. V. in Alkmaar.
Zoeken en vinden naar vrouwen is easy, maar zo'n dame behouden....wat moeilijk!!!
Laatst zo'n dame uit .... met de trein naar mij toe, om rugpijn weg te masseren. (kan ik perfect).
Van één kwam ander.... Sohé. Wat een heer lijk mollig lichaam. Zij was al bijna 59 jaar, en ik ben 35 jaar, maar dik en borsten. Haar uiterlijk maakte echt niets uit.
Ik ben vrij breed, maar ik val juist op grootgeschapen vrouwen.
'DE'....dames mogen mij altijd bereiken.
Al heeft u iets, wilt u mij dan mailen?

Re: Sex in de trein bij mijn huis komt
Gepost door: rob (IP Gelogd)
Datum: February 15, 2013 05:40PM

ik hou zo veel van sex maar wqil graag dat een meisje of vrouw komt bij mijn huis daar hou ik ok zo veel van sex ik hou ok van neuken en befen en kond neuken ok aan mijn lul pijipen daar hou ik ok zo veel van en tieten liken en aan de poesje liken en veel meer wil ik ok doen bij mijn huis dit is mijn ades alberdingkthijmstraat 9 2032xh haarlem 0617405261 dan kan je komen naar mijn huis er ik doe wel echt bij mijn huis en je mag ok in mijn mond plasen en ik neuk ok in je kond daar hou ik ok wel van en veel meer met de sex te maaken met een vrouw of teew vrouwen dat mag ok wel maar wel ok echt komen naar mijn huis ik wagt er op je bij mijn huis er kom maar gouw en ok belen naar mijn

Re: Sex in de trein
Gepost door: sexbeest (IP Gelogd)
Datum: March 28, 2013 04:18PM

Felice, sex is heerlijk jammer dat jij dat nog niet hebt meegemaakt.

Sex in de trien hmmmmmm, met die mooie surinaamse conductrice lijkt me wel wat .

Maak de beer in mij los grrrrrrrrrrrrrrr

Re: Sex in de trein
Gepost door: net ventje (IP Gelogd)
Datum: April 11, 2013 12:21PM

Nou bij mijn treinreis loopt tegenwoordig een conductrice die ik wel ff flink zou willen nemen en dat kleine HC hokje in de trein.
Wat een lekker ding is dat zeg.

Re: Sex in de trein
Gepost door: koppje koffie glazenwasser? (IP Gelogd)
Datum: January 5, 2014 02:49AM

Na een lange tijd van elkaar uitdagen eindelijk in het conducteurshokje mijn mooie conductrice genomen.

Ze vond het heerlijk mij leeg te slurpen, en zegt doodleuk ": Heb je nog meer cream voor me"?

Ik heb haar daarna helaas niet meer gezien damm.


Re: Sex in de trein
Gepost door: dikke barry (de echte) (IP Gelogd)
Datum: March 11, 2014 04:15PM

felice100: nog zeker maagd! SEX is heerlijk vooral in de trein

Re: Sex in de trein
Gepost door: Barry Dikke (IP Gelogd)
Datum: March 19, 2014 02:22PM

Jij stopt alleen je vinger in je uitgerekte kringspiet Barry...

Re: Sex in de trein
Gepost door: harko (IP Gelogd)
Datum: January 18, 2015 02:40PM

Hoi ik wil graag met jou sex in trein .

Re: Sex in de trein
Gepost door: henkyspanky (IP Gelogd)
Datum: February 28, 2015 03:35PM

cheil!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Anne (IP Gelogd)
Datum: June 10, 2015 10:04PM

Jullie zijn een stelletje smeerlappen seks in de trein dat is toch niks gatverdamme

Re: Sex in de trein
Gepost door: Neuken in trein (IP Gelogd)
Datum: July 16, 2015 04:55PM

[partyflock.nl]confused smileyex-in-de-trein

Re: Sex in de trein
Gepost door: Still getuige (IP Gelogd)
Datum: August 31, 2015 09:26AM


Re: Sex in de trein
Gepost door: Bram (IP Gelogd)
Datum: January 21, 2017 12:04AM

Ik stapte in op station Nijmegen Centraal. Ik was bekaf. Ik had namelijk 2 toetsen gehad om 09.00 en om 11.30 en met mijn hoofd was ik al bij morgen waar ik ook weer 2 toetsen had. Ik had het helemaal gehad met dit jaar en was blij als deze laatste tentamenweek erop zat. Ik ben Bart, 19 jaar en ik studeer in Nijmegen. Ik ging in de stilte coupé zitten. Gelukkig was deze leeg want helaas weten veel mensen niet dat je in een stilte coupé niet mag praten. Ik sloot m'n ogen en genoot van de rust. Vlak voordat de trein vertrok hoorde ik dat er nog iemand binnen kwam in de stilte coupé. Gelukkig was deze leeg dus zou deze persoon wel ergens anders zitten dan tegenover mij dacht ik. Tot overmaat van ramp ging deze persoon tegenover mij zitten. De hele coupé is leeg en dan gaat deze persoon recht tegenover mij zitten?! Waarom?

Ik opende geïriteerd mijn ogen en meteen was de irritatie weg. Tegenover mij zat een beeldschone meid van rond dezelfde leeftijd als mij. Ze had Half lang blond haar dat licht krullend was aan het einde. Ze had mooie groene ogen en een prachtig figuur. Ze had normale tieten en had een mooi gezicht. Normaal ben ik meer iemand die voor de kont gaat maar aangezien ik haar kont niet kon zien nam ik genoegen met hoe ik haar zag. Ze had een bloesje aan een eern kort rokje. Ik keek naar haar en kon een glimlach niet onderdrukken. Wat was ze knap! Dit was haar niet ontgaan maar ze deed alsof het haar niet kon schelen.

Toen de trein eenmaal in beweging was vroeg ze: "waarom moest je lachen toen je naar me keek?" Verbaas keek ik haar aan. "Hoe bedoel je?"vroeg ik. "Denk maar niet dat ik het niet zag" zei ze. "Dus, waarom moest je glimlachen?" Koorstachtig dacht ik na over een antwoord. Wat moest ik zeggen? De waarheid? Liegen? Negeren? "Ik moest ergens aan denken" zei ik. "Iets grappigs neem ik aan?". "Ja, anders zou ik niet lachen" zei ik geïriteerd en deed mijn oordoppen in. Voordat ik mijn ogen weer sloot zag ik dat ze niet tevreden was met mijn antwoord en ik wist dat ze het er niet bij zou laten zitten.

Na ongeveer een halve minuut rust voelde ik dat ze naast me kwam zitten. Geïriteerd deed ik me ogen open en keek haar aan. Ze keek me aan en glimlachte naar me en zei iets. Ik had me oordoppen in en verstond haar niet dus deed ik ze uit en vroeg wat ze zei. Ze herhaalde: "Volgensmij lachte je omdat je me knap vind". Ik deed me oordoppen weer in. Gewoon negeren dacht ik, dan houdt ze wel op. Maar in plaats daarvan begon ze m'n been te strelen. Er ging een rilling door m'n lichaam. Shit! dacht ik, dit heeft ze natuurlijk gezien. Maar ik bleef gewoon mijn ogen dicht houden alsof er niets aan de hand was. Steeds hoger kwam ze met haar hand tot ze bij m'n lul kwam die inmiddles al hard geworden was. Ik deed m'n ogen open en ik keek haar aan. In haar ogen zag ik iets ondeugends en iets van spanning. Ik glimlachte naar en en dat was voor haar genoeg. Voordat ik het wist was haar hand al in m'n broek en probeerde ze met haar andere hand mijn riem los te maken en daarna m'n broek.

Voordat dat lukte begon ze met de hand in m'n broek me af te trekken. Wat is dat lekker zeg! Ze zag dat ik ervan genoot en begon nog sneller te trekken en toen had ze m'n riem en broek los. Voordat ik iets kon zeggen had ze m'n lul al in haar mond en begon ze me te pijpen. "Wat als de conducteur langskomt?" kon ik er met moeite uit krijgen. Ze stopte met pijpen ik kon mezelf wel slaan, zo stom vond ik het. Ze keek me ondeugend aan en zei "die komt pas als we langs Arnhem zijn". En dat klopte, elke keer kwam de conducteur langs nadat we Arnhem gepasseerd waren. En vlug ging ze door.

Nadat ze me gerust had gesteld kwam ik ook los. Terwijl ze me aan het pijpen was begon ik in haar tieten te knijpen en vroeg ik of ik haar mocht vingeren en beffen. Gehoorzaam stopte ze en ging ze voor me zitten met haar benen wijd. Ik zag dat haar slipje nat was en dat maakte me nog geiler! Ik deed het slipje aan de kant en zag een heerlijk kaal kutje en ik begon haar te vingeren. Ik zag dat ze ervan genoot en spuugde op haar kut. Daar werd ze nog meer opgewonden van. Al snel zat ik met 4 vingers in haar kut en ze begon wat te kreunen. Meteen toen ik dat hoorde begon ik haar te beffen. Nu kreunde ze nog harder. Ow wat was ze lekker en wat was ze lekker geil. Bijna gillend kwam ze klaar. Toen ik opkeek zag ik dat ze zich in moest houden en dat ze op haar hand beet omdat ze anders de trein bij elkaar zou gillen en kreunen.

Nadat ze klaar was gekomen ging ze met de rug tegen naar met toe staan en boog ze voor over. Neem me kij hard in al m'n gaatjes zei ze en dat liet ik me geen 2 keer zeggen. Ik ben namelijk niet vies van Anale seks. Ik deed haar bilspleten wat uit elkaar en stope m'n lul voorzichtig in haar kont. Steeds een beetje erbij, toen deze er helemaal in zat ging ik rustig op een neer, steeds harder en harder. Ik zag hoe ze ervan genoot en ik dwong mezelf het zo lang mogelijk op te houden. Dit lukte er goed. Voordat ik bijna klaar kwam haalde ik m'n lul uit haar kont. Deze was wonderbaarlijk helmaal schoon. Ze keek me vies aan en vroeg waarom ik ophield. Ik zei dat ik bijna kwam en dat ik haar ook nog in haar kut wilde neuken. Ze vroeg hoelang ik ongeveer nodig had en ik zei maximaal anderhalve minuut. Ze begon meteen weer zo te zitten dat ik haar weer kon beffen en wie ben ik dan om dat te weigeren.

Nadat m'n lul weer rustig was begon ik haar in haar kut te neuken. Oh mijn god wat was zei goed zeg! Ze begon weer hard te kreunen en weer beet ze op haar hand om niet te hard te kreunen. We waren lekker bezig toen opeens werd omgeroepen "Station Arnhem Centraal" en in welke treinen je kon overstappen, je moest uittchecken enz. Ik schrok me kapot. In een paar tellen had ik m'n lul uit haar gehaal en al bijna in m'n broek gestopt. Ze pakte meteen m'n lul vast en pakte toen m'n broek. Ze deed deze wonderbaarlijk snel dicht mijn mijn lul nog in de opening van de gulp. Ze ging met haar kut boven m'n lul hangen en langzaam, terwijl ze m'n lul vasthad, gleed ze langzaam naar beneden en zo gleed mijn lul in haar kutje. Wat was ze nat! En wat was ze toch heerlijk geil. Ze zat zo dat ze met haar gezicht naar mij zat en begon zacht op en neer te bewegen en tegelijkertijd te zoenen. Dat kon ze ook heel goed. Maar ik had ook niet verwacht dat ze nog een groentje en een maagd was als ze er zo lekker uit zag.

De trein stond nu stil bij het station. 6 minuten lang waren we aan het zoenen. 6 minuten lang stond de trein namelijk stil in Arnhem. God wat duren die 6 minuten dan lang zeg! Telkens hoop je dat er niemand binnen komt maar tegelijkertijd lijkt het je ook best spannen. Gelukkig waren we er rond 14.00 en dan hoeft bijna niemand in de trein en gaat er niemand in de stile coupé zitten. Gelukkig maar.

Toen de trein weer aan het rijden was begon ze wat harder op een neer te bewegen en hoorde je het ketsen. En tijdens het zoenen begon ze te kreunen, maar de vraag was, wanneer kwam de conducteur! Ze stopte met zoenen omdat ze steeds harder moets kreunen en ik was ook al aan het hijgen. Wat was ze goed en lekker zeg!

In een keer zat ze stil op m'n lul en ze veroerde zich niet. Ze keek snel lang me heen en fluisterde in m'n oor, "de conducteur!" Ik raate een beetje in paniet maar ze ging rechtop zitten pakte haar tas die naast ons lag en pakte haar studenten ov eruit. Ik probeerde zonder veel te bewegen deze uit m'n zak te pakken zodat de conducteur niks zal merken. "Goedemiddag" zei de conducteur vriendelijk. "Goedemiddag" zei ze opgewekt terug alsof er niks aan de hand was. Toen de conducteur haar ov had gescand was ik nog bezig deze voorzichtig mogelijk uit mijn broekzak te pakken. De conducteur werd een beetje ongeduldig en steld voor dat als ze van m'n schoot af ging dat het dan makkelijker voor me was om mijn ov te pakken. "Nee, we zijn zo gek op elkaar dat dat echt niet gaat" antwoorde ze. Uiteindelijk lukte het me om m'n ov te pakken en deze aan hem te laten zien en te scannen. Nadat deze goed was gekeurd wensen hij ons nog een prettige dag. "Dat zal wel lukken zij ze met een grijnsn en begon met te zoenen. Toen de conducteur de trap afging begon ze weer op en neer te bewegen. Ik moet er het volgende station uit zei ik. "Dan moet je je maar niet meer inhouden" zei ze.

Terwijl ze nog steeds op een neer bewoog op m'n schoot zei ze, ga eens staan en neem me dan staand! Gehoorzaam stond ik op en begon haar staand te neuken. Met 1 hand hield ik haar vast en met de andere maat ik m'n broek los. Ik stond daar nu in m'n blote reet en iedereen die binnen kwam kon het zo zien maar dat maakte me niet meer uit. Ze was zo licht als een veertje. Ik nam haar keihard en ze was lekker aan het kreuen en ze kwam nu gillend klaar. Ze kon het niet meer inhouden. Ik zei tegen haar toen ze klaar was dat ik ook kwam. Zet me maar neer zei ze en voordat ik dat deed gaf ze me nog een lange tongzoen. Ik zette haar neer en ze duwde me zodat ik weer zat in een treinstoel. Ze begon mee heerlijk te pijpen en ik zei dat als ze zo doorging dat ik kwam in haar mond. "Weet ik" zei ze en ze ging weer door. 1 minuut later kwam ik kreunend klaar. Normaal doe ik dat nooit maar ik was nog nooit klaag gepijpt en dat was zo lekker. Ze bleef maar zuigen en zuigen tot er geen sperma meer was en stopte even. Ze liet me trots zien dat ze al mijn sperma in haar mond, liet het door haar hele mond gaan, liktje haar tanden af en toen slikte ze het door. Daarna begon ze me weer te pijpen tot de rest van het sperma ook in haar mond zat en toen likte ze m'n lul nog af.

De trein begon vaart te minderen en nog na genietend deed ik m'n lul in m'n broek en pakte m'n spullen. Voordat ik opstond gaf ik haar nog een kus op haar voorhoofd en ze deed hetzelfde bij mij. Aangenaam zei ik met een grijns, ik heet Bart. Aangenaam zei ze, ik heet Jessica. Een prachtige naam en een heerlijke herinnering. ik stapte uit en de conducteur blies op z'n fluit. Ik keek de trein na en hoopte, tot nu toe, tevergeefs dat ik haar weer zou tegenkomen en dat de coupé dan weer leeg zou zijn.

Re: Sex in de trein
Gepost door: De dichter slaat weer toe. (IP Gelogd)
Datum: October 28, 2022 02:31PM

Jouw heerlijke lichaam
Verstrengeld met dat van mij
Streel ik over jouw schouder
Draai me op mijn zij
Wat ben je lekker
Zo zacht en puur
Dit wil ik heel vaak voelen,
Iedere dag, ieder uur
De lakens zijn klam
Van het vurige zweet
De seks intens, lekker en heet
Jij draait je om en trekt me in je armen
Je fluistert heel zacht
Laat mij je verwarmen
Je zoenen je strelen
Mijn hart maakt een sprong
Mijn adem stokt
Terwijl je deze woorden uitspreekt
Kijk ik op de klok
Wat zou ik graag hier willen blijven
Zo genietend met en van jou
Maar helaas moet ik weer huiswaarts¦.
Ik ben namelijk al iemand anders zijn vrouw¦.

Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: