lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  12Volgend
Huidige pagina:1 van 2
Sex in de trein
Gepost door: G. Eiledonder (IP Gelogd)
Datum: August 11, 2007 04:03PM

Wie droomt er weleens van sex in de trein? Wie heeft het weleens in de trein gedaan? Graag reacties.

Re: Sex in de trein
Gepost door: de genieter (IP Gelogd)
Datum: August 13, 2007 08:56PM

Check [www.treinseks.nl] voor verhalen over een goeie beurt in de trein.

Re: Sex in de trein
Gepost door: Valerie (IP Gelogd)
Datum: August 18, 2007 01:29PM

"Seks op de trein"

Val?rie: "Ik heb momenteel terug een relatie met mijn ex-vriendje. De hele situatie is nog wat onzeker omdat we het al een aantal keer geprobeerd hebben maar het voelt wel goed aan. En dat is het belangrijkste."
"In een relatie ben ik heel trouw, dan interesseren andere mannen me niet. Op dit ogenblik heb ik geen reden tot klagen over mijn seksleven (lacht). One night stands heb ik ooit wel al gehad maar is toch niet echt iets voor mij. Ik dacht vroeger altijd dat ik het niet zou kunnen om met een vreemde naar bed te gaan, maar die one night stands zijn beter meegevallen dan ik had durven hopen. Ik voelde me helemaal niet ongemakkelijk ofzo. Tja, je weet hoe dat gaat, je gaat uit en je ziet iemand die je lichamelijk aantrekkelijk vindt en van het ??n komt dan het ander, maar zo'n one nights kunnen voor mij enkel buiten een relatie, als een soort oplossing om je lusten kwijt te kunnen. Het is beter dan niks en lekkerder dan masturberen! Eigenlijk ben ik toch nog altijd voorstander van seks binnen een relatie. Het is misschien een huizenhoog clich? maar seks is dan toch bevredigender omwille van de band die je samen hebt. "
"Een bepaald lievelingsstandje heb ik niet. Gewoon variatie op tijd is ideaal voor mij. Tot nu toe heb ik nog nooit seksspeeltjes gebruikt in bed. Ik heb er gewoon geen behoefte aan. Misschien denk ik er later wel anders over. Wie weet is dan alles welkom om mijn uitgebluste seksleven wat leven in te blazen! (lacht)"
"Ik vrij ook altijd veilig. Bij de one night stands heb ik altijd een condoom gebruikt en als ik een vaste relatie heb gebruik ik de pil. Geen condoom meer dan omdat vrijen zonder toch een heel ander gevoel geeft."
"De meest romantische plaats waar ik ooit gevree?n heb was 's nachts op het strand. Ik heb ook ooit eens een vluggertje op de trein gedaan. Dat kan ik iedereen wel aanraden; heel spannend. (lacht)"
"Wat ik een afknapper vind in bed? Mannen die enkel aan zichzelf denken in bed en geen rekening met je houden!"

Re: Sex in de trein
Gepost door: duivel (IP Gelogd)
Datum: August 18, 2007 10:01PM

rot lekker naar een sexsite

Re: Sex in de trein
Gepost door: Mijn verhaal (IP Gelogd)
Datum: August 21, 2007 08:42PM

Laatst zat ik in de trein toen er een goed uitziende man instapte en tegenover me ging zitten. Ik vond het wat raar want het was rustig in de trein en de coupe waarin we zaten was verder leeg. Ik keek hem even aan en knikte naar hem toen hij ging zitten. Hij pakte een boek en ging zitten lezen. Tenminste dat dacht ik. Want toen ik naar hem keek zag ik dat hij vlug weer in z'n boek keek. De gluurder dacht ik nog, maar voelde me ook wel gevleid. Ik begon ineens zin te krijgen om hem een beetje te plagen en deed m'n benen ietsjes uit elkaar zodat hij nu tegen m'n string aan zat te kijken. Nonchalant keek ik uit het treinraampje naar buiten terwijl ik schuin naar hem keek. Ik zag dat hij naar m'n kutje zat te kijken en dat hij al aardig opgewonden begon te raken want er zat al een flinke bobbel in z'n broek. Ik lachte in mezelf en keek weer naar buiten naar het voorbij razende landschap. Ineens voelde ik een hand tussen m'n dijen en tegen m'n slipje. Ik schrok en deed gelijk m'n benen bij elkaar, maar z'n hand zat er nog tussen. Ik keek hem aan en vroeg wat hij daar deed. "Sorry maar ik kon je lekkere kutje niet meer weerstaan." Ik voelde dat z'n vingers zachtjes over m'n string wreven ondanks dat ik z'n hand klem had. Ik begon het nog lekker te vinden ook en voelde dat m'n kutje nat begon te worden. Volgens mij merkte hij dit ook en deed m'n benen weer iets uit elkaar en trok me iets onderuit op de bank. Hij deed m'n string iets opzij en zag m'n natte kutje waarop hij zei "mmmm je word er wel geil van he om gevingerd te worden door een vreemde man". Op dat zelfde moment stopte hij z'n gezicht in m'n kruis en begon m'n kutje te likken en m'n klitje te zuigen. Ik wist niet wat me overkwam maar het was zalig. Ik merkte dat de trein langzamer begon te rijden en dat we een station naderde. Oh als er nu maar niemand binnenkomt dacht ik nog, maar dit gebeurde gelukkig niet. De man tussen m'n benen ging onverstoorbaar verder met m'n kut. Hij likte zo zalig aan m'n kutje dat ik zwaar begon te hijgen en zachtjes begon te kreunen. Even stopte hij en keek me even aan om daarna nog heftiger verder te gaan. Hij likte en zoog aan m'n klit en had een paar vingers in m'n kut gestopt en neukte m'n kut met z'n vingers. Ik lag te wippen op de bank van genot. Hij versnelde z'n tempo en neukte m'n kut diep en hard met z'n vingers. Dit was zo heftig en intens dat ik luid kreunend klaar kwam. Toen ging hij staan en maakte zijn broek los en liet hem zakken. Daar stond hij met z'n prachtige stijve pik. Ik wilde hem al vastpakken maar hij draaide me om en zei dat ik op m'n handen en knie?n moest gaan zitten. Dit deed ik dan maar en hij kwam achter me staan. Ik voelde zijn pik tegen m'n kut aan duwen. Die was zo nat dat hij in een keer naar binnen gleed. Zachtjes begon hij me te neuken. Dan pakte hij me bij m'n heupen beet en begon me hard en diep in m'n hete kut te neuken. Ohhhhhh wat kon die vent neuken. Ik hoorde hem grommen van genot en hij versnelde nog meer z'n tempo. Wild neukte hij m'n kut. Ohhhhhh ik had het niet meer en schreeuwde het uit van genot. Dit hield ik niet lang meer vol zo. Ik voelde aan z'n kloppende pik in m'n kut dat hij ook bijna ging komen. Na een paar heftige diepe stoten kwamen we allebei schreeuwend klaar en spoot hij m'n kut vol met z'n warme geile zaad. Hij haalde z'n pik uit m'n kut en maakte hem schoon met een zakdoek deed z'n broek weer aan en stapte uit want op dat moment waren we gestopt op een station. Mij op handen en knien en een van zaad en kutsap druipende kut achterlatend. Snel heb ik me toen een beetje gefatsoeneerd en ben weer gaan zitten. Ik heb stiekem gehoopt hem nog ooit eens te zien maar tot nu toe heb ik hem nooit meer gezien. Ik heb dit ook nooit tegen m'n vriend verteld want anders hadden we gegarandeerd ruzie gehad. Dit was zo'n geile ervaring dat ik er nog nat of geil van wordt als ik eraan denk.

Re: Sex in de trein
Gepost door: duivel (IP Gelogd)
Datum: August 23, 2007 11:19PM

STONTHOER

Re: Sex in de trein
Gepost door: Spannende hobby (IP Gelogd)
Datum: August 26, 2007 02:30PM

SEX IN DE TREIN

De trein dendert langs door de nacht, op weg naar onbekende verten.
Reizigers op weg naar hun bestemming.
Of.....reizigers met een spannende hobby: sex in de trein!

Sex in een trein of in een vliegtuig is ongelooflijk spannend. 7% van de Nederlanders geeft aan dat ze het op die manier al eens gedaan hebben. Nu kunnen we ons bij sex in de trein wel wat voorstellen, met een eigen slaapcompartiment wordt je niet gestoord maar in een vliegtuig lijkt toch een groter probleem.

Neuken in een trein is heel opwindend, vooral met een onbekende die je meesleept naar haar bed.....een vrouw die zin heeft in een vrijpartij waar de spetters van afvliegen.Het monotome geluid van de rails wekt erotische lusten op en sommige vrouwen maken er een sport van om iedere reis met een andere man te neuken.....ze reizen niet om ergens te komen, ze reizen voor de sex.
Tekenaar Hugdebert heeft maar liefst drie spannend-erotische stripboeken getekend waarin hij alle sexuele avonturen beschrijft die je je in een trein maar kunt voorstellen. En dat zijn er nogal wat.

REIZEN....REIZEN beschrijft de reiscapriolen van Carole die er een sport van gemaakt heeft uitsluitend onderweg in treinen met willekeurige mannen naar bed te gaan. Haar passie voor treinen is ontstaan omdat haar vader treinmachinist was.....ze betrapte hem, toen ze zelf pas 16 jaar was, met een minnares in de trein en ze besloot meteen dat ze in een trein ontmaagd wilde worden. Dat gebeurde ook....waarna ze van geen ophouden meer wist. Soms neemt ze als versterking een vriendin mee op reis....of haar tante, om samen een man het hoofd op hol te brengen. Kortom....een album vol sex tussen de rails.

U kunt deze titel bestellen bij onze internet shop:

www.sombreroshop.nl



Re: Sex in de trein
Gepost door: Milou (IP Gelogd)
Datum: August 28, 2007 08:55PM

Hoi, ik ben Milou, 24 jaar jong en woon in het altijd beregezellige... Sliedrecht. Ik ben sinds 1 jaar gelukkig getrouwd.
Ik werk in Haarlem ale secretaresse op een hbo-opleiding. Iedere dag reis van naar mijn werk op en neer met de trein. En tijdens zo'n treinreis gebrude er pas wat spannends!

Je begrijpt misschien dat reizen van Haarlem naar Sliedrecht met de trein niet echt eenvoudig is. Eerst ga je van Haarlem naar Den Haag, daar stap je dan over op de intercity en dan in Dordrecht weer op de stoptrein riching Geldermalsen. Dan heb je ook nog zeer regelmatig vertragingen, dus echt soepel gaat het allemaal niet.
Afgelopen vrijdag zat ik in de trein voor het laatste stukje van Dordrecht naar Sliedrecht en ik wilde een zuurtje uit mijn tas pakken. Ik vond echter ook een briefje. Ik bedacht me dat ik eigenlijk helemaal niets has opgeschreven vandaag, dus wat zou dit dan betekenen?
Ik opende het briefje en las: `Hoi. Je zult je misschien afvragen ?Wat is dit nu?? Nou, dat zal ik je zeggen. Ik wil dat je komende vrijdag om vijf uur weer vij de rookpaal staat op perron 5. Als je dan met je gezicht riching het park staat, zit onder de bank rechts van je een briefje opgeplakt. Lees dat en volg de aanwijzingen op. Tot volgfende week.`

Wat is dit nu weer, vroeg ik me bij mezelf af. Zou iemand die me daar had zien staan zich soms hebben zitten verlekkeren op mij? Ik wist niet goed wat ik ervan moest denken en besloot er dit weekend nog maar eens over na te denken wat te doen, want het was natuurlijk nogal vreemd. Ik merkte dat de trein afremde en het station van Sliedrecht binnenreed. Ik pakte mijn spullen en fietste naar huis.

Zaterdagavond was ik alleen thuis, mijn man had een diner gepland met enkele zakenvrienden. Partners waren niet welkom. Gelukkig was ik gewend dat ik regelmatug alleen thuis was, een baan als directeur van een groot busbedrijf brengt nu eenmaal veel sociale verplichtingen met zich mee. Ik zat nog eens te verzinnen over die brief. Wie zou die nou toch in mijn tas hebben kunnen verstoppen? Ik zag er weliswaar niet onaantrekkelijk uit met mijn 1m75 lengte, lange blonde haren en blauwe ogen, maar om dan gelijk zo?n brief in mijn tasje te stoppen... Ik besloot er toch maar op in te gaan en te zien wat me zou overkomen.

Die vrijdag stapte ik om stipt 2 voor vijf uit de stoptrein uit de richting Den Haag. Ik liep langzaam richting de rookpaal en wachtte tot het grootste deel van de mensen was verdwenen. Toen dat het geval was, voelde ik onder de bedoelde bank en vond daar inderdaad een brief. `Hallo opnieuw. Je wil dus inderdaad wel wat proberen. Gedurft van je. Als je verder wilt, steek je zometeen een sigaret op. Als je daarmee klaar bent, ga je over de loopbrug naar spoor 1. In de eerste wc die je tegenkomt vind je spullen die je nodig zult hebben."
Ik besloot dat ik verder wilde. Terwijl ik een peuk opstak, keek ik eens in het rond. Zou er iemand zijn die mij nu extra in de gaten hield? Ik zag eigenlijk alleen maar mensen die zich haasten om hun trein nog te halen; het weekend stond immers voor de deur, en iedereen wilde op tijd thuis zijn bij moeder de vrouw. Toen ik de bijna opgerookte sigaret in de rookpaal liet verdwijnen liep ik richting loopbrug. Aan de overkant, op spoor 1, zocht ik tussen de vele mensen naar de bedoelde wc. Uiteindelijk vond ik 'm

Re: Sex in de trein
Gepost door: medie (IP Gelogd)
Datum: August 29, 2007 09:18AM

rot naar een sexsite met je stompzinnig verzonnen verhaal HOER!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Anoniempje (IP Gelogd)
Datum: September 1, 2007 11:09AM

Een tweetal jaar geleden besloten mijn vrouw en ik om een uitstap te doen naar zee met de trein, met de auto enkele uren in de file staan is niets voor ons. Eenmaal aangekomen op het perron stond er voordurend een niet onaardige jonge man mijn vrouw voordurend te begluren en eerlijk gezegd mijn vrouw is wel 40 jaar maar ze is echt nog heel knap! Wanneer de trein stopte en we plaats hadden genomen op een overvolle trein stonden wij nogal vrij dicht tegen die jonge gast. Er was helemaal geen plaats om te zitten zodus moesten wij de hele trip naar zee maar rechtstaan in de overgang tussen de twee treinwagons. Die kerel, stond helemaal achteraan tegen de treindeur, stond nog steeds naar mijn vrouw te gluren. Zij zei: "Ik zal hem even eens serieus doen blozen." Mijn vrouw die een t-shirt en een rokje droeg verdween naar het nabij gelegen toilet op de trein en na enig gewurm tussen het volk, kwam ze na een tiental minuten terug en ze stopte me haar slipje in de hand. Ik vroeg haar wat ze van plan was, maar ze lachte en antwoordde niet. Ze draaide zich met haar rug naar die jonge gast toe en stilletjes ging ze dichter en dichter bij hem staan. Na enige ogenblikken zag ik dat mijn vrouw voordurend met haar lippen aan het rollen was en ook vrij veel met haar ogen knipperde. Ik dacht 'die kerel is haar waarschijnlijk aan het vingeren'. Niemand kon hem zien, hij stond helemaal achteraan. Dat duurde toch een kwartiertje dat mijn vrouw weer naast mij kwam staan. De volgend halte stapte die jonge kerel van de trein. Ik vroeg uitleg aan mijn vrouw en inderdaad, die kerel had haar niet alleen gevingerd maar ook geneukt met een condoom en niemand had iets gemerkt. Ze had niet verwacht dat hij zo zou reageren maar ze kon niet stoppen omdat alles zo opwindend en spannend was. Ze excuseerde zich, maar ik had er begrip voor. We hebben nog een prachtige dag beleefd aan zee en 's avonds heeft ze mij zeer goed verwend!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Duivel (IP Gelogd)
Datum: September 2, 2007 04:26PM

Dus dat wijf van je is gewoon een goedkope pisbakkenhoer!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Martine (IP Gelogd)
Datum: September 9, 2007 01:28PM

Dit is een verhaal van al heel wat jaartjes geleden. Ik was toen twintig en studeerde nog. Met mijn OV-jaarkaart kon ik de trein door het hele land nemen en zo bevond ik me op een bloedhete zondagmiddag in augustus in de trein van Amsterdam naar Maastricht, om een daar studerende vriendin op te zoeken. Suzanne kende ik nog van school. Ze was, net als ik, altijd geil en uit op seks en we hadden samen flink wat geile avontuurtjes beleefd. Nu waren we dus van plan om Maastricht eens flink op stelten te zetten.

Nou, er was dus een hittegolf aan de gang, dus ik trok lekker luchtige kleding aan. Gympies, een kort zwart rokje en een strak rood topje, waar mijn C-cup lekker in uit kwam. Ondergoed leek me maar niks met deze hitte, en bovendien wond het me flink op om met een naakt kutje door de stad te reizen, en de kerels te zien kijken met hun geile blikken.

Maar goed, een uurtje later zat ik in de trein naar Maastricht. Het was heel stil en ik had zo?n coup? van zes personen voor mezelf. Ik zat een beetje te dagdromen terwijl de weilanden voorbij gleden. Als vanzelf dwaalden mijn gedachten af naar de laatste keer dat Suzanne en ik op stap waren geweest. We hadden ons toen lekker laten versieren door twee negers en met zijn vieren hadden we een supergeile nacht gehad. Als ik er weer aan dacht werd ik bloedgeil, en ik liet mijn rechterhand onder mijn rokje glijden. Voorzichtig gleden mijn vingertoppen over mijn spleetje, dat al behoorlijk nat werd. Alweer een voordeel van geen slipje, zo kon ik er tenminste gelijk bij. Langzaam liet ik twee vingers in mijn kutje glijden, me voorstellend dat het zo?n dikke pik was. Het idee dat ik betrapt kon worden maakte me wel een beetje bang. Stel je voor dat iemand me zag, gewoon met bloot kutje met twee vingers erin in de trein. Maar ik dacht ?dat gebeurt me toch niet?, bovendien kon ik me sowieso niet echt meer beheersen.

Zo ging ik langzaam door met mezelf op te geilen, tot de trein station Eindhoven in reed. Ik hield er nu toch maar even mee op, het werd me toch iets te gewaagd als ze me ook nog vanaf het perron konden zien. Ik pakte maar even een boek en ging wat zitten lezen, niet echt met mijn hoofd erbij natuurlijk.

De deur van de coup? ging open en een man kwam binnen terwijl hij vriendelijk goedemiddag zei. Shit, daar gaat mijn privacy en mijn lekkere vingerpartij, dacht ik. De man was een jaar of 45 en, ongelooflijk maar waar, gekleed in een zwart pak met een stropdas en wit overhemd. Die moest toch wel bijna flauwvallen van de hitte. Inderdaad depte hij zijn hoofd met een grote witte zakdoek toen hij ging zitten. Hij leek wel zo iemand van een of andere zwarte kousenkerk, wie anders gaat er nu zo bij lopen met dit weer. Hij haalde ook een boek te voorschijn en ging zitten lezen. Jawel hoor, een of ander boek over godsdienst. Dat heb ik weer, een lekkere geile bui, zit ik bij zo?n preutse knikker in de trein. Als het nou een lekkere vent was. Hij was overigens helemaal niet lelijk; als hij zich niet zo stijf kleedde zou hij er best goed uit zien.

Ik ging dus maar verder met lezen, ik had nu toch niks beters te doen. Ik moest op zijn minst wachten tot die vent weg was voor ik verder kon gaan. Maar wacht eens even, dat was een ideetje. Ik kon hem natuurlijk best wel een beetje weg pesten. Die kerel was zo preuts, die zou zich vast wel uit de voeten maken als hij door duivels verderf werd uitgedaagd.

Schijnbaar nonchalant trok ik een been op en zette het naast me op de bank. Ik draaide mijn kont zo dat die kerel me recht in mijn blote spleetje kon kijken. Ik las door als of ik niks in de gaten had.
?Nou jongedame, ik moet zeggen dat uw poesje er bijzonder smakelijk uitziet. Daar zou ik wel eens van willen proeven.? kwam de verbijsterende opmerking uit de hoek. Wat kregen we nou? Mijn kop werd vuurrood en ik stamelde: ?W-w-wat zegt u??
?Ik zei dat ik uw lekkere poesje dolgraag wil likken. U laat het me toch niet zomaar zien, hoop ik??
Ik wist niet hoe ik het had. Dacht ik dat hij een preutse refo was, begint hij zomaar over kutjes likken te praten. Dat was nu ook weer niet de bedoeling. Ik kon toch niet zomaar een wildvreemde mijn kutje laten likken in een trein? Maar ja, ik kon nu eigenlijk niet goed terug, en ik was wel hartstikke geil. Ik keek hem aan en zei zo dapper mogelijk: ?Nou, als u het zo graag wil, ben ik er ook niet vies van.?

Ik besloot me nergens meer iets van aan te trekken. Ik ging onderuit liggen op de bank, mijn benen wijd gespreid. Mijn natte kutje lag open en bloot klaar. Hij zakte op zijn knieen op de vloer tussen mijn benen en ik voelde ziijn tong langs mijn dijbeen glijden. Allemachtig, hij ging me echt beffen! Ik voelde een golf van geilheid uit mijn kutje omhoog vloeien. Heerlijk hoe zijn tong langs mijn schaamlippen gleed. Ik sloot mijn ogen, met mijn handen bevrijdde ik mijn jetsers uit het topje en kneedde mijn tepels. Ik concentreerde me op de ijverige likbewegingen van de man. Hij had zich nu vastgezogen op mijn kutje en tongzoende mijn spleet. Ik golfde met mijn heupen om zo zijn gezicht te neuken. Hij likte echt zalig, je kon wel merken dat hij veel ervaring had. Hij had een vinger in mijn kutje geduwd en daarmee masseerde hij mijn g-spot, terwijl zijn tong lichtjes maar snel over mijn clitje gleed. Hijgend onderging ik de behandeling, ik voelde hoe hij in hoog tempo mijn kutje naar een orgasme likte. Zijn tongetje flitste over mijn clitje en ik kon me net beheersen om niet de hele trein bij elkaar te schreeuwen. Schokkend en zuchtend kwam ik klaar, zijn tongetje gaf mijn clit geen rust terwijl ik smeekte om meer.
Ik lag achterover, nog steeds ongelovig over wat er gebeurd was. Een wildvreemde heeft me klaar gebeft in een rijdende trein. Wat een geile belevenis!

De man was echter nog lang niet klaar met me. Hij kwam overeind en stond over me heen, maakte zijn gulp los en haalde zijn pik te voorschijn. Een stevige keiharde pik stond overeind onder zijn hemd.
?Zo, nu ga ik je neuken, jij geil loedertje. Dat zal je leren om je zo hoerig te gedragen.?
Terwijl ik nog nahijgend achterover lag, duwde hij zonder omhaal zijn paal diep in mijn nog altijd wijdopen staande kutje. Met zijn grote handen pakte hij mijn beide tieten en kneedde die, terwijl hij me langzaam met diepe halen begon te neuken.

Ik was geheel machteloos, liet hem gewoon zijn gang gaan. Amper vijftien minuten geleden hield ik deze man nog voor een seksloze sukkel, en nu zat zijn harde paal diep in mijn soppende kutje. Allemachtig, wat werd ik hier geil van. Hij mocht met me doen wat hij wilde. Ik wilde alleen nog maar geneukt worden, hoe harder hoe beter.
?Ja, neuk me met die paal van je, ik wil je diep in me voelen?, hijgde ik.
Ik keek hem aan. Zijn geile blik was gericht op zijn pompende pik in mijn kutje en op mijn tieten met hun knalharde tepels. Ik lag daar vrijwel naakt, mijn rokje in een band om mijn middel en mijn topje omhoog geschoven, terwijl hij nog steeds in zijn zwarte pak stond, alleen zijn dikke paal ontbloot.
?PLAATSBEWIJZEN ALSTUBLIEFT!?, klonk het plotseling. Een conducteur had de deur geopend en draaide zich nu onze coup? in. Geschrokken keken de man en ik op, in het gezicht van de stomverbaasde conducteur. Die trof zomaar een neukend stel aan in zijn trein.

?Wat is hier in godsnaam aan de hand?? vroeg hij luid. Ik begon te giechelen maar de man was onverstoorbaar.
?Deze jongedame liet me haar prachtige kutje zien, conducteur, en u begrijpt toch wel dat een gezonde man daar dan wel even zijn paal in wil hangen,? sprak hij plechtig en ordinair tegelijk. ?Heeft u dat nou niet? De jongedame is heel meegaand.?
?Wat zeg je nou? Of ik dit grietje wil neuken, hier in de trein??, vroeg de conducteur, die het duidelijk wel een heel opwindend idee vond.
?Nou ja, u mag ook blijven kijken terwijl wij hier bezig zijn, maar meedoen is toch veel leuker?? vroeg de man.
?Laat me hem pijpen?, bemoeide ik me nu met de discussie, ?dan heb ik lekker twee pikken tegelijk. Dat vind je toch wel lekker, conducteurtje, even lekker klaargepijpt worden tijdens de dienst??
Tegen zoveel argumenten had de conducteur geen verweer. Net als de man ritste hij zijn broek open en haalde zijn pik te voorschijn. Ik ging een klein beetje overeind zitten, zodat ik de pik van de conducteur, die op de bank knielde, in mijn mondje kon nemen. Langzaam liet ik mijn lippen langs zijn staaf glijden, die al snel keihard werd. Mijn tongetje gleed langs zijn ontblote eikel. Ja, pijpen kon ik toen al als de beste en ik ontlokte de conducteur een stevig gekreun.

De man keek naar het geile pijptafereel en begon me meer te neuken met lange diepe halen. Steeds hield hij zijn pik even stil met alleen het puntje van zijn eikel nog in mijn kut om dan weer hard door te stoten. Steeds weer stootte hij zo langs mijn klitje, wat een schok van opwinding door mijn lijf stuurde, maar omdat het zo langzaam ging kwam ik niet klaar en hij ook niet.
?Doet ze het lekker, conducteur, uw paal aflebberen? De jongedame is geloof ik een zeer geil sletje.?, hijgde de man. De conducteur kreunde slechts bevestigend, want ik ging flink tekeer op zijn pik. Met korten snelle bewegingen gleden mijn lippen en tanden over zijn eikel. Met mijn hand trok ik zijn pik af.
Ik voelde zijn pik zwellen en wist dat hij bijna zover was. ?Oh jezus, ik kom?, kreunde de conducteur. Ik voelde warme stralen zaad in mijn mondje spuiten, en likte zijn eikel tot hij ophield met spuiten. Ik liet zijn pik uit mijn mond glijden en spoorde de man aan.

?En nu wil ik dat je me hard en snel klaarneukt, geile bok. Spuit die dikke pik van je maar eens flink leeg in mijn slettenkutje!?
?Tot uw orders, dame?, zei hij, en hij boog zich over me heen en begon me met snelle bewegingen door te neuken. Ik sloot mijn ogen en genoot van het gevoel van zijn pompende pik in mijn poesje.
?Oh ja,? hijgde ik, ?ik ga weer komen. Spuit me vol, spuit dan.?
Ik voelde dat het zo was, mijn kutje stond in brand, en ik voelde hoe het orgasme me overspoelde. Kronkelend en hijgend lag ik onder de man op de bank, die bleef doorgaan.
?Pak aan, geile hoer, ik neuk je plat, pak aan, ik spuit je vol!? siste hij. Plots liet hij een kreet los, en ik voelde mijn kutje zich vullen met warmte. Hij liet zich op me vallen en op elkaar lagen we uit te hijgen.

Toen we een beetje waren bijgekomen, stond de conducteur op, stopte zijn pik in zijn broek en zei: ?Dat was heerlijk, maar houden jullie je verder een beetje koest deze reis? Anders krijgen we geheid gedonder.?
Ik fatsoeneerde mijn kleren een beetje en de man stopte ook zijn pik weg. ?De situatie is zeer bevredigend opgelost wat mij betreft, en ik geloof dat de jongedame ook wel tevreden is.?
Ik lachte om zijn plechtige toon, dit was wel de geestigste refo die ik ooit had meegemaakt. Hij had in ieder geval voor een fantastisch begin van mijn maastricht reisje gezorgd.


Re: Sex in de trein
Gepost door: geilejongenuitdeachterhoek (IP Gelogd)
Datum: September 11, 2007 03:11PM

ghehe..
die is van www.porno.nl afgehaald.. =)

Re: Sex in de trein
Gepost door: Duivel (IP Gelogd)
Datum: September 19, 2007 08:42PM

woensdag 19 september 2007
Voorzitter, eerst even een mededeling. Ik draag mijn inbreng vandaag op aan mijn voormalige buurtgenoten, de bewoners van de seniorenflat aan de De Gasperilaan in de wijk Kanaleneiland in Utrecht. Deze mensen werden vorige week ineens geconfronteerd met politiehekken om hun flat. Hekken die Marokkaanse criminelen moeten tegenhouden want ? aldus de wijkpolitiechef ? tijdens de vastenmaand Ramadan verdubbelt de criminaliteit onder moslims. Voorzitter, dat is Nederland anno 2007. Onze ouderen achter een hek, en het schorem los op straat. En onze politie die gedwongen wordt dat beleid van capitulatie uit te voeren. De wereld op zijn kop. Mijn voorstel is: niet de mensen die Nederland na de oorlog weer hebben opgebouwd moeten achter de tralies, maar de Marokkaanse straatterroristen. Ik ga binnenkort de bewonerscommissie opzoeken om hen een hart onder de riem te steken.

Ondanks alles, ik blijf het zeggen, is Nederland een prachtig land. Een land van vrijheid en van welvaart. Heel veel mensen werken keihard en proberen iets moois van hun leven te maken. Heel veel mensen zijn bereid hun schouders er onder te zetten, voor een mooie toekomst; voor zichzelf, voor hun kinderen en voor Nederland.

Maar dit kabinet lijkt al deze hardwerkende en goedwillende mensen alleen maar tegen te willen werken. Balkenende en Bos verkwanselen de belangen van de hard werkende Nederlander met een gruwelijk slechte linkse Miljoenennota. En dat is diep tragisch.
Voorzitter, de burgers verdienen zoveel beter. De burgers verdienen een kabinet dat de mensen serieus neemt en dat eens begint te luisteren naar wat gewone mensen bezighoudt.
De burgers verdienen een kabinet dat met trots opkomt voor de Nederlandse identiteit. Dat de lasten niet verhoogt, maar juist verlaagt en dat de koopkracht in deze goede tijden fors verbetert, dat menswaardige zorg aanbiedt, dat de misdaad bestrijdt en de immigratie en islamisering stopt.

Hardwerkende mensen, die elke dag naar hun baas gaan, betalen zich blauw aan de overheid. Blauw aan belastingen en premies. Veel mensen zijn blij als ze aan het eind van de maand nog iets van hun eigen geld overhouden.

Voorzitter, terwijl er wel plannen zijn om de ministersalarissen met maar liefst tien procent te verhogen en er voor politici een exorbitante wachtgeldregeling bestaat, kan de gewone burger fluiten naar wat meer geld en koopkracht.
Wereldwijd schijnt economisch gezien de zon. Maar in Nederland slaagt dit kabinet er in om vooral donkere wolken te produceren. Weinig burgers zien ook maar een zonnestraaltje in hun portemonnee. De koopkracht blijft gemiddeld gelijk. De lasten worden zelfs met zes, zeven miljard euro verzwaard. En dat moet allemaal worden opgehoest door diezelfde hardwerkende burger.
Er zijn lastenverzwaringen genoeg, helaas:
Wie het waagt iets te kopen moet boeten, met een btw van straks 20 procent.
Wie het waagt met vakantie te gaan betaalt fors extra voor een vliegticket door de hogere vliegbelasting, al snel tientallen euro?s per gezin dat voor een welverdiende vakantie naar Spanje vliegt.
Wie het waagt auto te rijden is ook de klos met het beleid van Wouter Bos. Via hogere motorrijtuigenbelastingen, maar ook via de bijtelling voor lease-auto?s die naar 25 procent gaat. En terwijl de automobilist nog steeds wacht op de teruggave van het Kwartje van Kok, krijgt hij er nu het Dubbeltje van Bos bij, want de accijnzen op diesel en lpg worden nog hoger. Wie het waagt een borrel te drinken of een sigaret te roken kan ook dokken want ook de accijnzen op alcohol en tabak gaan omhoog.
Wie het waagt te wonen wordt ook gepakt door hogere lokale lasten. Die lokale lasten, die worden vaak vergeten in dit huis, die zijn het afgelopen jaar gemiddeld met bijna vijf procent gestegen, van ozb tot parkeerbelasting. De hoogte van de ozb wordt straks ook nog eens overgelaten aan de gemeenten, waar de linkse gemeentebestuurders al klaar staan om de burgers nog verder uit te kleden.
Velen die het wagen oud te worden gaan de Bos-belasting betalen. En veel ouderen die nu gebruik maken van ondersteunende begeleiding zoals hulp bij het invullen van formulieren, bij het boodschappen doen, bij het beheren van hun eigen geld, kortom om een fatsoenlijk leven te kunnen leiden, kunnen hier in het vervolg naar fluiten en zullen dus eerder naar een verzorgingstehuis moeten. Een fatsoenlijk land onwaardig.
En mensen die het wagen om kinderen te hebben worden ook gepakt want die zien, als het aan het kabinet ligt, de kinderbijslag fors dalen.

Allemaal lastenverzwaringen die nodig zijn omdat het kabinet te veel uitgeeft aan linkse hobby?s als ontwikkelingshulp, generaal pardon, de zogenaamde prachtwijken, nog meer melkertachtige brugbanen en gesubsidieerde arbeid, een waardeloos deltaplan inburgering en ga zo maar door. Henk en Wim betalen voor Achmed en Ali.

Voorzitter, politiek is een kwestie van kiezen. En dit kabinet ziet burgers als mensen die er zijn om te betalen. Wat de burger zelf zegt en wil doet niet ter zake. Den Haag is doof. Stokdoof.
De Partij voor de Vrijheid kiest wel voor lagere lasten en voor echte versterking van de koopkracht. En dat kan ook. Laten we dicht bij huis beginnen. Bij de gemeenten.
De PVV wil de lokale belastingen aan banden leggen. Dat betekent dat die wat ons betreft vijf jaar lang niet m??r mogen stijgen dan de inflatie. De rem er op. De burgers hebben lucht nodig. Vijf jaar lang geen stijging dus van de parkeerbelasting en andere lokale lasten. Graag een reactie van de regering.

Maar ook moet het kabinet op landelijk niveau de uitgaven beperken om zo de lasten te verlichten. Bijvoorbeeld door de ontwikkelingshulp bijna geheel af te schaffen. Ga van 0,8 procent naar 0,15 procent. Dat is ongeveer het Europese gemiddelde. En snijden in die linkse publieke omroep en kunstsubsidies. Het levert bij elkaar ruim 5 miljard euro per jaar op. Maar er kan ook worden gekort op de extra uitgaven van dit kabinet voor linkse hobby?s die ik al eerder noemde zoals de 360 miljoen voor een generaal pardon, zinloze investeringen voor die gekke prachtwijken en loonkostensubsidies. Dan is de winst nog miljarden hoger.
Al die miljarden die we niet uitgeven aan het generaal pardon, aan de prachtwijken, moeten terug naar de burger via lagere belastingen. Om te beginnen een verlaging van de inkomstenbelasting. Ook kunnen zo een paar fouten van BalkenendeBos worden teruggedraaid. Ik noem er een aantal:
- geen BTW-verhoging
- geen lastenverzwaringen voor de automobilist
- niet korten op ondersteunende hulp voor ouderen
Bovendien is er dan nog geld over voor extra investeringen in de zorg en wegen.


Ooit was de minister van Financi?n, Wouter Bos, de dynamische Shell-jongen die de Nederlandse Tony Blair ging worden. Maar toen klonk het: daar komen de Jantjes! En nu vergallen Jan Marijnissen en Jan Pronk zijn leven. Tijdens een eerder debat hier zei ik hier: er loopt een lange weg van Willem Drees naar Wouter Bos en die weg loopt steil naar beneden. Vandaag kunnen we vaststellen dat de afdaling, zo ziet mijn fractie dat, in rap tempo doorgaat. Te veel geld uitgeven, dat financieren door lastenverzwaringen en stevig nivelleren. Dit is het meest linkse kabinet in jaren. Wat misschien wel het ergste is om vast te stellen, is dat het CDA er de volledige verantwoordelijkheid voor wil dragen. Dit kabinet is solidair met iedereen, behalve met de mensen die dit linkse feestje moeten betalen, de hardwerkende belastingbetaler, de gewone man, de gezinnen van Nederland. Voorzitter, dit kabinet wordt niet geleid door de minister-president maar door de angst voor de SP. Eigenlijk is dit niet het tweede kabinet Den Uyl, maar het eerste kabinet Marijnissen. Meneer Marijnissen: gefeliciteerd.

Voorzitter, het referendum over het Europees Hervormingsverdrag moet er komen; of de Raad van State nou van oordeel is dat het constitutionele aspecten bevat of niet. Het verdrag betekent hoe dan ook dat we allerlei bevoegdheden uit handen geven en dat zorgt ervoor dat andere landen over allerlei belangrijke Nederlandse zaken kunnen beslissen. En laten we eerlijk zijn: macht die we aan Brussel geven krijgen we nooit meer terug.
Voorzitter, de efficiency in de zorg, onderwijs en politie moet en kan veel beter. Er zijn te veel managers en er staan te weinig mensen aan het bed en voor de klas en er lopen te weinig agenten op straat. Mensen die het echte werk doen. De Partij voor de Vrijheid vraagt het kabinet veel krachtiger te snijden in de bureaucratie bij zorg, onderwijs en politie en de daaraan verbonden winst ten goede te laten komen aan de mensen die in die sectoren werken. Graag hierover een reactie van het kabinet.

Dan de misdaad. Terwijl in Frankrijk de nieuwe regering onmiddellijk minimumstraffen voor recidivisten invoert, weigert onze minister van Justitie om ook maar na te denken over het invoeren van minimumstraffen. Dit terwijl uit recent onderzoek blijkt dat het opsluiten van slechts 5 procent van de daders een vermindering van de criminaliteit met maar liefst 30 procent oplevert! Pak die kans. Graag een reactie van het kabinet.
Voorzitter, behalve strenger straffen is het ook van belang dat criminelen hun straf ook echt als straf ervaren. Daarom moet alle luxe, zoals tv?s, video?s, noem maar op uit de cellen worden gehaald. Wanneer wordt trouwens de al op 23 januari van dit jaar door de Kamer aangenomen motie De Roon uitgevoerd die uitspreekt dat de kosten van de gevangenis op de crimineel moet worden verhaald? Waar is de reactie van het kabinet? Stuur criminelen niet langer op vakantie, maar zet hun naam en foto en misdrijf op internet. Waarom doet u dat niet? Geef misdaad een gezicht en zorg ervoor dat het tuig niet langer anoniem is.
De hardwerkende burger wil meer blauw op straat. Daarom pleit de Partij voor de Vrijheid voor een buurt-sheriff, een burger die wordt gekozen door de buurt en die tien procent van de politiecapaciteit in zijn wijk mag beheren. Ik vraag het kabinet na te denken over dit idee. Zo kan de buurt meebeslissen hoe een deel van de politie wordt ingezet. Want veel mensen hebben het idee dat de politie- inzet niet aansluit bij hun beleving. Zo breng je de politie ook dichter bij de burger. Graag een reactie van het kabinet op dit voorstel.


Voorzitter, het kabinet doet niets aan de oververtegenwoordiging van allochtonen in de misdaad, met een koppositie voor Marokkanen en Antillianen. De tweede generatie volwassen Marokkanen is zelfs 34 keer zo vaak verdacht van diefstal met geweld als autochtonen. De groei van de criminaliteit is volgens een recent rapport van het WODC ook het grootst onder Marokkanen. Van Marokkaanse verdachten komt maar liefst 82% herhaaldelijk met de politie in contact, ook hier het allerhoogste percentage. Dat kan zo niet langer, Nederlanders worden hier knettergek van. Zo mag ik het, neem ik aan, wel zeggen. Voorzitter, laten wij afspraken maken met onder andere Marokko en Turkije, afspraken die ervoor zorgen dat hun onderdanen niet hun straf in de hotelkamers van de Nederlandse gevangenissen a 190 euro per nacht uitzitten, maar in de landen waarvan zij de nationaliteit hebben. En laten we straatterroristen hun Nederlandse paspoort afpakken en het land uitzetten. Dat is de manier om tot echte prachtwijken te komen.

Dan de kwestie van de dubbele nationaliteit. We hadden daar eerder dit jaar al een heel leuk debat over. Ik zou nu een nieuw en fris voorstel willen doen. Vanaf morgen, kan niemand nog de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog de nationaliteit van een ander land heeft. Of je afstand kan doen van die andere nationaliteit is niet ons probleem. Je bent of alleen Nederlander of je bent het niet. Voordeel van ons plan zou ook zijn dat mensen die onder deze nieuwe regeling vallen ook geen kamerlid meer kunnen worden en het probleem van dubbele loyaliteit tot het verleden zou gaan behoren.

Dat is meteen een mooi bruggetje om te komen tot het laatste onderdeel van mijn betoog, en misschien wel het belangrijkste: immigratie en islam. Voorzitter, dit is het kabinet van dubbele nationaliteiten, van de boerka, van het generaal pardon voor ook veel leugenaars en criminelen en extra geld voor inburgeringcursussen voor heel veel analfabete kanslozen.

Voorzitter. Nergens is de onbeschrijfelijke onnozelheid van dit kabinet beter zichtbaar dan op dit beleidsterrein. Niets doet dit kabinet om de massa-immigratie en de islamisering te stoppen. De meerderheid van de bevolking ziet de islam als een bedreiging. En terecht. Maar dit kabinet gelooft nog steeds in de sprookjes van duizend en een nacht. En vorige week werd bekend dat Brussel nota bene nog eens 20 miljoen allochtonen tot de EU wil toelaten.
Een kind kan begrijpen dat dat ons bakken met geld kost, het is een molensteen om de nek van onze economie. Volgens eerder WODC-rapport heeft de meerderheid van de niet-westerse allochtonen in Nederland tussen de 15 en 65 jaar ? 54% - geen baan. Dat moet veranderen. Ben je geen Nederlander en ben je werkloos dan moet je je biezen pakken: werken of vertrekken. Het is ??n van de twee. Graag een reactie hierop van het kabinet.
Nederland zou Monaco aan de Maas kunnen zijn, maar we zijn met dank aan dit kabinet helaas eerder Rabat aan de Rijn.

Inmiddels moet minister Vogelaar vaststellen dat de problemen met de immigratie nergens zo groot zijn als in Amsterdam. Juist daar. Juist daar waar de PvdA tienduizend jaar aan de macht is en waar de ongekozen burgemeester Cohen liters thee drinkt met imams is de situatie het ergst. Hoe meer thee en hoe meer PvdA, hoe groter de ramp in Nederland.

Voorzitter, de islam is het grootste probleem van Nederland. De Partij voor de Vrijheid wil dan ook dat het kabinet een offensief start om Nederland te de-islamiseren. Wij hebben de ambitie om de groei van het aantal moslims de komende tien jaar met honderdduizenden te beperken. Minder er in en meer er uit.
Vandaar ons tienpuntenplan voor de-islamisering. Ik lees het even voor.

1. Voer onmiddellijk een totale immigratiestop in voor mensen uit moslimlanden.
2. Start een campagne om vrijwillige remigratie van moslims te bevorderen. We hebben niet voor niets een remigratiewet. Wat er in is gekomen, kan er immers ook weer uit.
3. Laat voor iedere vreemdeling gelden: werken of wegwezen. Heb je geen baan en ben je werkloos dan moet je het land uit. Kabinet, dat is pas echt: samen leven, samen werken.
4. Draai het generaal pardon onmiddellijk terug en zet alle uitgeprocedeerde asielzoekers het land uit.
5. Sta geen enkele nieuwe moskee meer toe en sluit alle radicale moskee?n
6. Sluit alle islamitische scholen, de scholen waar apartheid heerst
7. Verbied de boerka en de fascistische Koran.
8. Haal al die moslimomroepen meteen uit de lucht (voor de helderheid, voorzitter, dan heb ik het dit keer niet over de VARA, NPS en NOS maar over de NMO en de NIO)
9. Zorg dat recidiverende criminelen met een dubbele nationaliteit, zoals de vele Marokkaanse straatterroristen, hun Nederlandse paspoort kwijtraken na te zijn veroordeeld voor twee geweldsmisdrijven en zet ze het land uit.

Mijn tiende punt, naar Zwitsers voorbeeld waar het is voorgesteld:

10. Zorg dat iedere vreemdeling al na ??n misdrijf wordt uitgezet. Maar niet alleen hij. Als het gaat om minderjarigen dan moeten de ouders ook mee, zij zijn immers verantwoordelijk voor de opvoeding van hun kinderen.

Een Nederland zonder criminele allochtonen. Dat is nou mijn Zwitserleven-gevoel.

Voorzitter, met deze tien maatregelen moet het mogelijk zijn om de islamisering van Nederland tegen te gaan.

Voorzitter, ik rond af. Nederland schreeuwt om een beleid dat hard is waar hardheid nodig is, wat sociaal is waar sociaal beleid nodig is. Maar dit kabinet is vooral sociaal voor profiteurs, vreemdelingen en criminelen, en is hard tegen de hardwerkende burger, onze ouderen en de mensen die zorg nodig hebben.
Tegen dat beleid zeggen heel veel Nederlanders: genoeg is genoeg. Genoeg belastingen, genoeg misdaad, genoeg vreemdelingen en genoeg islam. En ze zeggen: te weinig warmte in de zorg, te weinig menselijkheid, te weinig respect voor de mensen die dit land, ons land, hebben opgebouwd na de oorlog.
Ik ben er trots op dat geluid te mogen vertolken, ik beschouw het als een voorrecht daarvoor mijn nek te mogen uitsteken. Ik zie mijn taak hier in de Kamer dan ook niet als iets vrijblijvends, maar als een opdracht. Elke generatie wordt geroepen de zaak van de vrijheid te verdedigen, en ik ben niet van plan weg te lopen voor die verantwoordelijkheid, wat de consequenties ook moge zijn. Ik blijf zeggen wat ik vind dat gezegd moet worden.
Ik wil opkomen voor Nederland, een land dat mij dierbaar is, een land dat ik bijzonder vind, een land dat onze inzet meer dan waard is. Ik wil een beter, sterker, vitaler en trotser Nederland omdat ik van Nederland hou.


Re: Sex in de trein
Gepost door: Piet (IP Gelogd)
Datum: September 23, 2007 04:47PM

ik zoek mensen om een keer in de trein elkaar te pijpen/rukken.
dit lijkt me echt mega spannend. zit elke vrijdag 's ochtends rond 8 uur en 's middags rond 16:00 uur in de intercity amersfoort - apeldoorn. Dus 's ochtends naar apeldoorn toe en 's middags weer terug naar amersfoort.

het lijkt me heerlijk om na een schooldag lekker gepijpt te worden in de trein en terug te pijpen.

wie wil kan mailen naar fantastic.21@hotmail.com

ik hoor het wel.





--------------------------------------------------------------------------------
Jonge gozer van 22

Re: Sex in de trein
Gepost door: suzie (IP Gelogd)
Datum: October 16, 2007 01:32PM

hebben jullie wel eens op de site van de sex-o-meter gekeken ? kan je zien of echt hot bent ! !

Re: Sex in de trein
Gepost door: Milou (IP Gelogd)
Datum: November 4, 2007 03:08PM

Het was zo'n moderne wc van de NS, waar je aan de buitenkant geld in moest werpen. Na wat zoeken vond ik 50 eurocent en wierp dat er in. De deur ging van het slot en ik stapte naar binnen. De lichten sprongen aan en ik zag in de hoek de wc pot. Ik voelde erachter en vond een tasje met daarin wat spullen en ook een briefje:
"Zo, daar ben je dan. Ik zal je even uitleggen wat de bedoeling is: bel zometeen eerst je man of vriend op om te zeggen dat je wat later bent. Als je single bent, is dat natuurlijk helemaal makkelijk. Daarna doe je eerst maar eens een andere bh aan, zodat je borsten wat beter uitkomen. Vervolgens doe je je broek en slipje uit. In de tas vind je ook een vibrator. Doe deze in je voorste gaatje. Hij is enkel op afstand te bedienen . In de tas zit ook een ander slipje, met een kleine uitstulping in het midden. Deze doe je nu aan, zodat je straks vrijelijk klaar kunt komen. Hierna kun je je eigen broek weer terug aandoen. Ten slotte nog twee dingen: in de tas vindt je een retourtje Dordrecht-Tilburg. Pak straks de intercity naar Tilburg van spoor 5. Stap in in de achterste wagon. Als het goed is vindt je daar achter de pot opnieuw een tasje. Veel plezier. Trouwens, als je in Tilburg uit de trein stapt, ga dan naar de gele borden in de stationshal, naast de kaartautomaten. Voel eens onder het bord voor meer aanwijzingen."

Dat klonk bijzonder spannend. Eerst bedacht ik me nog even of ik dit nu werkelijk wel wilde, maar ik besloot het toch te doen. Ik pakte m'n 06 en belde mijn man op om te zeggen dat hij al wel kon gaan eten, omdat ik moest overwerken. Hij zou wel wat halen, zei hij. Mannen! Ik deed m'n truitje uit en maakte de bandjes van mijn bh los. Snel schoot ik in de push-up bh die ik uit het tasje had opgevist. Mijn borsten hingen er een beetje overheen,. maar toen ik mijn truitje weer terug aandeed, zag je enkel nog een bobbel.
Nu maakte ik voorzichtig de knopen van mijn broek los. Ik liep 'm op m'n knie?n zakken en deed toen mijn schoenen uit. De andere slip pakte ik uit de tas en bevoelde 'm eens. De uitstulping was van hard plastic, de rest van wat zachter plastic. Ik pakte eerst de vibrator even vast en keek er eens goed naar. Met een lengte van 20 centimeter en een doorsnee van zo'n 7 centimeter was het zeker geen kleine jongen. Door met een vknger in m'n gaatje te gaan werd het wat nat en kon ik de vib makkelijk inbrengen. Nu kon ik ook de slip aandoen en voelde hoe deze wat knelde rondom mijn buik. Het was echter niet hinderlijk. Ik deed mijn eigen broek weer terug aan en ook mijn schoenen maakte ik weer vast. Ik een spiegel die in de wc hing bekeek in mezelf nog eens: je kon eigenlijk weinig zien van wat ik zojuist met mezelf had gedaan, behalve dat mijn borsten wat prominenter eruit kwamen. Ik trok de wc door, liep de deur uit en koerste richting spoor 5.

Na een paar minuutjes wachten kwam de intercity aanglijden van over de Zwijndrechtse brug. Ik stond achterop het perron en toen de trein was gestopt stapte ik in aan de achterste deur. Het was best druk in de trein zag ik. Maar eerst ging ik het toilet binnen en voelde achter de pot. Hier vond ik opnieuw een tasje, inderdaad. En ook hierin zat weer een briefje: "Braaf opgevolgd. In dit tasje zit nog een haarelastiek. Maak een knotje in je haar. Ga daarna maar lekker zitten, dan kunnen we beginnen met spelen." Ik pakte de haarelastiek uit het tasje en maakte vlot een rommelig knotje. Toen ik bijna klaar was, de trein begon ondertussen ook te rijden, voelde ik hoe de vibrator zachtjes begon te trillen. Met mijn hand schoot ik richting m'n voorste gaatje, maar dat was meer van schrik. Ik deed de deur van het wc hokje van het slot en liep richting de 2e klasse afdeling. Ik zag al snel dat ik geen eigen bank meer zou kunnen krijgen, daar zat de trein te vol voor. Ik keek in het rond en zag dat bij drie mannen nog een plaats over was. Ik vroeg beleefd of de plaats nog vrij was, en toen het antwoord bevestigend was, ging ik zitten.

Terwijl we over de Moerdijkbrug zoefden, voelde ik de blik van de man die schuin tegenover mij zat. Ik keek hem aan en hij sloeg snel zijn ogen neer. Echter te langzaam om mij zijn blik niet op te laten merken. Ik bleef hem aankijken en korte tijd later kreeg ik alweer een blik terug. Plots voelde ik hoe de vibrator een stuk sneller begon te trillen. Voor een ognblik sloot ik mijn ogen. Ik kon toch onmogelijk in een volle trein toegeven aan mijn gevoelens van geilheid? De trein remde intussen af; we naderden Breda hoorde ik via de omroep. De drie mannen met wie ik nu samenzat maakten aanstalten om op te staan. Van die lieve jongen op de hoek kreeg ik nog eens een steelse blik; hij kon niet uitgekeken raken op mij. Ik wierp een blik naar buiten, om maar te zorgen dat de mensen van mijn oplopende geilheid niets zouden merken. Ik voelde intussen hoe mijn gaatje behoorlijk nat aan het worden was. Ik raakte al maar meer opgewonden. Toen reden we het station binnen. Ik lachte naar de man en keek naar de mensen op het perron. Wat een rare mensen je toch af en toe ziet... Nu was het hier vrij rustig met instappers, en er kwam nu een scholier tegenover me zitten. Een jaar of 18, puistjes, krullen, bril. Kortom: niet aantrekkelijk. Ik voelde in mijn tas en pakte een flesje water. Ik had wel dorst. Toen ik wat had gedronken, pakte ik ook nog even mijn spiegeltje met lippenstift. De kleur was er een beetje af.

Toen ik dat terugstopte, voelde ik plots weer een briefje. "Bel me, 0616888886. Kusje, Chris." Wie was nu weer Chris? Terwijl ik hierover na zat te denken, voelde ik de vibrator weer sneller gaan bewegen. Waarschijnlijk was hij nu op zijn snelst afgesteld. Maar kort daarna ging de snelheid er al weer uit, om daarna toch weer terug te komen. Waarschijnlijk was de vibrator nu zo geprogrammeerd dat de snelheid steeds wisselde. Het was ook niet te voorspellen wanneer hij weer snel ging trillen, er zat geen enkele regelmaat in. Al snel voelde ik hoe mijn buik heerlijk aan begon te voelen. Ik moest me inhouden om niet een kreuntje te laten. Langzaam voelde ik echter hoe een orgasme onvermijdelijk werd. Toen dat ook kwam, kreunde ik lichtjes. De jongen die tehenmover mij zat keek verrast op. Ik staarde snel naar buiten, maar voelde ondertussen hoe mijn sappen uit mijn gaatje in het slipje liepen. Langzaam werd het vloeien steeds minder. Ik zuchtte zachtjes, wat genoot ik in stilte. Tegelijkertijd bemerkte ik dat we het station van Tilburg binnenreden. Ik stond om. Terwijl ik in het gangpad stond te wachten om door te lopen, wierp de jongen die tegenover mij zat me nog een vervreemde blik toe. Terwijl ik daar zo stond te wachten, merkte ik dat de vibrator was opgehouden met trillen. De mensen voor me begonne te lopen, en ik stapte ook al snel de trein uit. Waar moest ik nu heen?

O ja, naar de gele borden met vertrktijden bij de kaartautomaten. Ik liep de trappen af, en al snel vond ik de bedoelde plek. Toen niemand me in de gaten leek te houden, voelde ik onder de borden en pakte een papier.

Re: Sex in de trein
Gepost door: yepp0 (IP Gelogd)
Datum: April 27, 2008 04:13AM

[www.dumpert.nl]
geen stress bij ns

Re: Sex in de trein
Gepost door: Dating (IP Gelogd)
Datum: December 30, 2008 04:27PM

Dating2000.nl is de gratis Datingsite van Nederland ! Voor vriendschap een serieuze relatie een leuke date of MSN contacten.Je kunt volledig gratis gebruik maken van alle mogelijkheden onbeperkt contacten leggen zolang je wilt en zonder kosten. Nu ook met Video Dating en Regio chatten!. Je kunt ons ook vinden via Google zoekterm: Dating 2000

Re: Sex in de trein
Gepost door: Lizzy (IP Gelogd)
Datum: January 12, 2009 04:46PM

Doe niet zo vies!!!
Seks is taboe en het mag zeker niet in het openbaar gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Happybird1971 (IP Gelogd)
Datum: March 12, 2009 09:52PM

Vandaag kwam er een meid van ca 25 tegenover me zitten, zwart jurkje redelijke inkijk, mooie meid, een beetje grof. Het jurkje was kort en ze droeg daar natuurlijk een maillot of panty onder.
Ik kijk altijd naar dames in rokjes en jurkjes en ook naar mooie decollete's. Dat is toch ook mooi.
Ze pakte "de godin van de jacht" van Heleen van Royen.

"Mooi boek?" vroeg ik, en later met een knipoogje, dat ik het zelf een sexy en inspirerend boek vind.
Ze reageerde niet echt, zal wel geschrokken zijn. Maar man o man, ik was van mijn eigen opwinding de hele dag van slag.

Re: Sex in de trein
Gepost door: singel 1986 (IP Gelogd)
Datum: March 16, 2009 11:45PM

waarom kom ik nou nooit van zulke meiden tegen ??sad smiley

Re: Sex in de trein
Gepost door: Prammen (IP Gelogd)
Datum: May 5, 2009 03:47PM

Onlangs stuitte ik op het Centraal station van Alkmaar op een oud collega van mij, Leonie heet ze. Ik was altijd wel wat verkikkerd op haar. Ze had een enorme partij borsten (ik schat zo´n dubbel d cup) en is altijd op en top goed gekleed. Ik zag haar staan bij een rookpaal en besloot eens een praatje met haar te gaan maken. Ik had nog wel even tijd wat mijn trein naar Amsterdam CS kwam pas over 20 minuten. Deze moest ik wel halen want ik was onderweg naar Rimini Italie voor zaken. Ik zei haar goedendag en vroeg hoe het haar ging. Ze was zoals altijd weer vrolijk en lief. Uitgebreid vertelde ze mij wat ze nu deed en hoe haar dagelijks leven in elkaar zat. Mijn ogen dwaalde af naar haar superkorte rokje, waar twee welgevormde benen uit kwamen. Ik probeerde een inschatting te maken wat ze daaronder droeg. Ik gokte op een mooie donkere panty. Voor ik het wist zagen mijn ogen een zwaar strak gespannen blouse door haar enorme boezem. Mijn god, was zag er sexy uit. Mijn penis begon al wat op te zwellen. Maar zover wilde ik het niet laten komen, mijn penis is in slappe toestand al behoorlijk fors dus stijf zag ik niet zo zitten op een overvol station, en ik besloot naar haar verhaal te luisteren. Het kwam erop neer dat ze weer eens vrijgezel was en dat ze een eigen lingeriezaak had geopend in het centrum van Alkmaar. Mijn oogjes begonnen te glunderen en was zeer geintresseerd. “Waar ga jij heen? Zo te zien heb jij ook grote tassen mee, ga je naar het buitenland?” vroeg Leonie. Ik zei dat ik naar Rimini ging in Italie voor zaken. Leonie keek mij afvragend maar blij aan en vroeg, “Echt?...das ook toevallig” Ik snapte het niet zo gauw en vroeg waarom dat zo toevallig was. “Ik ga ook naar Rimini” en trots haalde zij de tickets te voorschijn. “Joepie ze zit in de zelfde trein” dacht ik blij. En stelde voor om samen te gaan reizen. Ze vond dat een uitstekend idee. De trein naar Amsterdam CS was geariveerd en samen stapten wij in. Na wat geklungel met de tassen en de koffers gingen we zitten, de compartimenten waren vrijwel leeg en dus lekker rustig. Vlak voordat Leonie ging zitten bukte ze wat naar voren zodat ze overduidelijk haar enorme boezem liet hangen zodat een mooie inkijk te zien was. Ik werd een beetje rood denk ik maar vond het prachtig om die supertieten zien. Leonie barstte in lachen uit. Ik keek haar verward aan. “zou ze gezien hebben dat ik keek?” maar gelukkig zei ze wat anders. “mijn linker borst schiet uit mijn beha” lachte ze, maar snel herstelde ze zich met haar verontschuldigingen en herstelde haar borst in haar beha. Nu was het raak mijn penis was zo hard als beton en ik kon deze amper verbergen in mijn pantalon. Ik verontschuldigde mij op mijn beurt en probeerde mijn penis weg te moffelen. “Geeft niet hoor; wij hebben beide iets enorms te verbergen” en ze lachte naar mij. “ik wist niet dat jij zo´n enorme penis had?” zei snel en lachend. “tsja…” zei ik maar snel om er een beetje vanaf te zijn. Ik keek naar haar benen en ik zag een donkerder randje onder haar rokje vandaan komen. “Misschien zijn het toch kousen dacht ik, Maar het kan ook het verstevigings-randje van een panty zijn.” Ik begon wel wat nieuwsgierig te worden. De trein kwam in beweging, Onderweg praatte Leonie en ik over van alles en nog wat. Elke keer probeerde ik te gluren onder haar rokje maar tot dusver zonder resultaat. In Amsterdam CS aangekomen, stond Leonie op waardoor het randje beter te zien was, en weer stond mijn penis zo stijf als steen rechtomhoog, dit keer had er rekening mee gehouden en mijn jas over mijn enorme bult aangetrokken zodat niemand deze makkelijk kon waarnemen. Na uitgestapt te zijn liepen we met zijn tweeen naar de ICE die ons eerst naar Duitsland bracht. Deze kon in principe zonder reservering bereden worden. We zochten een comfortabele coupe en gingen weer zitten. Ik kon er niets aan doen maar die prachtige benen en die enorme boezem maakten mij geil. Mijn lul was enorm en begon een gokje te gaan wagen. Ik stond op en ontdeed mij van mijn jas en deponeerde deze boven het bagage-rek boven Leonie. Ze had dan goed zicht op mijn enorme stijve lul die kloppend in mijn pantalon zat. Vanuit mij ooghoeken keek naar beneden toen ik vlak voor haar stond. Ze keek ernaar of ze nog nooit zoiets had gezien. Ik genoot daarvan en ging een beetje onderuit gezakt voor haar zitten. Ik had nu goed zicht op haar prachtige benen. “ongelovelijk” zei Leonie, “Heb je daar geen last van?” Ze doelde op mijn penis. “Het is zo nu en dan wel lastig ja. Bij sex doe ik veel vrouwen pijn en als ik stijve krijg is dit ook wel eens lastig.” Zei ik met een lichtelijk beschaamd gezicht. Leonie keek nog steeds naar mijn enorme bult en zei “Ik heb nog nooit zo´n grote in het echt gezien, Mag ik…?” maar haar zin ging niet verder en ik werd ook een beetje rood. “Nu?” vroeg ik voorzichtig. “Het is nu lekker stil” zei Leonie nieuwsgierig. “oke, maar voor wat hoort wat” Het schoot eruit voor ik er erg in had maar liet mij niet kennen en zei “Als je laat zien wat je onder je rokje draagt dan mag je mijn penis zien.” En ik keek haar uitdagend aan liet mijn enorme bult nog beter aan haar zien. Inmiddels was de trein vertrokken dus ik verwachtte voorlopig geen mede passagiers. “Oke dat is goed, dan ga ik wel eerst” zei Leonie en ze stond op. Ze zette haar machtig mooie been op het bijzet tafeltje en schoof haar rokje subtiel met een sexy blik naar mij gericht omhoog. Een mooie zwarte stay-up kous was het resultaat. Mijn lul steigerde als een raket en zat veels te strak in mijn broek. Leonie pakte mijn hand en liet deze over kanten kousenrand gaan. “Mooie benen he?” zei ze erbij. “maar nu is het jouw beurt” Leonie fatsoeneerde haar rokje en ging een beetje meerverhullend zitten.

Ik stond op en knoopte mijn pantalon open en liet deze een stukje zakken. Mijn strakke boxer was veranderd in een circus tent. En ook deze liet ik zakken. “Allemachtig! Wat een enorme superlul heb jij!” zei Leonie en ze graaide naar haar tas waar ze een naaisetje met meetlint tevoorschijn haalde. Ze rolde het meetlint uit langs mijn penis en ze keek met ongeloof naar de maat. “27 cm! ..ooh wauw” riep ze enthousiast en begon mijn lul onmiddellijk te trekken. Het was heerlijk hoe zij haar warme handen over mijn lul haalde. Leonie stond op en drukte mij in mijn stoel. Ze ging boven me zitten en schoof haar string opzij. Mijn lul ging erin. “Wat ben jij nat, Hoe kan dat zo snel?” vroeg ik, maar voor ik het wist zat de helft van mijn lul erin. Leonie slaakte een gilletje en neukte me. Het was een vluggertje, na zo´n 10 minuten kwam ze klaar, en ik niet veel later. Dikke klodders sperma schoot in haar sappige kutje. We fatsoeneerde beide onze kleding en we fristten ons een beetje op. Alsof er niets aan de hand was vroeg ik naar haar lingerie winkel. Ze vertelde dat ze op reis ging naar Rimini om een leverancier te bezoeken die handelde in nylonkousen. “ik heb wat monsters mee” zei ze “als je die wilt bekijken dan moet je even wachten tot we in de volgende trein zitten. En weer ging mijn lul een stukje omhoog. “Hihi je kan maar geen genoegen hebben van dit he?” zei Leonie die lachend naar mijn weer opgezwollen broek keek. Het duurde niet lang meer en we kwamen aan op Munchen waar we op de nachtzug stapten. Deze waren wel gereserveerd dus beide moesten we onze eigen coupe zoeken. Wonder boven wonder zaten we met coupes naast elkaar. Ik zou er nog iemand inkrijgen maar kreeg een goed idee. Ik liep naar het houdertje waar de plaatsen op stonde en verwisselde deze met de kaartjes van de coupe van Leonie. Zo kon Leonie bij mij in de coupe zonder dat we werden gestoord. We deden de coupe deur dicht en op slot. We sloten de gordijntjes en gingen even zitten. Leonie had twee lekker pilsjes gehaald en een fles rode wijn uit de restauratie wagon verderop. “zo” zei ze “wil je mijn benen even keuren in al die kousen?” Ik kreeg het er al warm van en zei dat ik dat wel heelgraag wilde zien. “oke, ogen dicht en niet gluren” zei Leonie, en ik sloot mijn ogen “Ok doe maar weer open” klonk het na zo´n 3 minuten. En ik opende mijn ogen. Ze had een ontzettend kort minirokje aan waar haar mooie huidskleurige kousen net iets onder vandaan kwamen. Ik trok mijn broek onmiddellijk uit en trok die lul van me af. “mijn god, wat is die groot” zei Leonie geil en toonde mij haar doorweekte string. “Hup ogen dicht jij” en sloot mijn ogen weer. Ondertussen aan mijn lul trekkend droomde ik wat ze nu voor mij in petto had. Het duurde opvallend korter dan de vorige keer “Doe maar weer open” klonk het in de coupe. En weer opende ik mijn ogen. Wat ik nu zag was werkelijk fantastisch. Ze was poedelnaakt slechts gehuld in twee elegante witte stay-up kousen met naad aan de achterkant en twee mooie open naaldhakken. “Jij hebt misschien wel een enorme lul maar ik heb ook wat groots” ze toonde mij haar supertieten en duwde deze om mijn pik. Ik was opzich wel wat gewend als porno acteur maar dit was echt werkelijk fantastisch. “Godallemachtig, wat heb jij een stel prammen” kreunde ik terwijl ze mij op zijn Russisch aan het bevredigen was. Weer ging ze op me zitten en neukte me helemaal gek. Ze probeerde zo min mogelijk geluid te kweken omdat mijn lul wel ergens diep in haar baarmoeder zat. Wat was dit lekker, ik pakte haar super dikke borsten beet en likte aan haar enorme tepels. Urenlang probeerde we de lekkerste standjes uit. Na dat ze 2 keer was klaargekomen was het mijn beurt om te komen en pakte mijn lul beet en probeerde mij te pijpen. Met nadruk op ´probeerde´ Alleen mijn eikel en een klein stukje penis verdween in haar mond, en door de enorme zuig krachte maakte ik haar er op attent dat ik bijna klaarkwam. Leonie stond op “trek je even af ik moet even snel wat doen” Ik sloot mijn ogen van genot en voelde mij zaad naar boven komen. “doe je ogen open en spuit hier maar over heen…” Ik zag dat ze nieuwe kousen had aangetrokken. Mooie zwarte kousen met zwarte open pumps eronder. Ik duwde mijn geslacht tussen de kousenrand en liet hen in haar kousen verdwijnen, mijn hele 27 cm ging erin en daar kwam de ontlading. De eerste stuiptrekking was al een enorme hoeveelheid sperma, na 5 stuiptrekkingen kwam er nog een paar klodders uit.

Uitgeteld lagen we op de banken van de coupe en sloten onze ogen voor de nacht. In Italie hebben wij samen nog een hele erotische week gehad, alleen deze wil ik toch voor mijzelf houden

stop import islamisten
Gepost door: defne (IP Gelogd)
Datum: August 5, 2009 10:19PM

[members7.boardhost.com]


Koning Marokko verleent 25.000 mensen gratie

RABAT - Koning Mohammed VI van Marokko heeft woensdag 24.865 gevangenen gratie verleend. ....
Mohammed heeft zich laten leiden door „humanitaire overwegingen”, aldus de regering ..Het ultieme doel is toch anders: volgens onze bronnen wilt hij dat deze moslims tijdens zomervakantie zoveel mogelijk naar Dar-al HARB landen gesmokkeld kunnen worden. Jonge meisjes uit Europa zijn nu met zoveel aantalen beland, interesse voor een verse bloed "mohammedaan " bij deze moslima's is enorm !!! Deze Mohammed weet het goed..Dit is het beste moment: net als vroeger, krijgsheer Mohammed die ook 1400 jaar gelden met dit soort demografie speelde en succesvolle resultaten boekte.., krijgsheer Mohammed kon onder andere met zijn demografische tactieken in 30 jaar 23 landen veroveren.. Moslima's moeten massaal uitgehuwelijkt worden, Mohammed wilt Europa, deze criminelen en rare moslima' ' s die "vijanden taal" spreken moeten aan het werk.. Nu worden al deze criminelen die op elkaar lijken ( Douane controle zeer moeilijk) !massaal naar EU landen gestuurd... "
Stop nu met die verblijfsvergunningen, importhuwelijken en gezinsherenigingen. Gezien al die Marokkanen exact op elkaar lijken, is er een grote risico, net als vroeger, dat er 10 000 den moslims onterecht toch hier vaste voet kunnen krijgen...

Hoeveel Mohammed' s moeten er nog komen om mensen onschuldig van het leven te beroven!
 
De taxichauffeur die Rob Sitek in Amsterdam bij een standplaats doodsloeg, is een kickboxer. Dit zal geen toeval zijn. Moslimjongeren zijn gek op het geweld, vreselijke slachtingen! Geweld tegen de niet-moslims onder moslimjongeren komt natuurlijk door het Islamitisch geloof en door de constante anti- westerse opvoeding. Niet agressieve kickboksers bestaan niet. Een kickbokser weet wat hij kan met zijn vuisten en kent de risico's.
Stop nu verblijfsvergunningen, importhuwelijken en gezinsherenigingen.
Chauffeur Mohammed heeft ook weer 2 paspoorten en dus 2 nationaliteiten. Het blijkt dat hij zich crimineel gedraagt in Nederland. Hij is onze nationaliteit niet waardig. En daarmee dient zijn Nederlanderschap en zijn NL paspoort te worden afgenomen. Straf uitzitten en enkele reis Marokko. Dat komt dan goed uit, want Marokkaanse nationaliteit en paspoort heb je voor je leven en kan niet worden afgenomen. Maak juist nu een deal met Marokko
 
STOP NU KICKBOKSCURSUSSEN MET DE BELASTINGGELD.

De vechtsubsidies zouden onmiddellijk moeten stoppen. Waanzinnige "Moslimjongeren integratie" via dit soort gewelddadige methoden is totaal barbaars.! Minister Van der Laan voor Wonen, Wijken en Integratie moet deze jongeren via naturelle weg opvoeden en opleiden:kickboksen of andere soort gewelddadige activiteiten maken deze moslims nog erger!. "In alle wijken van Amsterdam een moskee" betekent complete ondergang voor Amsterdam... Stop nu met dit valse vijandelijke beleid, stop met de chantage van Moslims...
Het is nu duidelijk geworden dat veel overheden allerlei vechtsporten subsidiëren, met het doel meer maatschappelijke "binding" te bereiken tussen Nederlandse en snel groeiende Moslim jongeren die nu in veel steden meerderheid vormen.. Het lijkt erop dat met name de Turkse en Marokkaanse jongeren de geleerde vechttechnieken toepassen tegen hun arts vijanden, tegen politie en Nederlandse jongeren; ze slachten als ze ergens in een wijk of straat overmacht hebben! De vechtsubsidies zouden onmiddellijk moeten stoppen. Nu creëer jij zelf je eigen moordenaars.

De Islamitische taxichauffeur die Rob Sitek in Amsterdam bij een standplaats doodsloeg, is een kickboxer. Dit zal geen toeval zijn. Moslimjongeren zijn gek op het geweld, ze hebben een grote feest, genaamd "offer feest", vreselijke slachtfeest! Elke kind moet altijd meedoen aan deze feest..Geweld tegen de niet-moslims onder moslimjongeren komt natuurlijk door het Islamitisch geloof en constante opvoeding. Niet agressieve kickboksers bestaan niet. Een kickbokser weet wat hij kan met zijn vuisten en kent de risico's.

DURE MOSKEE BOUWEN IN CRISISTIJD  

In veel steden van Nederland zijn er veel moslim bezig met de bouw van nog meer grote moskeen met hoge minaretten. Vraag is; hoe ze in deze tijd aan zoveel miljoenen Euro's komen? Moskeeactivisten zijn grotendeels werkloos en zitten meestal in uitkering_handel.! Deze moskeen moeten in omvang heel groter zijn dan men aanvankelijk bedacht had maar ook nog hogere minaretten moeten krijgen. Waarom? Met zoveel werkloosheid en ellende, gaan ze nu nog meer luxe moskeen bouwen! Welke mentale catastrofe staat achter deze waanzin? Voor een moslim hoge minaret betekent simpelweg VEROVERING!
De haatzaaiers in deze moskeen (imams en geestelijken) smoren de ware integratie pogingen in bezetting trainingen die geïnstrueerd wordt vanuit de koran, en tegenwoordig wordt bekrachtigd door haatzaaiers uit verre landen.
 De waarheid is echter dat de overheid juist het probleem vormt: torenhoge belastingen, bonussen, nog meer investeren in non_productieve, destructieve moslimmaatschappij, ontmantelen van huidige beschaving via zeer achterlijke uitstoot van Turkije en Marokko is nog steeds een vaste job voor huidige beleidsmakkers. Sterker nog.. ze denken dat ze alles veel beter zien dan die miljoenen Nederlanders die nergens verstand van hebben. Ze lezen geen kranten en hebben ook geen Internet, net als Moslims die door hen hierheen verplaatst zijn.!. Moslims lezen inderdaad nooit Nederlandse kranten, kijken nooit naar NL TV's. Ze hebben nu eenmaal hun eigen commando, het is inderdaad zo dat deze moslims alleen een gesloten frequentie volgen. Het lijkt op een situatie van 2 aparte fronten in een oorlog. Meerderheid van moslims weet niet wat er gezegd wordt vanuit Nederlandse kant!!, directe boef commando is: «pak je hoofddoek en ga gewoon naar je "kafir, die kafir slaap nog steeds!!!´´´»» ... (denk aan 2 de wereldoorlog, maar nu doen ze bewust, ze willen gewoon niks weten wat Nederlands is !!!.) deze geslotenheid is juist het grootste gevaar voor Nederland! Dit is een ultieme strijdmethode voor de externe mogendheden die miljoenen op deze manier opsluiten in een andere land en vervolgens sturen via hun eigen frequenties: Dit is het beste militaire werkwijze om een vreemde land van binnenuit ten val te brengen.
 
Luister alleen naar eigen commando: je hebt hier een moskee en een schotel!

 De waarden en normen die ze hebben bestaan niet meer in Europa, ze passen niet hier. Er wordt nooit een andere cultuur (multicultuur) met deze barbaarse praktijken.! Verminkte tribus_leven kunnen niet meer overleven in Europa, Europa gaat niet meer terug, Germaanse stammen zijn er ook niet meer. Je kan ook dit achterlijkheid niet meer mixen met huidige Europese cultuur. Trouwens echte Tribus leven wat ze daar hadden, hebben ze hier niet meer: nu een Sahara slang in het noordpool??. Maar het gevaar groeit: De volledige steun die de overheid hebben gegeven aan bijvoorbeeld moskeen, islamitische omroepen, imams, islamscholen is hier een treurig voorbeeld van. Het feit dat deze objecten zich niet zo hard verzetten tegen het westerse cultuur maakt ze nog niet in essentie matig. Sterker nog, bijvoorbeeld Islamitische landen ambiëren dezelfde machtspositie en in het verlengde daarvan steunen ze deze Turkse en Arabische islamitische organisaties. In Islamitische landen elke vorm van verzet tegen hun onmenselijk heerschappij wordt direct in de kiem gesmoord. En het is algemeen bekend dat hetzelfde Islamitische landen de onmisbare steun (politiek, financieel en militair) hebben voor hun uitstoot in EU landen. Stuur je meest onderontwikkelde bevolkingsgroepen naar een land waar ze totaal hun herkomstland verbonden en gesloten koloniën creëren en als contra maatschappij gaan functioneren, hiermee creëer jij het beste segregatie en een onvermijdelijke islamitische enclave binnen je doel. Een vroom islamitisch leven is onverenigbaar met de eisen die een Westerse maatschappij aan arbeidsparticipatie stelt. Zelfuitsluiting is het gevolg. Deze leidt tot werkloosheid waarmee de vicieuze cirkel -werkloosheid > fundamentalisering > criminaliteit > uitsluiting- gesloten wordt; De Nederlandershaat van Turken en Arabieren komt niet (alleen) uit de onderontwikkelde uitstoot die hierheen verplaatst is, maar vooral uit het door velen letterlijk genomen handboek van de moslim: de koran. Als u dat boek nou eens op essenties gaat lezen,kent u de inspiratiebron voor 'kafir, gavur, gazha, hoeren etc..'. Moslims die hier onterecht door onze WRR en politieke partijen "immigrant" (moslim zelf noemt zich nooit immigrant!) genoemd zijn, bouwen nog grotere koloniën binnen hun gastland:dit werkwijze van de Turken en Arabieren was historisch al bekend, het is dus niet nieuw! Deze fenomeen, die ongekende krachten in een zeer onderontwikkelde en ongepaste bevolkingsgroep vindt, is niet makkelijk te bestrijden! Deze mensen hebben wel een soort stam cultuur (massale familietrouw, trouwen met de nicht en neef etc..) maar ze zijn geen echte stam meer!! Hun ideologie lijkt op een soort godsdienst, maar dit is absoluut geen godsdienst. Zeer misleidend: als ze elke keer, "allah" , "ali" , "Mohammed" roepen of Imam's agitatie volgen, denken ze meteen aan hun grote overwinning, eeuwige strijd, vernietigen van Europeanen: dit is absoluut geen godsdienst!
Men heeft ten onrechte de berg of woestijn gewoontes van de geïsoleerde, verminkte Turkse en Marokkaanse stammen "immigranten cultuur" genoemd, wat men hier agressief opdringt is niet anders dan een soort tribusachtige overblijfsel, agressiviteit van de analfabeten! Onwetendheid is geen cultuur, analfabetisme is geen cultuur, dit moet je juist bestrijden.! Trouwen met de neef en nichtjes (in Rotterdam bijna 76%), polygamie, (tribus Trouw), dierenachtige voorplanting, door de tribus leden buitengewoon slecht verwekte massa kinderen die hun vaders niet meer weten, besnijdenis, erewraak, slachtenfeest (offerfeest genoemd!!) etc.. etc.. Dit achterlijkheid bestaat omdat deze mensen in Turkije en Marokko op de bergen en in de woestijnen duizenden jaren geïsoleerd geleefd hebben. Maar als jij zelf dit soort ongepaste niet_naturelle gewoontes cultuur noemt en je beleid baseert op deze waanzin dan is er een grote gevaar voor je medemens.
[members7.boardhost.com]
Sociaal democratie en zijn bronnen.
Het tijdperk is verandert. Zware industrie continue aan het verhuizen, straks wordt Nederland niet meer een industrie land. Hiermee wordt ook 40 jaar islamisme beëindigd. Moslim instroom was altijd gerelateerd aan de grote fabrieken en nu zijn ze er niet meer. Grote industrie is aan het verhuizen naar Oost Europa, China of India. Moslims die nu nog steeds hier binnenkomen worden niet meegenomen naar China of India. Daar zijn ze ongewenst. Geen enkele land wilt deze mensen hebben. Hun kosten zijn enorm. Ze werken niet; om 1 Marokkaan aan het werk te zetten moet je minimaal 3 instanties inschakelen, dit is een kapitaal vernietiging. De bestaande politieke partijen, met name de PvdA, stammen nog duidelijk uit de tijd van de zware industrie. De textielfabrieken, scheepswerven, kolenmijnen en havenbedrijven van vroeger zijn grotendeels failliet gegaan of verplaatst naar de lage-lonen-landen. Nu zijn de Hoogovens vrijwel failliet, omdat staal elders in de wereld veel goedkoper gemaakt kan worden. Het is juist voor dit soort industrieën dat de gastarbeiders hierheen zijn gehaald. Amsterdam-West is waarschijnlijk vooral gebouwd voor de havenarbeiders; nu zit het vol werkloze Marokkanen. De harde basis van PVDA, SP en Groen links verdwijnt langzamerhand! Grote arbeiders toestand is er niet meer. Nederland, met zijn opgeleide dienstverleners is niet meer een industrieland, het wordt een kennisland, en islam is per definitie grootste vijand van deze "kennisland". Deze partijen kunnen niet meer groot worden met hun oude ideologie, ze moeten veranderen of vallen ze ook in handen van de achterlijke moslim_bendes die niks mee te maken met een progressieve normale politiek of ideologie!! Sociaal democraten die nu geen echte arbeiders meer hebben zijn met de islamitische achterlijkheid besmet. PVDA en Groenlinks houden nog steeds vast aan hun oude beleid en als gevolg, steeds meer afdelingen van deze partijen worden door de Moslims bendes veroverd.
Leiders van tribus zijn vervangen door de gestuurde staatsambtenaren
Duizenden jaren stam leven: altijd met een hoofd, een stamleider. Meeste stamleiders van deze moslims zijn niet naar Europa verplaatst. Ze zitten goed in Turkije en Marokko. Die stamleiders zijn juist vervangen door een gevaarlijke massa infiltranten, goed opgeleide invasiemacht, imams en andere soort staatsambtenaren van Turkije en Marokko. sinds jaren tachtig heeft Turkije een soort staatspolitiek ontwikkeld die alle Turken praktisch tot een aparte front bij elkaar brengt en integratie voor altijd onmogelijk maakt. Hier worden de imams, Turkse staatsambtenaren die de religieuze diensten in de moskee verzorgen, opgeleid. De rol van de staat hierbij centraal. Later werden de nieuwe verkorte imamopleidingen radicaal en doelgericht veranderd overeenkomstig de wensen van de alle machthebbers. Daarna werden zij met duizenden naar het buitenland gestuurd om het doel van de islamisering van Europa te bereiken. Zij mogen ook niet teveel verwestersen en moeten telkens na 4 jaar weer terug naar Turkije voor islamitische heersindoctrinatie. Imams zijn dus een belangrijk middel om Europa te islamiseren.
We hebben het nu over een vijandige buitenlandse invasie onder leiding van een buitenlandse mogendheid en buitenlandse staatsambtenaren, (imams, nep_politicus die overal infiltreren, agenten van geheime dienst) die gevaarlijke processen besturen, met een religie die predikt dat niet moslims zich moeten onderwerpen of verdreven moeten worden, hun ware doel willen bereiken.. Turkije zegt de leider te zijn van 270 miljoen Turkstalige moslims waarvan de helft Turks staatsburger is. Als Turkije wordt toegelaten tot de Europese Unie krijgen we dus onvermijdelijk migratiestromen uit dat enorme reservoir. Bovendien eisen dan andere islamitische volkeren en staten eveneens toegang. De politiek commentator van de Turkiye Gazetesi pocht nu al dat binnen tien jaar een op de twee Europeanen moslim zal zijn door migratie, hoge islamitische en lage Europese vruchtbaarheid en (gedwongen) bekeringen.
HET BELEID

UITHUWELIJKEN. Uithuwelijken in hun eigen land van herkomst is prima. Maar dan niet meer toestaan om als bruidspaar terug te komen naar Nederland. Er moet echt een einde komen met deze handel in verblijfsvergunningen via importhuwelijken. Uithuwelijking is een islamitisch verschijnsel, heel normaal in moslimlanden. Zij kiezen ervoor om tot deze moslimcultuur te behoren, ook in NL. Het zou beter zijn als moslima's dit geloof de rug zouden toekeren maar hierin hebben zij geen echt vrije keus binnen hun cultuur, want zo dwingend is de Islam. Eigen keuze en schuld dus. Waarom moet Nederland dit stamcultuur van de moslim oplossen?! Naast de kosten van inburgering en onze frustratie dat zij in het geheel niet willen inburgeren, kost de moslim ons al meer dan ons lief is. Gewoon import bruiden/ bruidegommen hier verbieden, nep huwelijken van moslims in de ban doen en terugverplaatsen naar hun eigen land. Dat is het enige wat effectief is. Als ze herhaaldelijk met een nep "partner" uit het thuisland willen "trouwen" dan ook in het thuisland wonen en NL paspoort innemen. In sommige Nederlandse steden is "echtscheiding" percentage van de Turken en Marokkanen veel hoger dan de Nederlanders. Dit is blijkbaar een tactiek, ze willen via allerlei middelen proberen hun etnische barbarisme promotieren tot de dominantie..
Een tank bestuur je ook anders dan een kameel.
Het infiltreren van bestaande partijen is heel makkelijk, daar wordt nauwelijks op gelet, Turkse islamitische Maffia Milli Gorus kon 30 jaar veel veel gemeentes uitbuiten, ze hebben miljarden doorgesluisd. Turkse en Marokkaanse infiltranten zitten in allerlei politieke partijen en beschouwen Nederlandse autoriteiten, ministers, kamerleden, burgemeesters en wethouders, deze mensen en hun nep organisaties als de juiste informatiebron, als basis voor hun beleid. Hier gaat het alles fout!
Deze mensen zijn geen vertegenwoordigers van dit achtergestelde groep. Het zijn juist deze mensen die via Herkomstlanden nog meer willen uitbuiten, In Turkije en Marokko hebben ze het meest gruwelijke praktijken toegepast op deze mensen en nu zijn ze weer ...Goed opgeleide infiltranten, harde verlenging van de Turkse en Marokkaanse overheden nomen zich nog steeds echte vertegenwoordigers van dit opgesloten massa die totaal niks mee te maken heeft met deze "leiders". Gefaalde beleid die oorspronkelijk en nu nog steeds via deze infiltranten tot stand gehouden wordt is 40 jaar lang getest, resultaten zijn overduidelijk: steeds groter wordende koloniën van moslims, oncontroleerbare verloren land stukken en niet alleen herkomstland verbonden maar ook door de meer islamitische netwerken gesteunde apart georganiseerde Moslims die straks via VN hun Duivelse doelen willen bereiken!! Zal Obama of Obama achtige leiders van VS op dat moment achter Nederland staan??
Turken en Marokkanen weten goed dat de vrijheid van godsdienst en meningsuiting in het Westen de islam alle ruimte tot verdere expansie biedt ; Moslims zijn demografisch in het voordeel. Hier mogen imams in moskeeën vrijelijk extremistische propaganda verkondigen. Door hun hoge geboortecijfer hebben zij de zekerheid op termijn een meerderheid te vormen in Europa; VN zal ook anders gaan reageren! Het gezegde gaat immers: ‘alles is geoorloofd in liefde en oorlog’. Bovendien, niet-moslim denkers en filosofen, zoals Sun Tzu, Machiavelli en Hobbes, rechtvaardigden allen misleiding in oorlogstijd. Het cruciale verschil echter is dat volgens alle vier de erkende scholen van soennitische rechtsgeleerdheid, de oorlog tegen de ongelovige verder gaat tot de eeuwigheid: totdat “alle chaos eindigt en alle religie tot Allah behoort” (Koran 8:39).
Nederland, zal ondermijnd worden door deze groepen die zich steeds verder uitbreiden tot de grote gebieden en loyaal blijven tegenover hun herkomstland.  Stop nu verblijfsvergunningen. Doorgaan met de substituering van het moslimgroei is een misdaad. Waarom beschermen onze politici ons niet tegen islamitische tuig ? Mensen die zo onderontwikkeld zijn dat ze hier absoluut niet horen..zet ze AUB uit, ontneem hun het Nederlandse paspoort. HET IS EEN SCHANDE..WANNEER STOPT DEZE ISLAMITISCHE TERREUR. Wij Nederlanders zijn de Islamisering zat!
Het wordt tijd dat er andere mensen aan het bewind komen om het probleem vreedzaam op te lossen en anders gaat er vandaag of morgen de beuk in!
Nederland wordt wakker en laten we onze stem laten horen en ons land nog proberen te redden van dit tuig!! 30 jaar uitbuiting, 30 jaar islamisering moet nu beëindigd worden.
MOSLIMS TERUG, NEERLAND VRIJ.

[members7.boardhost.com]

Re: Sex in de trein
Gepost door: Seksend stel te horen op luidsprekers (IP Gelogd)
Datum: November 8, 2009 12:00PM

Reizigers van de Londense metro horen nog eens wat anders dan de saaie dienstberichten van de NS. Via de luidsprekers op station West Ham was in de drukke avondspits een seksend koppel te horen.

Medereizigers kregen in plaats van vertragingen een hijgend en kreunend stel te horen.

De Londense openbare vervoersmaatschappij is niet blij met het incident. "Het waren absoluut geen personeelsleden die live via de luidsprekers van bil gingen", zegt een woordvoerder. "Wellicht ligt de oorzaak bij een interferentie op ons omroepsysteem. Onze mensen hebben de luidsprekers meteen uitgeschakeld."

"Het klonk echt alsof het koppel er met volle teugen van genoot", getuigt reiziger Laura O'Connor. "Ook de bestuurder van de metro moet genoten hebben van het auditieve spektakel want hij liet de deuren van de treinstellen langer open dan gewoonljk". Dat meldt London Evening Standard.

Re: Sex in de trein
Gepost door: let op (IP Gelogd)
Datum: November 28, 2009 09:32PM

Zat ik in de trein, komt er zo'n student tegenover me zitten, kijken elkaar aan. Ze holt haar rug een beetje, leuke voorgevel denk ik nog. Gaat ze opstaan om even in het bagagerek bezig te zijn. Staat ze daar uitegbreid in haar spullen te wroeten, achterbumper naar achter, bloemkoolen naar voren, te krap truitje aan uiteraard. Gaat ze weer zitten, beetje kijken naar der eigen bloemkolen. Kijken elkaar weer aan en zo. Wel heftig, vond ik dan

Dat was alweer 5 jaar terug.

Laatst had ik er weer een. Komt weer een dame tegenover me zitten (20-30). geen idee waar ze vandaan wkam maar het leek mij een gemiddelde van alles wat er op de evenaar woont zeg maar. Ik kijk altijd naar dames, dus ook deze kreeg mijn aandacht. Goeie look dacht ik nog. Het ging echt de hele reis zo van. Ik kijk op, zij kijkt weg, ik kijk weg, ik kijk terug, zie haar teurg kijken, zij kijkt weer weg en terug en daarna lachen. Dat was echt heftig. Ik dacht NEUKEN, maar ja die trein zat vol. Praten is niet mijn sterkste kant, toen ben ik maar een beetje met mijn benen tussen haar benen gaan duwen. Ze deed net alsof ze het niet leuk vond, HA.

jullie ook ervaringen

Re: Sex in de trein
Gepost door: felice100 (IP Gelogd)
Datum: December 15, 2009 09:46AM

Bah wat zijn de meeste mensen toch een laagstaande viespeuken die gefixeerd zijn op lichaamsopeningen en aanhangsels. Onfrisse boel hier. Ik dacht dat het een forum zou zijn voor klachten, maar er komt wat los
dat beter op de vuilstort kan.

Re: Sex in de trein
Gepost door: Henkie (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2009 11:23AM

Dit topic is ook niet voor maagden Felice!

Re: Sex in de trein
Gepost door: Een vriend (IP Gelogd)
Datum: February 12, 2010 10:53AM


Re: Sex in de trein
Gepost door: karel (IP Gelogd)
Datum: February 14, 2010 12:57PM

zo kom je achter de ware aard van sommige mensen.
dat ze zielig zijn en geen leven hebben.
om hun fantasie die ze nooit kunnen waarmaken op een site neer te zetten wat niks met porno of daaromtrent te maken heeft.
mensen zoek een beter iets
allemaal zielig

Ga naar pagina:  12Volgend
Huidige pagina:1 van 2


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: