lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig1234567Volgend
Huidige pagina:4 van 7
Re: Scheten laten in trein
Gepost door: dance (IP Gelogd)
Datum: June 9, 2013 11:08AM

Hoi lieve mensen, gisteren de nachtrein genomen na een heerlijk dance festival. Ik heb van alles gegeten en heerlijk zitten ruften in de trein. Leuk was, dat de trein lekker vol zat en mijn geurtje heel lang bleef hangen. Want wees nou eerlijk: je eigen geurtje ruikt altijd zo lekker hihihihihi. Nou ik ga nu sabbelen.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: overschotel (IP Gelogd)
Datum: June 30, 2013 07:21AM

Gister langs bij Oma geweest. Zij maakt van die heerlijke ouderwetse ham-kaas witlof schotels.
Er blijft dan ook werkelijk niets over. Helaas word ik van de combi kaas en witlof wel heel schijterig.
Ik had de trein terug genomen richting Haarlem.
Er zaten van de fijne dagjes mensen in de stilte coupe over hun fijne dag te vertellen (wat kan mij dat schelen?)
Dus ik heb ze daarmee zeer flink gestraft met heerlijke aroma.
Een ouwe zak zei hardop: "wie zit hier zo te schijten". Hihihihih ik had pijn in mijn longen van het lachen!


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: anoniem (IP Gelogd)
Datum: July 7, 2013 12:29PM

haaaaaaaaaaaaa heerlijk die warmte nu in de trein.

je geurtje blijft dan zo lekker hangen.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Generaal (IP Gelogd)
Datum: July 10, 2013 06:53PM

zo Luitenant-Kolonel dus jij ben die smeerkees i de 1e klas.
Heb je de ballen jezelf kenbaar te maken? Dan ga ik je het nog ff flink moeilijk maken bij Defensie.

Viezerd.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: meneer en mevrouw van Zijlvloets (IP Gelogd)
Datum: July 14, 2013 10:52AM

Gisteren zijn wij naar familie geweest in Maastricht voor een heerlijke barbecue, maar mijn zwager maakt het vlees wel een beetje te pittig.
Daar kunnen wij niet zo goed tegen.
Wij hebben verschrikkelijke vieze windjes gelaten, hee veel, heel lang, met een geur die lang bleef hangen.
Echt we zijn nette mensen, maarja het begon zo te borrelen in de darmen.

Onze welgemeende excuses.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: flapdrol (IP Gelogd)
Datum: July 23, 2013 02:50PM

Ik zat dus gisteren vast in die trein bij Schiedam sad smiley

Het was snikheet zonder airco damm.

Maar ik heb de medereizigers heerlijk mee laten genieten van de aromás die uit mijn kringspier kwamen.



Re: Scheten laten in trein
Gepost door: het is weer zo 'n dag (IP Gelogd)
Datum: August 18, 2013 02:35PM

Ik heb gisteren in de trein weer van me laten ruiken.
Maar zelfs IK vond mijn scheten erg veel aroma bevatten.
Ik ging bijna van mij stokkie echt waar.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: bommel de bommel het rommelt in mijn (IP Gelogd)
Datum: September 27, 2013 12:21PM

Gisteren stond er ergens een goederentrein vast.
Ik natuurlijk pissed. Ik heb mijnzelf en de medereizigers getrakteerd op een heerlijke aroma.
half uurtje lang heerlijk smiling smiley smiling smiley.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Onthaarde ballen (IP Gelogd)
Datum: December 16, 2013 06:12PM

Hoi iedereen,

hoe stom het ook klinkt, het is echt zo! Ik heb een hele lieve vrind sinds een half jaartje. Toen ik met hem net leerde kennen leek het me best wel een nette en degelijke jongen. Maar nu we wat langer samen zijn, lijkt het wel alsof hij geen inhibities meer heeft. Ik geneer me af en toe echt kapot. Hij doet het namelijk (en dit is geen grapje) echt óveral, op straat, in winkels, zelfs in restaurants en in treinen. Het liefst moet het ook zo hard mogelijk zodat anderen het horen en terwijl ik me dan echt schaam, zit hij er maar om te lachen. Er wat van zeggen heeft weinig zin, dan zit hij me alleen maar met zo'n brede triomfantelijke grijns aan te kijken en zegt iets in de trant van: en jij laat zeker nooit winden of boeren?

Gisteren ook weer, toen waren we uit eten bij een Chinees, en het was vrij rustig (er waren maar 2 andere mensen). En een paar keer liet hij toen een hele harde wind, met natuurlijk meteen blikken onze kant op. Als zijn vrienden erbij zijn is het helemaal erg, die zijn net zo. Zelfs bij mijn ouders thuis doet hij het (weliswaar als zij al naar bed zijn en we zitten samen nog even op de bank beneden).

Is dit normaal ofzo? Doen jullie partners dit ook zoveel? Ik heb nog nooit een relatie gehad hiervoor. Ik vind het vrij infantiel, maar volgens mijn vriend is het normaal mannengedrag :

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: nachtrein (IP Gelogd)
Datum: January 1, 2014 09:33AM

Zo ik zat vannacht in de veel te drukke nachtrein. Ruzie, emotie, huilende mensen, maar ik had lekker een zit plek en ook nog 1e klas! Lekker bij mijn wijffie geweest, zij maakt heerlijke pittige Indische balletjes.
Je raad het al, ik heb de hele reis gezorgd voor een heerlijke aroma in de trein. En het effect was dubbel: de trein was nokje vol.
Heerlijk dat zoveel mensen kunnen meegenieten van mijn aroma's.

Zou er eigenlijk leges voor moeten vragen, als voorrecht dat ze mee mogen genieten.

Maar nee hoor alleen maar blikken van ongunst. Ongunst, tja zo van wie is er zo aan het ruften?

* onthaarde ballen ik laat alleen scheten als ik alleen ben, als ik dat in het bijzijn van mijn wijffie doen krijg ik een ban van 1 jaar.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Fart artist (IP Gelogd)
Datum: September 4, 2014 04:43PM

Why fart and waste it,
When you can burp and taste it?

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: hoofdconducteur (IP Gelogd)
Datum: September 8, 2014 03:05PM

Ik reis als conducteur het hele land door. Eet slecht, en natuurlijk heeft dat zijn invloed op mijn kringspier. Ik laat ze rustig lopen, alleen sosm is 'ie knetterhard. Ik doe dan alsof ik niets hoor en ga vrolijk door met controleren. Altijd is de geur die ik achter laat niet om te harden: een mix van knoflook, rotte eieren, diesel en verotte aardappels.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: ook een hoofdconducteur (IP Gelogd)
Datum: September 18, 2014 01:36PM

Gisteren weer door het hele land klanten gecontroleerd, en natuurlijk af en toe een zacht scheetje uit mijn kanaal gedrukt. heerlijk ik laat hem, ga snel weg kijk nog ff achterom naar alle zure gezichten hihihihihi.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: ontslagen (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2014 01:19PM

Ik was op proef aangemomen bij de NS als conducteur jr. Helaas ben ik een stinkdier 1e klas. Mijn begeleider heeft dit een anaal keren aangegeven, dat ik geen scheten laat in het bijzijn van reizigers. Maarja wat kan ik doen? ze inhouden ofzo? Hij zelf stonk zelf naar rook en zweet.....................
Volgens mij ging hij maar een keer per 2 weken onder de douche.

Dus geen contractverleging, nu ben ik gewoon weer reiziger en ruft er vrolijk op los.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: OV pas vergeten (IP Gelogd)
Datum: January 27, 2015 12:51PM

Laatst mijn OV pas vergeten, nouja kan gebeuren. Wilde die papzak van een conducteur een boete geven nou dacht het niet. Ik heb gewoon een keiharde scheet gelaten.

Resultaat ' enorme walm en gierlucht om de conducteur heen hahahaha.

"ik kom straks terug" , nou dat straks is nog steeds straks.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: boer zoekt geen vrouw (IP Gelogd)
Datum: February 5, 2015 04:45PM

Ik ben al jaren boer en soms met mijn boerin de trein. Ik ben even erg als mijn giertank in de trein. hahaha heb moeite als ik mijn kringspier open zet, mijn lachen in te houden

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: botte bijl (IP Gelogd)
Datum: February 9, 2015 12:23PM

Zaterdag de trein terug genomen van Utrecht CS naar Den Haag CS.

Stiltecoupè, natuurlijk zater er wat ouwe wijven te ouwehoeren. Dames wilt u stil zijn? nee natuurlijk niet.

Nouja toen ben ik dichter bij hun gaan zitten, en heb mijn stoofschotel die mijn moeder had gemaakt heerlijk via mijn gierkanaal laten ruften ofwel laten lopen in gasvorm.

Hahahahaha die zure gezichten van die ouwtjes: en ik zei nog: "ïk heb ze gelaten". Ze bleven toch zitten in een walm van diesel, rotte eieren, haring en vlees dat ver over de datum is.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Barry (IP Gelogd)
Datum: February 24, 2015 12:24PM

Wat een heerlijke verhalen allemaal, in de meeste herken ik mij volledig haha.
Ik reis dagelijks naar schiphol, en daar kan ik geen winden laten.

Heb altijd een overvolle trein (NS doe daar eens wat aan).
Vaak staan met je dure OV kaart in de hand.
Dus schijt ik er maar op los, weg frustratie.

Hmmmmmmm de mensen kijken altijd arrogant en met een verbeten gezicht als ik er eentje laat.

hahahahaha en ik maar neuzen op mijn tablet, maar onderstussen pijn in mijn buik (inhouden van het lachen).

Mensen geef het door en ga zo door je medereizigers lekker vervrissen mijn een onavolgbare geur.

Want tja, je geurtje verspreiden; heerlijk toch smiling smileysmiling smiley?

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: HTM'ertje (IP Gelogd)
Datum: February 25, 2015 12:30PM

ik heb niet in de trein maar heerlijk in de Haagsche tram van mij later ruiken.


Zat vlak bij de trambestuurder, hmmmmmmmmm vreemd dat hij erg zuur keek en zij niet alleen ook de andere reizigers. hahahahahahaha.

Kost veel moeite om de onschuld te spelen hihihihihihih.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: bovenleiding defect (IP Gelogd)
Datum: March 2, 2015 01:17PM

Yep het is vandaag zover, bovenleiding kapot, stonden half uurtje vast net voor Utrecht CS.
Nokkie gevuld met mensen lekker dicht op elkaar.

Ik heb mijn verrotte kanaal ff open gezet. Er floepte zachte windjes uit mijn sterretje, en het merude niet normaal.

Het moraal van dit verhaal: NS ga zo door met knutselen, dan trakteer ik op een overheerlijke geur in de overvolle trein.


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: bouwvakker (IP Gelogd)
Datum: March 10, 2015 12:23PM

Ik heb een klacht: er zijn continu z.g. nette mensen die stiekum scheten zitten te laten waardoor ik in de stank zit die vaak ergers is als gier van het land.

Kijk ik heb nog opvoeding gehad en ga daarvoor netjes naar de WC of hou 'm in (b.v. in de stoptrein).

Maar het ergste komt nog: mensen kijken mij altijd aan als dader: omdat ik er wat sloffig uit zie.

Dus mensen gedraag je en ga lekker thuis scheten zitten laten en laat mijn uit de stank..

dank u!


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Rob van Schuttelaar de Meele (IP Gelogd)
Datum: March 15, 2015 04:14AM

Zat laatst in de trein richting Schiphol
Was vrij druk ik zat tegenover een (zo leek het) een keurige oude dame).
Ze zag er wel was onverzorgd uit: ze lachte naar me, en miste een aantal tanden, en wat er nog in zat was helemaal zwart.
Na een minuut nam mijn reukorgaan een dooie lijkenlucht waar.
Die kon maar van 1 persoon zijn juist!

Damm kon nergens anders zitten in de coupé, en om nou die hele volle trein door te gaan rauzen maar goed nu komt het.

Na 10 minuten rook ik 'n enorme rotte gierlucht God damm niet normaal.

Deze overtrof die smerig lijkenlucht.

Ik keek een beetje om me heen, en zag niemand iets opvallends doen.

Ik keek naar die ouwe en zat met haar achterwerk te draaien.
Juist! zat dus gewoon geheel ongesigneerd gas uit haar ster te stouwen.

Toe heb ik gezegd: "vies stinkdier" en ben weggelopen.

Nou maar hopen dat ik bij mijn volgende reis tegenover een heerlijk ruikende mooie blondine zit.smiling smiley


Klacht: ouwe wijven die stinken naar lijk en gier sad smileysad smileysad smileysad smileysad smiley

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Yep stroomstoring (IP Gelogd)
Datum: March 29, 2015 06:15AM

Tering die stroomstoring afgelopen vrijdag

Stond ruim 2 uur ergens tussen de schapen in het veld vast.

De trein was overvol, gelukkig zat ik met mijn pluche reet 1e klasse.

Ik was very pissed dat dit gebeurde.

Gelukkig kan ik op commando scheten laten, ben een echte scheten hoertje heb dan ook flink van mij later horen en ruiken.

Ohhhhhhhhh ja had die smoelwerken eens moet zien hahahahahaha.

En natuurlijk keek ik mee, want anders viel ik door de mand hahahaha.




Re: Scheten laten in trein
Gepost door: heerlijk en helder (IP Gelogd)
Datum: April 7, 2015 04:19PM

heerlijk die verhalen over het flatteren.

Ik hou van scheten, mijn eigen scheten, maar ook die van andere.

Ik heb dus totaal geen bezwaar als een medereiziger even flink aan het ruften gaat, heerlijk en gaarg zelfs!

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: onbijt met een eitje (IP Gelogd)
Datum: April 10, 2015 12:15PM

Gisteren stapte ik bijna uit op Utrecht CS. Wil een zacht windje laten, hahaha het was een harde.

De geur die daarbij vrij kwam was niet normaal. Alles reizigers gingen dus terug naar het zit gedeelte hahahaha. Ach dan heb ik de ruimte. smiling smileysmiling smileysmiling smiley

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: balkon (IP Gelogd)
Datum: April 22, 2015 12:20PM

Ik zat van de week in het balcon van een intercinty. Natuurlijk komt er weer zo'n heikneuter met een Apple laptop aan, nou dan weet je het wel. Ik keek hem aan zo van joh luis ga ff lekker ergens anders zitten, dat deed hij niet. Ik heb mijn gaskanaal open getrokken, en er kwam een keiharde windt uit hahahaha. Die geur? pfffffffffff ik ging viel bijna zelf van mijn stoel. Die klojo ging gelijk weg smiling smileysmiling smileysmiling smiley

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: huphup studenten scheet (IP Gelogd)
Datum: April 28, 2015 03:29PM

Was op Koningsdag en nacht gaan stappen in Amsterdam. Ik heb geen idee wat we allemaal gezopen hebben en gegeten.

We waren met 8 man, lekker dronken terug naar Utrecht gegaan. Mensen hadden heel veel last van ons, ach lekker belangrijk, wij hebben het studentenleven joepie!

Ik en mijn maten hebben bovendien om beurt lekker zitten boeren en knetteren. 1 maat was reukloos, maar de rest was hahahaha niet om te harden.
Je had die smoelen moeten zien van de medereizgers.

En leuk was: ze konden nergens heen, de trein was bomvol.

Heerlijk.

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: 1e klasse (IP Gelogd)
Datum: April 30, 2015 12:22PM

Hoi Ik reis zaterdag 1e klasse.

Mag je daar ook lekker ruften?


Re: Scheten laten in trein
Gepost door: ik geef je mijn scheetje de scheetje (IP Gelogd)
Datum: May 12, 2015 04:37PM

zo het begint weer warmer te worden.
Dat is voor de scheten laters zeer goed nieuws.

Want scheten blijven extra lang hangen in die warme klamme trein, met zo 'n vieze matte geur.

Ik laat deze zomer ook weer van mij horen ehhh ruiken hahahaha

Re: Scheten laten in trein
Gepost door: Wereldgoal (IP Gelogd)
Datum: May 22, 2015 03:25PM

Als beginnend bodybuilder dien ik veel eiwit op te nemen. Aldus ontbijt ik elke dag met een eitje en giet ik enkele proteïneshakes naar binnen na het trainen. Al dat eiwit heeft natuurlijk zijn gevolgen voor mijn darmen, zo bleek gisteren ook op de trein.

Ik keerde terug van het werk, zat lekker neer op de trein en had net een overheerlijke shake met banaan naar binnen gewerkt. Plotseling voelde ik mijn darmen in actie schieten, als wilde gasproducerende kerncentrales van vlees klopten ze op mijn deur om te stellen dat er dringend véél druk van de ketel moest.

Niet goed beseffende wat te doen, keek ik het lieve meisje met de koptelefoon vlak voor mij recht in de ogen. Vragend keek ik haar aan, mijn blik zei duidelijk "mag ik hier een vreselijke ruft de coupon in knallen, want het is echt niet meer te houden".

Ze glimlachte, haalde een oortje uit en keek me lief aan. "Hey, hoe heet je?" vroeg ze "mijn naam is Elke". Ik vond dit een bijzonder vreemd antwoord op mijn vraag of ik er een mocht knallen en ging ervan uit dat ze toestemde. Terwijl ik zonder iets te zeggen haar recht in de ogen bleef kijken, loste ik de meest overheerlijke mitrailletteruft die ik ooit gelaten heb. Zeker 35 seconden duurde die knal. Mijn bedrukte gelaat sloeg om in een glimlach, terwijl ik de coupon vulde met een putlucht waar ze de brandweer voor zouden moeten bellen om die weg te krijgen.

Elke kreeg tranen in haar ogen. Stond op en ging. "Hey!" riep ik, "Mijn naam is Benjamin".

Ze draaide zich om en keek me aan. Als blikken konden spreken zongen ze een liefdeslied.

Ga naar pagina:  Vorig1234567Volgend
Huidige pagina:4 van 7


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: