lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2
Re: Scheten laten in trein
Gepost door: vieze man (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2010 02:25PM

Maak van je scheen geen donderslag, maar laat hem wel lopen als Ome Joop!

Ik als ervarien scheten later probeer altijd sneaky een zachte te laten, maar met veel lucht effect.
Ik hoop dat 'ie lekker lang blijft hangen die geur.

Ik laat altijd wat zwaardere scheten met een wat matte geur.
Reizigers zijn niet blij met mij: alleen ze kijken en zeggen niets!

In de 17e eeuw was het een goed gebruik een scheet te laten in het openbaar, zelfs een compiment.
Dus de mensen mogen wat dankbaarder zijn als ze weer een onaangename geur ruiken. Het kost namelijk best veel geld en techniek om de juiste wind te laten met de juiste geur gehalte.

Oeps ik voel wat grrrrrrrrrrrrrrrrrr mmmmmmmmmmmmm Grrrrrrrrrup gelukt. Zo die is eruit.
Dat lucht op!
Vorgen zit ik weer in de trein tr ruften ga zo door mensen!

Gepost door: zwart fofo model (IP Gelogd)
Datum: March 9, 2010 03:05PM

Ik ben een lekker zwartje zegt men. Van zo’n mooie dame verwacht je geen vies gedrag.
Laatste had ik oude kaas gegeten, en had last van mijn darmen.
Er floepte zomaar een zacht windje uit mijn lekkere kleine zwarte reetje.
Ik schaamde me, omdat het rook naar rotte eieren.

De man die tegenover mij zat bedankt mij hartelijk voor deze geur??

Gepost door: Slarty Bartfast (IP Gelogd)
Datum: March 22, 2010 09:44PM

Het allermooiste? Als je last hebt van gas een coupé binnen lopen, een hele vieze, zachte scheet laten en dan aan de andere kant eruit lopen (bij voorkeur bij het aankomen op een station, en dan van buitenaf zwaaien naar de mensen in de bruine mist)

Gepost door: Anoniem (IP Gelogd)
Datum: June 30, 2010 03:28PM

Dus ik pakte haar stok af en gooide het verder in de gangpad. Ik heb haar ook in het gezicht gespuugd en daarna swaffelde ik haar keihard in haar gezicht.

JIJ HEBT ECHT DRINGEND PSYCHISCHE HULP NODIG !!!

Gepost door: Boer (IP Gelogd)
Datum: July 6, 2010 01:07AM

Ik vind het heerlijk om keiharde scheten in de trein te laten. Er is niets mooiers dan lekker knetteren en als t mee zit ruikt ie ook nog eens te lekker. Gisteren nog: ik kwam met me maatje een coupe binnen en moest me toch een flinke harde ruft laten, en de geur echt niet normaal zo super. Vervolgens zijn we gaan zitten, laat die maat van mij toch een asociaal harde boer, keihard door de trein. Zegt ie van wedstrijdje boeren? Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. De ene na de andere boer knalt door de trein.

Gepost door: scheetje (IP Gelogd)
Datum: July 6, 2010 08:33AM

Nou met die warmte kwamen mijn medereizigers er echt slecht vanaf. Ik heb echt ongelimiteerd zitten ruften. Heerlijk in zo'n overvolle, snikhete trein. Dan blijft jouw geur zo lekker lang hangen. Die zure arrogante blikken van de reizeigers 'wie heeft 'm gelaten" en ik kijk natuurlijk gewoon mee, anders val ik door de mand hihihihihihihi. Ik kan met trots zeggen dat ik master chief scheten later ben.

Dit is de straf voor al dat slappe geouwehoer om mij heen (inclusief die tering mobieltjes). Kom maar op met je geluid, ik straf je af met een geweldige scheet!

Wie gaat er winnen denk je?

Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:23PM

Mijn ringtone laat ook scheten. Ik win!

Gepost door: scheetje (IP Gelogd)
Datum: August 12, 2010 12:09PM

nou niet echt Henk, je mobiel laat geen overheerlijk geur achter.

Ik win dus met een verbluffende muffe geur om mij heen.

Geloof me Henk, je wil niet naast mij zitten in de trein als ik er een gelaten heb!

Gepost door: Kees (IP Gelogd)
Datum: August 27, 2010 11:44PM

Ik moet gewoon ontluchten zegt de arts. Dan zeg je gewoon tegen die oude dame dat d'r bruine ster open staat. Lekker stiekum van die zachte flatussen laten als de conducteur komt....

Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2

Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: