lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
uw kenmerk 7362273/18802567
Gepost door: A.M.A. Kuppens-Schenkenberg (IP Gelogd)
Datum: May 24, 2007 01:37PM

t,a,v Atze Bosma/ Manager klantenservice,

Na de ontvangst van uw brief van 21 mei jl. , verzoekt ondergetekende , onderzoekt u , a.u.b., het hele
dossier .
Wij hebben de abonnementsgelden begin dit jaar al aan u overgemaakt, pasfotos opgestuurd,
getelefoneerd, gecorrespondeerd, nu zijn we zover dat mijn echtgenoot, dhr. W.J.Kuppens, Omloop 45 te 4614 Bergen op Zoom, zijn kaartjes en zijn pasjes heeft ontvangen, terwijl ik nog niets van u heb
ontvangen.
Wij weten niet meer wat te doen!
Wilt u in deze zaak a.u.b. voldoende tijd steken, wij hebben al zoveel extra kosten moeten maken en wij willen zo graag gaan reizen!
Hopende dat u hierin voldoende energie wilt steken, verblijf ik ,

Hoogachtend, A.M.A. Kuppens - Schenkenberg

Re: uw kenmerk 7362273/18802567
Gepost door: zucht (IP Gelogd)
Datum: May 26, 2007 02:07PM

...ZUCHT...

nog steeds zijn er mensen die denken dat dit een officiele site van de NS is, terwijl toch volop aan deze site is te zien, dat dat niet het geval. Sterker nog, mensen komen hier klagen/mopperen, omdat ze de NS zo moeilijk te pakken krijgen...

Re: uw kenmerk 7362273/18802567
Gepost door: geert (IP Gelogd)
Datum: May 28, 2007 01:58AM

juist en dit soort mensen die na 30 jaar nog niet snappen hoe een strippenkaart werkt moeten straks w?l snappen hoe een OV-chipkaart met/zonder produkt, raileasy etc. werkt? Dat wordt lachen straks!!!!

Re: uw kenmerk 7362273/18802567
Gepost door: Mohammed (IP Gelogd)
Datum: January 20, 2008 07:55PM

Tis toch w



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: