lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Derde klas vervoer
Gepost door: Scholten (IP Gelogd)
Datum: April 24, 2007 02:48PM

Ik heb de volgende vraag voor U:
Heeft de NS nog derde klas vervoer?

Re: Derde klas vervoer
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: April 26, 2007 12:16PM

nee, alllang niet meer
was dat een serieuse vraag?

Re: Derde klas vervoer
Gepost door: wv (IP Gelogd)
Datum: April 27, 2007 02:37PM

Ja hoor ,de NS heeft wel degelijk 3e klas vervoer, wel eens in de treinen die doorgaans tussen Den Haag en Eindhoven rijden gezeten? Doen me nog het meest denken aan vooroorlogse veewagons: vies (vooral de coupes bij de toiletten), in de winter ijskoud (verwarming meestal stuk) en in de zomer bloedheet (geen ventillatie/airco) en regelmatig een defect aan de deuren. Hoor al vijf jaar lang dat ze "binnenkort" vervangen zullen worden door modernere rijtuigen...maar ja, zoals we allemaal weten neemt de NS overal graag de tijd voor!

Re: Derde klas vervoer
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: April 28, 2007 12:02PM

k weet niet of je er iets van hebt meegekregen, maar in 2008 komen ongeveer 300 nieuwe treinstellen en er worden er nog 30 gereviseerd die dan ook de baan weer op kunnen.

Re: Derde klas vervoer
Gepost door: Edwin (IP Gelogd)
Datum: May 21, 2007 01:14AM

Die 300 "treinstellen" die jij bedoelt noemt men "bakken". In de treinstellen die de NS besteld heeft zitten ongeveer 6 bakken. Dus er komen "maar" 50 treinstellen op de baan.

Oja en voor ik het vergeet. Soms kom ik zelfs met rugpijn aan op mijn bestemming omdat het weer zo druk was en ik in die "moderne" 46 jaar oude treinstellen mocht staan, 3 kwartier lang.

Re: Derde klas vervoer
Gepost door: tjonge (IP Gelogd)
Datum: May 21, 2007 07:18PM

Planningen zoals hierboven genoemd, die worden meestal nooit gehaald. Dus ik wil de boel niet negatiever laten voorkomen, maar ben d'r bang voor...

Re: Derde klas vervoer
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: May 25, 2007 05:43PM

@ Edwin..
sorry.. typfoutjewinking smiley
maar goed.. alsnog moet je 't ff goed nalezenwinking smiley
er komen nieuwe sprinters, gerenoveerde sprinters en nieuwe V-irmen bij de NSR, en nieuwe treinstellen bij andere maatschapijen..
en dat jij een slechte rug hebt, kan voorderest niemand iets aan doen..

@ tjonge..

das waar.. jammer genoeg



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: