lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2
Re: klachten aan Ns
Gepost door: erik (IP Gelogd)
Datum: January 28, 2009 08:02PM

ik sta vandaag bij een rokerspaal op groningen centraal komen er 2 van die condu aan en geven mij een boete omdat ik euh.... 50 cm te ver van de paal ofstond ongeveer.
oke ik d8 oke is mijn fout niks aan te doen wat doet die condu staat ie zelf ongeveer 5meter van de paal vandaan steek die zelf een sigaret op confused smiley
dus toen begon ik te zeuren en ging die dreigen met nog meer onzin en d8 ik van laat maar zitten ik ga wel naar school
het is tog niet normaal meer hoe die ***** je behandelen tegenwoordig en daar lopen ze zelf dan stoer in hun ns service en veiligheid pakjes aan kan ik tegen dit ook een aanklacht of op die manier een bezwaar indienen tegen mijn boete want volgens mij als ie het had gemeten stond ik er minder als 330 cm van die paal af

Re: Perrons station Heemskerkklachten aan Ns
Gepost door: G.Klaassens (IP Gelogd)
Datum: June 5, 2009 05:09PM

Geachte Mevr:Mijnh.
Bij deze klaag ik voor de zoveelste keer over de zeer lage perrons van station Heemskerk ik heb dit al op vele manieren gedaan doch krijg totaal geen reactie's.J.l. zondag heb ik samen met iemand een mevouw van in de tachtig geholpen om uit de trein te komen alleen was ze veel te bang die diepe stap te nemen.Ik hoop met velen met mij dat hier eens verandering in komt.

Gepost door: Klaas (IP Gelogd)
Datum: June 23, 2009 07:41PM

Ja vreselijk allemaal zeg.

Gepost door: dirk (IP Gelogd)
Datum: August 17, 2009 11:17AM

IK heb zins een tijd een ov kaart maar hij was een beetje gekreukt. Maar nu weten die ns conducteurs op leuke manier die dingen open te rippen dit gebeurt bij mij altijd in traject hoorn Amsterdam andere trajecten doen ze dit niet. Dit begint me zwaar te irriteren want dan krijg je daarna zon conducteur ja hijs stuk ja vind je het gek die vorige conducteur heeft hem open gemaakt. En die dan weer van ja geloof er niks van. Ze moeten gewoon van mijn spullen afblijven.
Hierbij kan je wel weer zien dat het iq bij de ns niet erg hoog ligt en dat ze niet efficiënt werken want als je me ov half open maakt ja logisch dat de volgende conducteur er weer gaat over zeuren.

Gepost door: Anouk (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2010 03:11PM

Ik lees dat de baliemedewerkers van de NS niet servicegericht zijn.
Ik ben er achter gekomen dat dit niet alleen geldt voor de baliemedewerkers maar ook voor de klantenservicemedewerkers.

Ik heb geprobeerd een pasfoto up te loaden voor mijn kortingskaart voor afgestudeerden,
dit lukte niet, dus belde ik naar de klantenservice. Ze kon mij een formulier sturen waarmee ik een foto per post kon sturen, maar dat kon alleen wanneer ik het product per internet eerst aan had gevraagd. Dit aanvragen ging niet omdat je het pas aan kan vragen nadat je je pasfoto hebt geupload... Omdat dit dus niet ging kon ik ook geen stap verder om iets aan te vragen. Mevrouw aan de telefoon begon gewoon keihard te zeggen dat ik niet luister en op de verkeerde site(hoezo verkeerde site? ns.nl is toch de site van de ns?) en keihard te zeggen dat ik eigenwijs ben..
Sorry maar als iets niet lukt per internet en je komt geen stap verder in het menu en je wil het per post aanvragen dan moet dit toch gewoon kunnen?
En ik werk zelf ook op een klantenservice en als ik op die manier tegen een klant zou praten, zou ik zeker op mijn donder krijgen van mijn baas!!!

Mijn conclusie; medewerkers NS mogen wel eens een klantvriendelijkheids training krijgen!!!!

Gepost door: student (IP Gelogd)
Datum: January 29, 2010 01:07PM

dank je wel!!!!!!!!!! tentamen gemist door anderhalf uur vertranging van de NS
LANG LEVEN het openbaar vervoer!

Gepost door: Privacy (IP Gelogd)
Datum: February 1, 2010 08:21PM

www.ovshitkaart.hyves.nl
privacy@ov-chipkaart.nl

Gepost door: M.van.dam (IP Gelogd)
Datum: July 12, 2010 06:08PM

Ik sta met beenklachten op het perron in Hilversum te wachten op de trein en er is nergens een bank waarop men kan zitten. Schande!

Die jongen die de boete betaalde terwijl het uniform wel ging staan roken ver buiten de paal,
had meteen de hulppost van NS op het station moeten bellen.
Zo'n kerel moest meteen ontslag hebben vinden wij.

Gepost door: j hertog (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 09:04AM

hierbij wil ik een klacht indienen over de reis die ik zaterdag 7aug heb gemaakt.
ik vertrek vanuit Roermond met de trein van 10,42 naar Heerlen.Vlak voor Sittard werd ons mede
gedeeld dat de trein in zijn geheel door reed naar Maastricht,en dat op spoor 2A een trein stond
voor de reizigers richting Heerlen.
Maar er stond geen trein ,en het personeel op het perron wist van niets,evenals het kantoor waar naar gebeld was. Op mijn vraag wie neemt dan de beslissing hierover,kreeg ik als antwoord de machinist
Ik als reiziger voelde me gewoon gedumpt.Als er nog enige uitleg was geweest naar het personeel/
reizigerstoe,kon ik hier waarschijnlijk enig berip voor opbrengen.
Maar deze manier van handelen vond ik gewoon weg schandalig en zeker geen reclame voor het
treinverkeer.
Hoop openige reactie van u kant.
J. Hertog

Gepost door: Henk (IP Gelogd)
Datum: August 9, 2010 12:07PM

Nou meneer Hertog, erg slim bent u niet als u gaat klagen op een zeursite die niet van NS zelf is.

Gepost door: bart (IP Gelogd)
Datum: August 16, 2010 01:14AM

beste mensen,

zo over het algemeen ben/was ik wel tevreden over ns als er een trein niet reed werd dat vrij snel een oplossing gevonden.
maar ik ben gister met de trein naar beverwijk gegaan en toen ik terug kwam bleek het tezijn
dat er een seinstoring was oke dat kan gebeuren dat snap ik.
maar als je vervolgens aan personeel van ns zelf vraagt of ze je kunnen helpen aangezien dat je het niet snapt
met dat overstappen enzovoort en ze negeren je gewoon
vind ik dat niet netjes van het personeel
dat is mijn commetaar/klacht

mvg

Ga naar pagina:  Vorig12
Huidige pagina:2 van 2

Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: