lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Ga naar pagina:  123Volgend
Huidige pagina:1 van 3
klachten aan Ns
Gepost door: B. Aliemedewerker (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2007 08:41AM

ik verkoop al enige jaren treinkaartjes voor ns aan een ticketbalie ( lees: ticket balie ,geen tickets en service). steeds vaker komen er klachten van reizigers, vooral door pinpassen die weigeren in een automaat.
deze mensen moet ik door verwijzen naar de infopaal op het perron waardoor ik weer te maken krijg met soms agresieve reizigers.

mensen doe uw beklag bij ns met deze info/praatpaal en laat mij rustig mijn werk doen.

zeuren dat ik dan maar ander werk moet zoeken hoeft niet !!

Re: klachten aan Ns
Gepost door: SMW (IP Gelogd)
Datum: March 4, 2007 06:19PM

Ik neem aan dat de reizigers bij jouw niet kunnen pinnen, anders zou je dat zeker doen...alhoewel ik uit je stukje leest dat je NIET service gericht werkt..Wat ik jammer vindt, want je verkoopt een product, en daar hoort wel service bij...ook al staat er geen bordje boven je hoofd..

Re: klachten aan Ns
Gepost door: A D ijks (IP Gelogd)
Datum: August 3, 2007 01:32PM

Hallo beste mensen.
Ik ben een waoer en had een trein toer gekregen in de herft, voor eerste klas maar, moest dus mn reis in het gang pad door brengen , datum weet ik niet meer, en daar baalde ik erg van samen met een vriendin, dagje scheveningen was dus dood vermoeiend, vooral omdat ik met reuma zit.
verder reis ik vaak met de trein en ben best tevreden hoor.
wat ik wel heel vervelend vind dat veel toiletten erg vuil zijn , daar mag wel wat meer aandacht aan besteed worden, maar het treinen op zich niks mis mee.
en te laat nou kijk bij de weg een ongeval file en iedereen komt te laat. denk dat men daar maar eens over na moet denken toch, komt op het zelfde neer.
en is een veilige manier van reizen de trein.
heb nog wel een idee misschien kunnen jullie ook eens iets doen voor de minima, een trein kaartje beschikbaar stellen voor een dag , niet gratis dat is onzin maar een gezin of alleen staande met een kaartje voor minder geld, daar vang je mensen mee en , geeft een goede indruk.
had zelf graag op de trein gewerkt maar denk niet dat de kans er is dus heb ik niet gereageerd.
positief en mensen kennis zullen niet voldoende zijn denk ik.heb zelf een kortings kaart en dat scheelt ook , omdat ik ook minima ben en alleenstaand , maar als ik de zomer toer alleen wil maken ben ik duur uit, misschien kan in de toekomst ook eens een zomer of andere toer voor alleenstaanden er komen, hoop het .
verder wens ik jillie veel reis plezier, en een fijne zomer van wat er over is.
vrgr A Dijks

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: August 6, 2007 04:25PM

Als het goed is weet u genoeg om ook bij klachten van mensen de reizigers te woord te staan, dat is uw beroep. Dus dat hoort erbij lijkt me toch?
Beetje vreemd dat u ze doorverwijst naar een infopaal..

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Gerrit (IP Gelogd)
Datum: August 8, 2007 09:25PM

Andere baan zoeken want jij breekt het NS produkt (=je eigen boterham) alleen maar af.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Michael (IP Gelogd)
Datum: August 26, 2007 09:27AM

Wat ik toch wel een beetje raar vind. Is dat iedereen potentieel beschouwd wordt als zwart rijder. Als je aan de conducteur aangeeft dat de kaartenautomaat heeft geweigerd. En dat je bij de conducteur een kaartje wil gaan kopen. ER METTEEN EEN BOETE BOVEN OP KOMT.

hoe hou ik de mensen uit de trein. De betreffende conducteur had denk ik een ochtend humeur, want het eerste wat ie zei, dat is dan 35 euries extra boven het bedrag van een retourtje Blerick. oeps dat is
75 euries.

Als ik dan ga rekenen, had ik beter met me eigen auto kunnen gaan had ik vier keer hen en weer kunnen
gaan.

Kan het wat klant vriendelijker, of is dat wat teveel gevraagd. Ik wilde het alleen even kwijt.

Ik bedenk me de volgende keer wel, en als het echt niet anders kan, ga ik met de trein,

Als trein hobby fanaat, geniet ik nog het meest van het oude DE 3 materieel. (Heerlijk rustig reizen)

Michael. Beverwijk

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: August 27, 2007 01:14PM

vooral doen

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Vertraging (IP Gelogd)
Datum: October 15, 2007 06:44PM

ALTIJD

vertraging. ALTIJD.

NOOIT zitplaats.

En de controleur vertelt me zonnig dat de kans op vertraging, die nu dus zoals gezegd 100% is, alleen maar groter zal worden.

Wat dat inhoudt weet ik niet, maar ik neem aan dat ik zal gaan moeten betalen om vertraging te MOGEN hebben, en dat ik van de lat krijg als ik een zitplaats weet te bemachtigen.

Maar GOED dat het gaat met de NS... tjongejongejongejonge. Nou.

[www.ns.nl]

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Ben Naaykens (IP Gelogd)
Datum: October 19, 2007 04:18PM

Mijn zoon zit vandaag in de trein van Den Bosch naar Tilburg.
Hij wordt gecontroleerd op het hebben van een vervoersbewijs en denkt dat hij zijn OV kaart niet bij heeft.

Hem wordt gevraagd zijn ID te tonen hetgeen hij doet.

Hij krijgt een boete.

Op het moment van schrijven van de boete zoekt hij nog eens in zijn zakken en vindt de ov kaart.
Hij toont deze aan de controleur, maar deze weigert de kaart te willen zien.

Naar mijn mening is deze houding van de controleur niet juist , maar voor mij in ieder geval niet acceptabel.

Hoe los ik deze belachelijke situatie op ?.




Re: klachten aan Ns
Gepost door: controleurtje (IP Gelogd)
Datum: December 31, 2007 04:34PM

Oplossing: boete betalen en beter op je spullen letten!

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: January 7, 2008 02:10PM

Dat is een optie natuurlijk!

Je kunt ook even naar www.ns.nl gaan en naar 'geld terug' gaan..
Je kunt het altijd proberen om je geld terug te vragen..
Maar duidelijkheid is altijd beter he.. Spullen voor elkaar en geen gezeik.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: margret (IP Gelogd)
Datum: January 20, 2008 03:32PM

hallo zaterdag 20 januari stapte ik in hengelo iets over half tien in de trein naar utrecht en wat schetste tot mijn verbazing de trein zat bommetje vol moest ik staan in de trein tot deventer als reuma patient met artrose is dat echt geen pretje willen ze dat je meer gebruik van het openbaar vervoer moet maken nou nee niet op deze manier dan is het treinkaartje veel te duur als je ook nog moet staan reizen met openbaar vervoer nee dank u dat wou ik fff kwijt margret

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Jan (IP Gelogd)
Datum: January 20, 2008 04:43PM

En waar ik me vaak over verbaas:
Hele groepen domme reizigers die met zijn 100-en door de dezelfde deur in willen stappen, terwijl voor en achteraan geen mens instapt! Ja gek dat het dan druk is...

Re: klachten aan Ns
Gepost door: G-Hood (IP Gelogd)
Datum: January 21, 2008 09:46AM

ik zit altijd te kutte met die trein van kampen naar zwolle
nooit zijn der zit plaatse
nooit komt die op tijd
ben altijd te laat op me werk en dan heb ik weer kans om ontslage te worde
ik baal der erg van dat ze niet op tijd komen
het bus vervoer is ook knudde ik werd een keer mee genomen door een busschauffeur
die zij dat ik moest blijve zitte

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Hans (IP Gelogd)
Datum: January 22, 2008 08:24PM

Dat jij nog werkt met zulke taal

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: January 24, 2008 01:15PM

ga dan met de auto?
of neem een trein eerder
en let op je taalgebruik

Re: klachten aan Ns
Gepost door: zie e-mail (IP Gelogd)
Datum: February 8, 2008 10:53PM

neem een trein eerder?
Vaak gehoord, ook weleens gedaan gevolg: Eerste trein komt met vertraging binnenkakken --> volgende trein met een halve minuut gemist.
Dan maar wachten op een trein later. Nee hoor die heeft weer vertraging van 5 min. 10 min. 15 min. 20 min. Nou jongens zo kunnen we blijven wachten, nee hij rijdt niet meer hoor. Achja hoe laat is het inmiddels? Verrek ik sta alweer bijna een uur te wachten. Oh te laat voor school ben ik al. Nouja dan maakt t toch al niet meer uit.
Zou niet zo erg zijn als ik dit niet gemiddeld 3 x per week heb.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Leo (IP Gelogd)
Datum: February 15, 2008 07:10PM

Ja erg he

Re: klachten aan Ns
Gepost door: duivel (IP Gelogd)
Datum: February 18, 2008 11:24AM

Ook wel een hele wereldreis van Kampen - Zwolle v.v. Whahahahahahaha!!!!!!!!

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Daan (IP Gelogd)
Datum: February 22, 2008 10:07AM

Zovaak zal dat toch ook niet voorkomen?
Ligt aan jou instelling, dan blijft dat gebeuren, treinen voelen dat aan.

Re: klachten aan Ns ov kaart geen info gesloten poorten
Gepost door: M.Decrauw-Tindal (IP Gelogd)
Datum: March 3, 2008 07:59PM

Daan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat is een optie natuurlijk!
>
> Je kunt ook even naar www.<b style="color:black;background-color:#ffff66">ns.nl</b> gaan en naar 'geld
> terug' gaan..
> Je kunt het altijd proberen om je geld terug te
> vragen..
> Maar duidelijkheid is altijd beter he.. Spullen
> voor elkaar en geen gezeik.



Re: klachten aan Ns
Gepost door: AmyLee (IP Gelogd)
Datum: March 5, 2008 05:45PM

Er wordt nog maar weinig geklaagd hier...Komen we er eindelijk achter dat er meer files vermeld worden per dag, dan treinen die niet of niet op tijd rijden?!

Re: klachten aan Ns
Gepost door: A. vd Hoogen Schreuder (IP Gelogd)
Datum: September 21, 2008 10:02AM

Beste mensen van de afdeling personeel van de NS.

Kan het niet wat fatsoenlijker?
Afgelopen zaterdag, 20-9-08, Bracht mijn a.s. schoonzoon ons naar de trein in Steenwijk. Toen wij daar het perron op kwamen lopen kwamen daar drie conducteuren, of mensen die daar op leken op ons af en op een toon, alsof wij ons op verboden terrein begaven, brulde zij ons toe:"Waar gaat dat naar toe?" Ik antwoordde met:"Nou naar de trein misschien." Het was zo'n aanval dat bij mij de haren recht op gingen staan. Ik besteed vrij veel geld aan reizen met de trein, heb een kortingskaart , ben afhankelijkvan de trein omdat ik geen rijbewijs heb, ik ben dus al mijn hele leven vaste klant bij jullie. Ik vroeg de beste man of hij dit ook op een wat vriendelijkere manier kon vragen, dat het nu leek of ik iets deed wat strafbaar was. De beste mensen snapte niet dat als er 3 personen in uniform op je af komen stieren, dat dat voor mensen wel wel eens heel bedreigend over kan komen. Het had wel wat op een vriendelijkere manier kunnen gaan. Dat er werkzaamheden aan het spoor zijn waardoor de treinen anders rijden is niet mijn fout en dat hoeft niet door uw personeel op ons afgereageerd te worden. Ik had geen haast omdat ik dacht dat ik nog 10 minuten had voordat de trein zou vertrekken, want zo staat het in de dienstregeling.
Tot slot kreeg ik in de trein de laatste "tik"uitgedeeld. De conductrice vertelde mij dat de trein van spoor zou wisselen, ze wilde nog even vertellen dat ik daar niet van moest schrikken.
Reizen met de trein is voor mij een leuke bezigheid, en ik wens dan ook niet als eens stuk onmondig vee behandeld te worden. Ik betaal genoeg voor mijn kaartje.
Met vriendelijke groet, A. v.d. Hoogen-Schreuder.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: treintje (IP Gelogd)
Datum: November 13, 2008 09:28PM

Jammer dat jullie allemaal vinden dat deze baliemedewerker niet service-gericht is.
Ik vind dat je de mensen best naar de info-paal kunt sturen als ze agressief worden.
Punt Uit.


Re: klachten aan Ns
Gepost door: J.Tempelaars (IP Gelogd)
Datum: December 13, 2008 10:28AM

Tijdend een reis van Bergen op Zoom naar St.Johan in Pongau (Oostenrijk) op 22-11-2008
is bij de overstap op bahnhoff Frankfurt LHV van de eene 30 minuten vertraagde ICE. naar een (aansluitende) die wel op tijd vertrokken was. een probleem ontstaan met veel stress. Het reisplan klopte niet meer en de reserveringen waren ook vervallen.We moesten het maar uitzoeken hoe verder.Totale vertraging 140 minuten.
Waarom geen ICE rechtstreeks van Amsterdam naar Munchen of Wels zodat een overstap
halverwege het lange traject niet nodig is. Ons besluit op deze manier nooit meer.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: stoomloc1980 (IP Gelogd)
Datum: December 16, 2008 04:57PM

In eerste instantie kan de conducteur het biljet wat hij heeft laten vervallen, aangezien de man dat niet wil zal hij daar een goede reden voor hebben (zie altijd het goede ervan in) denk daarbij aan het feit dat hij misschien problemen heeft met zijn chef. Om toch het geld terug te krijgen moet je de kaart die de conducteur geschreven heeft met een kopie van de ov en Id kaart naar klantenservice sturen. Is het een 1e keer krijg je autoomatisch de 35 euro terug gestort.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Ciarán (IP Gelogd)
Datum: December 21, 2008 08:28PM

Sta ik vanmiddag helemaal aan de kop van de trein (ver buiten de overkapping en ver van andere reizigers) een sigaretje te roken komt er zo'n chagrijnige machinist die volgens mij net met zijn dienst begon dat ik bij de rookpaal moet gaan staan. Dat betekent dus dat ik vanuit de buitenlucht onder overkapping tussen de reizigers door moet met mijn sigaret, terwijl er waar ik stond nou net niemand last van had.
Na een kort gesprek en hij dreigen dat ik een boete krijg en ik zeggen nou dat wil ik liever niet hoor, vraagt hij eindelijk of ik mijn sigaret uit wil maken. Nou als je het zo vriendelijk vraagt wil ik dat best voor je doen maar dan stap ik in en net voordat hij zijn deurtje dichttrekt roept hij nog even iets van koeienkut naar me. Belachelijk gewoon dat ze zo met hun reizigers omgaan.
Dat was de stoptrein van Zwolle naar Groningen vandaag van rond kwart voor 6.

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Annie (IP Gelogd)
Datum: January 11, 2009 05:32PM

11 jan

Vanochtend Was er geen trein van almere-buiten naar weesp
zo ik heb een bus van almere tot weesp en van daar was de trein ook laat
dus ik was laat op mijn werk
ik ben meer dan 8 jaar met de de trein van ns en er zijn zoveel problemen met de trein en elke keer kom te laat op mijn werk
ik neem altijd de eerste trein
ik was heel mijn kaartjee ook kwijt geraakt door dat want ik moest op te trein wachten en dan moet ik weer wachten op dat bus het was heel verwarend
dus ik kwam uiteidelijk op mijn werk
maar paar uren later was ik klaar met mijn werk in amsterdam
want ik moet met de trein van almere tot weesp tot amsterdam
ik kwam dus op de trein en erwas controle en ik hed mijn kaartjee dus kwijt
maar het is voor mij een groot probleem


Re: klachten aan Ns
Gepost door: danielle (IP Gelogd)
Datum: January 11, 2009 05:47PM

Ja dat is minder leuk had even gecheckt voor je de trein in ging of je je kaartje nog had uit nood had je dan nog een nieuw kaartje kunnen kopen... Dit is niet een probleem van de ns maar een probleem dat toch echt bij u ligt... reizen zonder geldig bewijs is gewoon niet toegestaan of de trein nou uren te laat is of het station voorbij rijd zoals bij mij in voorhout regelmatig gebeurd...

Re: klachten aan Ns
Gepost door: Geert (IP Gelogd)
Datum: January 11, 2009 11:32PM

Nou Annie,
wanneer ga je op Nederlandse les?

Ga naar pagina:  123Volgend
Huidige pagina:1 van 3


Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: