lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
vertraging op 18 januari
Gepost door: t.sporrel (IP Gelogd)
Datum: February 24, 2007 11:58AM

Mijn frustratie omtrent de NS is de volgende:
Veel reis ik met de trein, vaak is deze te laat. Tot nu toe heb ik nooit de moeite genomen om geld terug te vragen.
Op 18 januari was het anders. Ik had niet geluisterd naar radio. Op het station van Groningen nam ik een retourtje naar Utrecht bij een Ticket automaat om half 4. Hier was niet aangegeven dat het treinverkeer mogelijk niet uitgevoerd kon worden. Rustig ging ik in de trein zitten. Weer niemand (ook niet een conducteur of omroep in de trein) over mogelijke vertragingen! Ik nam aan dat ik wel op de plaats van bestemming aan zou komen.
Helaas de trein haalde met moeite Meppel! Na aldaar lange tijd op een koud perron te hebben gewacht, kon ik de trein terug naar Groningen nemen (Utrecht voor mijn vergadering kon ik toch niet meer bereiken).
Ik dacht dat dit genoeg reden was om mijn geld terug te vragen (verloren tijd is dan als eigen verlies genomen). Helaas: een retourtje wordt niet vergoed! Met een enkele reis had ik hetzelfde bedrag terug gekregen. Dat ik mijn reisdoel zelfs niet eens heb bereikt , wordt door de NS niet meegenomen. Dat men niet de moeite heeft genomen om de treinreiziger adequaat te waarschuwen evenmin.
Ik neem dit de NS uitermate kwalijk.


Re: vertraging op 18 januari
Gepost door: SMW (IP Gelogd)
Datum: February 28, 2007 05:31PM

Ik sla bijna steil achterover....U had gewoon een paar dagen opgesloten gezeten waarschijnlijk...
Het werd bijna vervelend hoe er al dagenlang gesproken werd over 'de storm'! Zelfs kleuters spraken erover..
Maar goed...u wist het niet...En dan geef je gewoon de NS de schuld!

Re: vertraging op 18 januari
Gepost door: vicbaby (IP Gelogd)
Datum: March 26, 2007 08:33PM

victoria_gukama@yahoo.com

My name is victoria. i am a female I was impressed when i saw your profile and i will like to establish a long lasting relationship with you. In addition,i will like you to reply me through my e mail box (victoria_gukama@yahoo.com) This is because i don?t know the possibilities of remaining in forum for a long time. please If you are interested in knowing more about me, and for me to send you some pictures of mine,

Thanks waiting to hear from you .
victoria

Re: vertraging op 18 januari
Gepost door: Ed (IP Gelogd)
Datum: April 19, 2007 04:57PM

Dan heb je toch echt in een afgesloten wereld gezeten.
Alles berichtte over het weeralarm, wat die dag meer dan terecht werd afgegeven.
Niet alleen de radio hebt u blijkbaar niet gehoord, maar ook geen internet opgestart, krant gelezen, TV-journaal gezien???? Ga bij uzelf te rade in plaats van altijd maar de NS de schuld te geven.
En er is altijd zoiets als "geld terug bij vertraging"



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: