lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
24/7 kortingsabonnement?
Gepost door: Erik (IP Gelogd)
Datum: February 15, 2007 10:03AM

het moet me even van het hart dat ik vanochtend ook een boete van 35 euro aan mn broek heb laten hangen door dat ik in de vroegte van de morgen vergeten was dat mn voordeeluren abo nog niet geldig was. en dus een kaartje met korting overhandigde aan de conductrice. nu kan ik erin komen dat hele volksstammen waarschijnlijk alles proberen om minder of zelfs niks te hoeven te betalen voor hun rit met de trein. in mijn geval ben ik gewoon de 9 uur regel stom vergeten.

ik ga hier niet liggen janken, maar met die 35 euro heb ik de korting die ik met mn abonnement bij elkaar heb gereisd alweer terug moeten geven aan de NS. ik reis niet zo vaak met de trein maar vind het wel bijzonder ontspannend. maar ik zit er nu serieus weer over te denken voor die lange spitsritten gezellig de lease auto en dus file in te stappen.

dat wordt geen verlenging van het voordeelurenabonnement voor mij. laten ze alsjeblieft een normale kortingskaart lanceren zonder debiele urengeldigheid.

Re: 24/7 kortingsabonnement?
Gepost door: EKT (IP Gelogd)
Datum: February 15, 2007 05:59PM

Weet je wat ik zo grappig vind...Ik lees eigenlijk nooit (bijna nooit..) dat iemand willens en wetens v??r de 9.00uurs de trein heeft gepakt...Honderden per dag, die per ongeluk v??r 9.00u in de trein stapten..
Het is gewoon een keuze die je maakt, als je een VDUkaart aanschaft..Je berekent je evt, voordeel
en je koopt 'm of je koopt 'm niet...
Ik vind het heel redelijk, om mensen zelf te laten denken..en te overwegen...en dat voor 40% korting..

Re: 24/7 kortingsabonnement?
Gepost door: Erik (IP Gelogd)
Datum: February 20, 2007 06:50PM

wat mij stoort is dat met die kaart alleen parttime werkenden en horeca personeel voordeliger uit zijn met die 40% korting. de fulltime werkende m-v is maar voor de helft voordeliger uit. terwijl ze net zo vaak reizen!! het is niet eerlijk. klaar.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: