lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
slapende machinist of seinmeester
Gepost door: martin anders (IP Gelogd)
Datum: February 8, 2007 04:03PM

Vanochtend nam ik - zoals gebruikelijk - de 8 uur 50 van Amsterdam Centraal naar Hilversum-Noord.
Alhoewel deze dienstregeling sinds 10 december over het algemeen beter loopt dan voor die tijd, was het vandaag wel weer heel bizar. Om uiteindelijk in Hilversum Noord terecht te komen, moet op Weesp worden overgestapt. Gezamelijk met de trein uit de richting Schiphol kwamen wij afgereden op het station Weesp. Dwe machinist zat vermoedelijk te pitten en als hij het niet was, moet het de seinmeester geweest zijn, want we kamen terecht op een middenspoormet zowel links als rechts van de trein een spoorrail. Stoppen was dus geen optie. En zo kon het gebeuren dat er een mannetje of 60 a 70 uiteindelijk in ALMERE MUZIEKWIJK kon overstappen op de trein naar Hilversum.

In de afgelopen jaren heb ik vele malen bij mijn directie kunnen uitleggen hoe het zo kwam dat ik weer eens te laat was. Tal van redenen hebben al de revue gepasseerd: trein er uit gehaald, botsing bij A'dam Centraal, blaadjes op de rails, uitgevallen treinloc. versperring op het spoor...maar deze hadden we nog niet gehad. Gek dat mijn directie me zo langzamerhand niet meer geloofd...

de NS..het probaatste middel om je in de auto te jagen

Re: slapende machinist of seinmeester
Gepost door: seinmeester (IP Gelogd)
Datum: February 8, 2007 06:56PM

Duidelijk dat u het ook niet helemaal begrijpt. De machinist bedient de wissel niet en heeft dus helemaal niet in de hand op welk spoor hij terecht komt. Daarvoor moet je naar Prorail-Stress! Door hun geknoei kan de NS ook niet altijd waarmaken wat ze moeten waarmaken.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: