lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
trein
Gepost door: stultjens (IP Gelogd)
Datum: December 20, 2006 12:56PM

de overstap van de trein maastricht naar eindhoven op zondag 17 dec om 1723 uur stopt in eindhoven waar de reizerigs naar breda moeten over stappen je hebt daar 2 minuten voor weinig maar goed wij moesten met 6 personen over stappen bij de vierde klapte de deuren dicht. bij navraag blijkt dat de conducteur niets gezien heeft . wij hwbben geen fluitsignaal gehoord. ook onze medereizigers niet dit wilde ik eens melden want dit is een nare ervaaring hoor ik hier nog van ????? stutjens

Re: trein
Gepost door: J.Harmsen-Otten (IP Gelogd)
Datum: December 20, 2006 03:37PM

reeds 2 keer heb ik u gemaild en geen antwoord gekregen over het rijden van Utrecht Overvecht naar Utrecht Centraal per strippenkaart, waarbij ik door de conducteur bijna beboet werd, daar ik en mijn kleindochter van 11 jaar op een roze strippenkaart reisden, normaal voor een kind en een 65-plusser.
De conducteur hield vol, dat wij op een "normale"strippenkaart moesten reizen.

Afgelopen zondag gingen wij met 14 familieleden van Hilversum naar Amsterdam Rai en vandaar naar Utrecht Centraal. Op het perron van Amsterdam Rai stond de trein naar Utrecht klaar en 4 familieleden,waaronder 2 kinderen stapten in en de andere 10 zagen tot hun verbazing de trein wegrijden zonder erin te zitten en niemand van uw personeel reageerde. Gelukkig bestaat de mobiele telefoon,zodat wij contact bleven houden. De rest van de familie moest op het station meer dan 3 kwartier wachten, want de "normale"trein ging niet verder dan Abcoude.

Graag hier een reactie op !

dit is geen site van de NS
Gepost door: zucht (IP Gelogd)
Datum: December 21, 2006 12:08AM

Ik zou zeggen, probeer het bij de de ECHTE NS en niet bij deze ludieke site OVER de ns - nsstress.nl

Rechtsboven, klik op NS klantenservice, dat zijn de echte boys waar u moet zijn !

Re: dit is geen site van de NS
Gepost door: sesso con cavalli (IP Gelogd)
Datum: June 23, 2007 05:27PM

pagine piuttosto informative, piacevoli =) [www.obiettiv4i64.info]



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: