lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Veilig in de trein ?
Gepost door: Hilde (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:25PM

2 tot 3 ongelukken per jaar, staat er in de krant. Nu ik dit lees, ben ik een beetje bang om zometeen in de trein te stappen. Wat nu als ik er in zit? Voor mij is treinreizen de enige optie om op de bestemming te komen, maar ik ga nog liever fietsen.

Re: Veilig in de trein ?
Gepost door: Tombee (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:26PM

Toch vrees ik dat je op de fiets nog altijd een grotere kans hebt dat er iets gebeurd

Re: Veilig in de trein ?
Gepost door: hanssie (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:26PM

De trein is het veiligste vervoer middel.Het laatste dodelijke slachtoffer is ongeveer 10 jaar geleden geweest.Dat kun je van ,fiets,brommer,auto,bus,vliegtuig en wandelaar niet zeggen dacht ik zo.
Dus de conclusie is....het veiligste vervoersmiddel.

Re: Veilig in de trein ?
Gepost door: JK (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:27PM

Als het niet veilig is in de trein zou het treinpersoneel zelf toch ook niet meer instappen? Dus ik zou zeggen: blijf lekker treinen.

Re: Veilig in de trein ?
Gepost door: snelheidsduivel (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:27PM

JA, die is lekker...

Voor geld doet men veel.
En ik zie de buschauffeurs ook niet staken, terwijl er toch ook geregeld eentje op de kop ligt ergens in een greppel. Ik rij mezelf liever te pletter in mijn eigen auto, dan dat iemand anders dat voor mij doet: chauffeur, machinist, piloot, hoewel je ontkomt er niet aan...

Overal loop je gevaar !

Re: Veilig in de trein ?
Gepost door: Gerard (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:28PM

Zolang mensen slapen in de trein, voelen ze zich echt wel veilig en het meerendeel slaapt wel eens in de trein...



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: