lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Plopperdeplop, OV-chip wordt een flop...
Gepost door: Homer S. (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:21PM

Plopperdeplop, OV-chip wordt een flop (denk ik)... Ik zie wel de voordelen, maar ik zie veel meer nadelen... Wat als je in de trein zit en je saldo is te laag om het perron te verlaten? Snel overstappen van t ?ne perron naar t andere zit er ook niet meer bij... En ga zo maar door...

Re: Plopperdeplop, OV-chip wordt een flop...
Gepost door: Marge S. (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:22PM

Tenzij je een aanvullende verzekering neemt natuurlijk...

Wat ik mij altijd afvraag. In welk lastig pakket breng je de buitenlandse toerist ? En kun je tegenwoordig nog wel spontaan treinen. Zo'n kaart kan handig zijn, maar het spontane gaat er onderhand wel vanaf !

Re: Plopperdeplop, OV-chip wordt een flop...
Gepost door: service (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:22PM

met de invoering van de ov-chipkaart, komen er 3 varianten op de markt.
- persoonlijke kaart
deze is geschikt voor abbonementen en leeftijdskortingen etc. valt als enige te blokkeren bij verlies

- anonieme kaart
de standaard kaart, geen extra opties!

- wegwerp kaart
de ov-chip variant van het papieren kaartje, speciaal gericht op buitenlanders etc.

Re: Plopperdeplop, OV-chip wordt een flop...
Gepost door: Marieke (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:22PM

En leg de strippenkaart maar eens goed uit aan een buitenlander. Of leg de zone-logica eens uit aan elk mens. Ook ondoenlijk!
Gewoon genoeg centjes bij je hebben zorgt ervoor dat je daarheen kunt gaan met het OV waar je ook naartoe wilt gaan. Alleen nu niet via je portemonnee of een chipknip, maar via een OV-kaart. Opladen hiervan kan waarschijnlijk op elk perron. Even nadenken van tevoren loont, maar dat doet het nu ook al (kaartje niet meer in de trein te koop).



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: