lucht je hart snel op - NSstress.nl : Forum
Zowel negatief klagen als positief klagen mag!
The fastest message board....ever.
Ga naar discussie: VorigVolgend
Ga naar: ForumlijstBerichtenlijstNieuw onderwerpZoekLog In
Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: Irritantje (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:17PM

Wat mij nog het meeste stoort, is dat de voorlichting bij vertragingen en problemen gewoon bar slecht is. Laat de mensen nou gewoon weten wat er aan de hand is. Laat ze niet in het ongewisse. Als mensen weten wat er aan de hand is of wat hun te wachten staat, dan valt er enigszins nog begrip op te brengen. Maar als je een lange tijd in het ongewisse wordt gelaten en daarna komt ook nog een keer slecht nieuws, ja, dan gaat de vloekerij pas echt komen...

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: mopperdemopper (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:17PM

mopperdemopper

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: Max (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:17PM

Goed tegenargument John. Ik zou zeggen, ga weer lekker verder met de treintjes spelen en laat het echte werk maar aan de volwassenen over.

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: Hugo (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:18PM

helemaal eens. gebrekkige communicatie stoort mij al jaren. Dit gaat al jaren slecht en verbetert ook totaal niet.

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: Ed (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:18PM

Ik vind dat de oorzaak van de verstoring anders zeer snel duidelijk is. Die staat binnen no-time op TT-pagina 751 en op de lichtkranten in de hallen. De afwikkeling van de verstoring dat is vaak het probleem.

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: Klaas (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:18PM

als ik in een trein zit heb ik niet de beschikking over teletekst en ook niet de beschikking over een lichtkrant in een hal. als ik een kwartier stil sta in een weiland tussen dordrecht en breda, zoals verleden week, dan wil ik weten waar ik aan toe ben, en niet na een kwartier maar direct.

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: Ed (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:19PM

Dat werd er niet bij verteld in het eerste bericht.
Maar in dit geval is dat het pakkie 'an van de machinist; deze dient de treindienstleider te bellen als hij/zij om 'onverklaarbare' reden voor een STS staat. Deze kan hem vrijwel altijd precies vertellen wat er loos is. Kortom, de mcn blijft in gebreke.

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: hc (IP Gelogd)
Datum: December 11, 2006 07:20PM

iet meteen de machinist ophangen!!! Met enige regelmaat zijn omroepen defect (zenders en/of luidsprekers).

Overigens ligt de verantwoordelijkheid van het omroepen niet bij de machinist maar bij de conducteur....
Enne... wat die info van treindienstleiders betreft: die klopt lang niet altijd...

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: trainfan (IP Gelogd)
Datum: December 18, 2006 06:52PM

ja en soms geven ze ons de schuld

Re: Waarom worden wij slecht ingelicht ?
Gepost door: kees (IP Gelogd)
Datum: December 26, 2006 03:58PM

Informatie is inderdaad supper slecht, voorbeeld sta je om 5uur 50 s'morgens op station gilze-rijen, 2min voor 6 geen trein, wachten,wachten tot 6uur 20 ja hoor een trein uit breda, vraag aan de conducteur, wat is het probleem, een wisselstorring, wanneer vertrekt de stoptrein naar breda, geen idee was het antwoordt
vervolgens gaan er diverse goederentreinen voorbij en de intercity die je moet hebben naar Delft. je begrijp hopelijk dat ik wel op het kookpunt was. En nog steeds geen informatie. uiteindelijk kwam er een trein.
resultaat een uur vertraging, fijn he die informatie, het is gewoon nog klote.



Uw naam: 
Uw email: 
(Vul deze code in svp)
Onderwerp: